II.

380 22 0
                                    

„Takže teď bychom ti měli vysvětlit, jak jsi se sem vůbec dostala". Řekl Odin.

„Ještě, když jsi žila na Zemi, tak se u tebe občas projevovali nějaké nadpřirozené schopnosti. Například : Když jsi byla smutná, změnila se ti barva v očích, nebo když jsi byla naštvaná, tak ti začnou jiskřit ruce, ale toho sis určitě už všimla. Agenti, nás informovali o tom, že máš nějaké nadpřirozené schopnosti, a tak se rozhodli, že tě pošlou k nám." Dokončil svůj proslov Odin.

Frigga však pokračovala.
„Tady se ti naskytne plno nových možností, naučíme tě bojovat a já tě můžu naučit magii" usmála se

Já na ně jen nevěřícně koukala

„Víme, že je to pro tebe nové, a nemusíš se vším začínat hned -" nedokončila Frigga větu, protože jsem ji přerušila. Teď vlastně nevím, jestli jsem neudělala trestný čin, nebo tak něco.

„Děkuji, že jste mi vše řekli a opravdu budu poctivě trénovat, aby jsem se to všechno naučila, klidně můžu začít hned dneska. Dořekla jsem. „A děkuji moc za snídani" dodala jsem ještě.

Odin a Frigga jen kývli hlavou a odešli, takže jsem tam zůstala jen s Thorem a Lokim, což mě docela vyděsilo, protože ani jeden za celou snídani neřekli ani slovo.

„Takže, vítej v Asgardu" zasmál se Thor. Bylo vidět, že už byl pod vlivem alkoholu.

S Thorem a Lokim jsme se stali velkými přáteli byli jsme jako sourozenci. Thor mě učil to, jak správně bojovat a Loki s Friggou mě učil kouzlit.

 What If [FF] (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat