Part 6 - Lightcat Bosszúja

35 4 6
                                    

Lightcat szemszögéből:
A fiúnak nagyon borús hangulata volt mióta Shady elutasította. De ami a legjobban felbosszantotta azt hogy Shady-nak sikere volta z ő szerelmével, aki akkor még nem szerette. És méghozzá a híres nevezetes '5 cat element' csapat vezetője, Nighty volt a szerelme! Lightcat mérgelődve sétált tovább az utcán, borús gondolataival. Amikor meglátott egy standot ahol egy barna macska, zöld lábakkal és kezekkel, az asztalra támazkodva. Mivel kiváncsi lettem kicsit közelebb mentem. A stand melletti táblára kusza betűkkel ez állt:
Csatlakozz a gonosz elemekhez! Mi azt akarjuk hogy a jó elemek eltűnjenek, hiszen nem is segítenek semmit, csak mindent elrontanak. Tarts a csapatunkal és eggyütt legyőzhetjük őket!
A felirat elég gyerekesen hangzott, de most hogy közelebbről megnézte a standos macskát, észrevette hogy felnőtt volt. Az érdeklődését felkeltette az ajánlat, hiszen mióta meglátta Nighty-t és Shady-t együtt, nagy vágya volt hogy bosszút áljon a csapat vezetőn. Lightcat lassan közelebb lépett a standon és megszólította a macskát;
- Hello.. Érdekelne az ajánlat. - a standnál ülő macska hirtelen vidáman  felkapta a fejét.
- Remek! Mi a neved és az elemed?
- Én Lightcat vagyok. Fény elem. - Válaszolta a fiú.
- Jó megismerni, Lightcat! Én Fűmancs vagyok és bár van már fény elemünk, biztos találunk neked helyet!
- Köszönöm. Most mit kell tennem? - Kérdezte Lightcat kicsit gyanakvóan. Nem akarta hogy bármilyen nehéz próbatétel legyen.
- Ha tényleg velünk akarsz élni, akkor majd csomagolnod kell. De elsőnek bemutatom neked a csapattagokat! - Ajánlotta fel Fűmancs. Lightcat rá bólintott és elindultak a csapat bázisa felé.

Fűmancs egy erdőbe vezette őket, és hirtelen megállt, Lightcat meg majdnem neki ment.
- Itt vagyunk! - szólt ünnepélyesen Fűmancs.
- Hol? Nem látok semmit. - akadékoskodotta fény elem.
- Pont itt, a föld alatt! - muatott a földre a fiú. Lightcat lenézett a földre és rácsodálkozott hogy ott van egy csapóajtó. Pár másodperc múlva már másztak le a létrán, egy nappaliszerűségbe. A szoba nagy és ovális alakú volt. Bal oldalon egy tévé volt, és egy kanapé, amin macskák ültek. Úgy néz ki mintha már várták volna Fűmancsot. A szoba job oldalán egy nagy ebédlő asztal volt, mellette székek, és egy ajtó amin magy betűkkel az a firat ált hogy konyha a bal és a job oldalon is két folyosó nyílt, ami a bázis további részébe vezetett. Fűmancs fürgén leugrott a létráról, és a csapat köréjük sereglett.
- Sziasztok! Hadd mutassam meg nektek Lightcat-ot akit édekel a csapatunk. - Mondta  a csapatnak Fűmancs.
- Hello! - lépett előre Lightcat Fűmancs mögül.
- Szia! - Köszönt vissza a csapat egyhangúan. Fűmancs ekkor a fény elem felé fordult.
- Bemutatom neked a csapatot. Azt ugye tudod már, hogy én vagyok Fűmancs. Én vagyok a csapat vezető, és föld elem vagyok. - Kezdte Fűmancs, aztán egy lányhoz fordult.
- Ő Galaxine, galaxis elem. - a lány szőre sötét lila volt, fehér pötyökkel. A szemei feketék voltak, fehér pupillákkal. Hosszú hullámos haja volt. Lightcat bólintott, jelezve hogy mehetünk tovább. Ekkor Fűmancs egy kandúrra mutatott.
- Ő Electro. Villám elem. - A kandúrnak rikító kék bundája volt, mancsai sárgák voltak. Farka villám alakú volt. Szemei sötétkékek voltak sárga pupillákkal, és szemei alatt sárga villám minta volt. A fiú ismét bólintottam. Fűmancs ismét egy kandúrra mutatott.
- Ő Sunset. Nap elem. - Neki is sárga mancsai voltak, de neki a bundája fehér volt. A farka is sárga volt, a vége fehér. - Lightcat szemei egyből átvándoroltak az utolsó macskára.
- Ő Dayly. - kezdte Fűmamcs - Fény elem. - Fayly egy csinos nőstény macska volt, fehér bundával, és Rózsaszín szemekkel. Rajta ruha is volt, egy kis rózsaszín mellény.
- Lightcat, készen állsz hogy csatlakozz hozzánk? - kérdezte fénylő szemekkel Fűmancs. Lightcat sóhajtott egy nagyot. Tudta hogy ez fontos lépés lehet az életében.
- Igen. - hozta meg a döntést a fiú. - Készen állok.
- Akkor jó. Csomagolj össze. - válaszolta mosolyogva Fűmancs.



- De Lightcat! Mégis hova mész?! - Kérdezősködött Star, Lightcat testvére. Miért kell mindig beleütnie az orrát az én dolgaimba? Gondolkozott magában morogva a fiú.
- Közöd? - morogta idegesen a testvérének. Star hangja sértődött volt.
- Talán mert a testvéred vagyok és velem laksz eggyütt?! - Lightcat abba hagyta a kotorászást és végre elöhúzta a bőröndöt a szekrényből.
- Ha ennyire tudni akarod... Csatlakozom a gonosz elemekhez. - bökte ki vonakodva Lightcat miközben bedobált pár könyvet a bőröndjébe.
- Hogy mi?! Gonosz elemek?! Én nem ilyennek ismerlek Lightcat. - Suttogta szomorúan Star.
- A gonosz elemek a jó elemek ellen küzdenek. Értsd meg Star, bosszút kell állnom Nighty-n mert el vette tőlem Shady-t! - magyarázta Lightcat már inkább szomorúan mint mérgesen.
- Hát ez bánt annyira... - enyhült meg némiképpen Star
- De jól tudod hogy ez nem a megoldás... - folytatatta szomorúan Star.
- Így bosszút állhatok Nighyt-n... Sajnálom de máshogy nem megy... - fejezte be Lightcat. A pakolással végzett. Becsukta a böröndjét, és vonakodva Star-ra pillantott.
- Sajnálom. Hiányozni fogsz. - mondta szomorúan Lightcat és gyorsan kiugrott az ajtón.
- De Lightcat! - kiabálta Star de már késő volt.


- Lightcat! - köszöntötte Fűmancs. - Látom megvan a cuccod! Gyere megmutatom a szobád! - folytatta vidáman Fűmancs. - Pakolj ki nyugottan aztán gyere a nappaliba mert van még 2 másik új tagunk! - fejezte be Fűmancs.
- Jó. - bólintott Lightcat majd követte Fűmancsot. A föld elem a bal folyosó végén lévő szobához vezette. A szoba ajtajára már ki is volt írva a neve. Megnézte ki lakhar a szomszédban lévő szobában. Az ajtón ez a név állt; Deadline furcsa, gondolta. Ilyen nevű tagot nem mutatott meg neki Fűmancs. De aztán eszébe jutott hogy Fűmancs mondta hogy vannak új tagok. Lightcat megvonta a vállát és csak benyitott a szobába. Bár a szoba nem volt túl nagy, kényelmesnek tűnt. Az jib felső sarokban volt egy ágy, ami szépen meg volt ágyazva. Az ágy melett egy éjeli szekrény volt ami melett egy ruhás szekrény. A job alsó sarokban egy kis fotel volt, felette könyves polc. A szoba kékre vokt festre, a padló sötét fából volt. Lightcat kipakolt, aztán a nappaliba vette az útját. A kanapén ültek az elemek és láthatóan Lightcat-ot várták.
- Hello Lightcat! Bemutatom neked Deadline-t. - mutatott rá Fűmancs egy fekete kandúrra. A feje szürke volt, Arcán maszkot viselt és borz szerű farka volt. - és Nightmare-t - mutatott most fűmancs egy különös kinézetű fekete-szürke nőstényre. A mancsai feketék voltak a farka világos szürke, a csipőjénél pedig fogas száj szerű minta volt. Piros szemei voltak és egy sebhely volt az arcán.
- Hello! - biccentett az újak felé Lightcat.
- Szia! - Köszönt vissza Deadline és Nightmare. Ezutá  késő estig beszélgettek. Jól döntöttem hogy csatlakoztam. Gondolta Lightcat mielőtt a csapat szét vált volna lefekvésre. Ahogy felállt a tekintete találkozott Dayly-ével. Egy ideig belebámult a gyönyörű Rózsaszín szemekbe majd vörösen elfordult.
























 Egy ideig belebámult a gyönyörű Rózsaszín szemekbe majd vörösen elfordult

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Itt egy kép a gonosz elemekről. Hamsty_and_friends rajz, nem az enyém. És amúgy ajánlanám hogy olvassátok el az eredeti 5 cat element könyvet, úgy jobban értenétek a dolgot. (az a könyv is Hamsty műve)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 16, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Az árnyék macska Donde viven las historias. Descúbrelo ahora