Na začátek bych chtěla říct, že měl Thor v tomto příběhu krátké vlasy:-)
Bylo mi pouhých 10 let když mě přenesli na Asgard.
„Už je tady" slyšela jsem hlas, který patřil nějaké ženě.
„výborně, odneste ji do její komnaty" slyšela jsem mužský hlas.
Pak už jsem jen cítila, jak mě někdo pokládá na postel a já poté upadla do říše snů.
Následující den
Probudila jsem se a začala vyšilovat z toho kde jsem. Najednou se mi začalo vybavovat něco ze včerejšího večera, začala jsem přemýšlet, komu patřily ty hlasy. Zkrátka byla jsem hrozně zmatená.
Najednou do pokoje vesla nějaká žena.
„Dobré ráno Morgan" sedla si na postel
Já na ní však jen zírala.
Žena však pokračovala.
„Jsem Frigga, určitě ti běží hlavou, kde to jsi a jak jsi se sem dostala. Teď se převlékni a za 10 minut za tebou přijdu a půjdeme na snídani a tam ti vše vysvětlíme. Řekla a usmála se na mě.
Já jen přikývla.
Frigga se znova usmála a zavřela dveře.
Šla jsem tedy ke skříni a uviděla jsem tam několik šatů a několik dalších doplňků.
Vybrala jsem si tedy jedny bledě modré šaty a černé baleríny. Poté jsem šla ke dveřím, kde jsem doufala, že bude koupelna a taky že byla. Učesala jsem si tedy své hnědé vlnité vlasy a vyšla z koupelny. Když jsem vyšla z koupelny, tak jsem spatřila Friggu.
„Moc ti to sluší, nejsi v Asgardu ani den a už víš jak se oblékat. Usmála se.
Já se je usmála, na to aby jsem něco řekla jsem se zatím moc styděla.
„Tak půjdeme ?" Zeptala se Frigga.
Já jen přikývla.
Šli jsme dlouhouch chodbou a já si najednou uvědomila že jsem někde na zámku.
Po asi 4 minutách jsme stáli před velkými dveřmi u kterých stáli stráže. Frigga je otevřela a tam seděli 3 muži.
„Dobré ráno Morgan" otočil se na mě muž, který seděl v čele stolu.
„Dobré ráno" řekla jsem tiše a doufala, že mě slyšel.
„Abychom se ti představili. Já jsem Odin, král Asgardu, Friggu už jistě znáš, to je má manželka a toto jsou naši dva synové Thor a Loki.
Já opět jen přikývla a Frigga mě vedla ke stolu, ke kterému jsem si měla sednout.
Po několika minut trapného ticha, co jsme jedli snídani, najednou Odin promluvil.
„Takže teď bychom ti měli vysvětlit, jak jsi se sem vůbec dostala".Ahojky, tohle je moje úplně první "knížka" u které doufám, že vás bude bavit. Jinak budu moc ráda, když mi sem do komentáře, napíšete svůj názor, na to, jak se vám líbí tento příběh. Popřípadě co bych měla ještě zlepšit.
Beru vše :)
ČTEŠ
What If [FF] (DOKONČENO)
FanfictionPříběh o 16 ti leté dívce, jménem Morgan, která získala superschopnosti a dostala se na Asgard, kde se setkala s Thorem a Lokim, se kterými společně zachraňuje svět Thor má v tomto příběhu už krátké vlasy. Samozřejmě vy si ho můžete představovat tak...