S Thorem jsme si šli zase sednout opodál.
„Myslím, že bychom měli lidi z New Yorku varovat, že se Thanos blíží" řekla jsem.
„Neboj, Banner to už zařídil" usmál se na mě Thor.
Chvíli jsme si ještě povídali, a pak jsme se rozhodli, že půjdeme spát. Rozloučila jsem se tedy s Thorem a každý se odebral ke svému pokoji.
Pořád jsem nemohla uvěřit tomu, co se dneska všechno stalo.
Po dlouhém přemýšlení jsem upadla do říše snů.Následující den
Probudila jsem se v 7 hodin, což znamenalo, že budu asi jediná vzhůru, protože ostatní byli na oslavě snad do 5 ráno.
Šla jsem se tedy obléct. Pepper mi koupila nějaké věci abych nechodila po městě v Asgardských věcech, prý by si lidé mysleli, že jsem blázen. A tak jsem teda vzala ze skříně :K tomu jsem si vzala černé kotníkové tenisky.
Upravila jsem si vlasy a vyšla ven z pokoje. Zamířila jsem rovnou k ledničce, ale když jsem ji otevřela, tak byla prázdná, (zklamání) takže to znamenalo, že musím jít nakoupit.
Když jsem chtěla nastoupit do výtahu, tak jsem uviděla Thora, jak nese několik zásob alkoholu.„Thore? Ty jsi byl nakupovat?" Zeptala jsem se.
„Jo, nakoupil jsem zásoby" odpověděl mi Thor a usmál se.
„A ty zásoby jsou někde za tou kupou alkoholu?" musela jsem se tomu zasmát.
„Ne, ale přinesl jsem rohlíky" hned jak to dořekl, všimla jsem si sáčku s asi 20 rohlíkama.
„No, alespoň něco jsi přinesl" usmála jsem se.
A šli jsme směrem ke kuchyni.
Najednou přišla Nat.
„Dobré ráno" řekla nám Nat. Vypadala hrozně, vypadalo, že ji bolela hlava. „Mohli by jste dnes oběd uvařit vy prosím? Mně dnes není nějak dobře" my jen přikývli a Nat se vrátila zpět do svého pokoje.
„Takže se budu muset vrátit zpátky do obchodu" řekl zaraženě Thor.
„Ale tentokrát jdu s tebou, jinak by jsi koupil další chlast" zasmála jsem se. Vešli jsme do výtahu. Jsem ráda, že tu má Tony výtah, protože tolik pater bych nesešla a už vůbec ne, kdybych musela jít nahoru.
Vyšli jsme tedy z Avengers Tower a mířili jsme k nejbližšímu obchodu s potravinami.
„Uděláme špagety" navrhla jsem a Thor souhlasil.
Vzala jsem tedy všechny potřebné věci a šla pomalu k pokladně. Zaplatila jsem a šla pomalu k východu, ale najednou jsem si vzpomněla, že někam Thor zmizel, začala jsem panikařit. Vyšla jsem tedy z obchodu a rozhlížela jsem se kolem. Najednou jsem uviděla Thora jak se pere s nějakyma čtyřma chlapama. Hned jsem k němu přiběhla. Thor je všechny přepral a všichni kolemjdoucí mu začali tleskat.
„Moc to nechápu, co se tady stalo?" Zeptala jsem se.
„Byli to zloději, vykradli banku, nebo teda takhle to říkala nějaká ženská, co prodává jablka, nebo spíš prodávala, než jsem ji na ten stánek hodil jednoho chlapa" odpověděl mi Thor a zasmál se.
Šli jsme tedy zpátky do Avengers Tower. Když jsme přijeli výtahem nahoru, tak už skoro všichni byli v hlavní místnosti.
„Čau" pozdravili jsme
„Ahoj, já už si to vezmu, už je mi mnohem líp" řekla Nat a usmála se na mě.
ČTEŠ
What If [FF] (DOKONČENO)
FanfictionPříběh o 16 ti leté dívce, jménem Morgan, která získala superschopnosti a dostala se na Asgard, kde se setkala s Thorem a Lokim, se kterými společně zachraňuje svět Thor má v tomto příběhu už krátké vlasy. Samozřejmě vy si ho můžete představovat tak...