Part 1 - Vér És Menekülés

87 6 20
                                    

Darkness szemszögéből:
Shady-val, a testvéremmel játszottam otthon, de egyszer csak furcsa zajokat hallottam. Kimentem megnézni, hogy mi volt az. 2 ismeretlen macska állt ott, és apa és anya halottan feküdtek a földön. Könnyek szöktek a szemembe, de nem sírhattam hangosan, mert akkor meglátnak. Ekkor így szólt az egyik:
- megnézem erre hogy van e valaki más is.
- mondta, fegyverrel a kezében. Megilyedtem, aztán eszembe jutott valami. Gyors megfogtam Shadyt és kiugrottam a kertbe. Meglapultam az ablak alatt, nehogy meglásson futni. Vártam egy kicsit aztán Shadyt fogva átugrottam a kerítésen. Amikor úgy éreztem hogy már nem láthatnak meg, leültem a fal tövébe és sírni kezdtem. Így ültem ott pár percig, Shady nem értette meg hogy mi a bajom csak ott ült és cumizott tovább. Amikor abba hagytam a sírást gondolkozni kezdtem hogy hová menjünk. Eszembe jutott, hogy mamáék a közelben laknak. Így elindultunk. Pár percen belül oda is találtam. Alig vártam hogy bemenjünk. A nagyi nagyon kedves, ő biztos megértene engem. Az orrommal nagy nehezen megnyomtam a csengőt, és nemsokára jött is mama, kinyitni az ajtót... Ő még nem tudta hogy baj van.
- Ó ti vagytok azok édeseim? - mondta mosolyogva.
- Szia mama... - mondtam - baj van... - folytattam elcsukló hangon. Mama aggódva nézett ránk.
- gyertek be - mondta egy idő után. Én úgy tettem. Shadyt letettem a szőnyegre, hagy mászkáljon.
- mi a baj? - kérdezte mama, miután leült a kanapéra. Én leültem mellé, és elmeséltem a történetet. Miután befejeztem újra könnyekben törtem ki. Mama megölelt... A fehér, fekete pöttyös bundáján könnyek folytak le.












 A fehér, fekete pöttyös bundáján könnyek folytak le

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Shady nagymamája :3





Shadyt és darkness-t a rész borítóképén láthatjátok

Az árnyék macska Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt