Part 5 - Nincs Fény Sötétség Nélkül

35 5 9
                                    

Shady az ágyában feküdt és olvasott, viszont egy ismerős alakot látott meg az ablakából. Nighty! De mit kereshet ilyenkor it?! Ilyenkor ebédelnie kéne... Shady le tette a könyvet növekvő aggodalommal. Nem úgy nézki mint aki jól lenne...
- Nighty? Mit csinálsz ilyenkor itt? Valami baj van? - kérdezte a lány.
- Hát... Tudod történt egy kis galiba... - bökte ki Nighty.
- Szeretnél róla beszélni?
- Igen... Azért jöttem ide mert benned meg bízom, Shady. Jó barát vagy. - Mondta Nighty gyengéden mosolyogva a lányra. Shady érezte hogy arcai pirosan égtek.
- Köszönöm Nighty - Válaszolta Shady ugyanolyan gyenéden. Nighty sóhajtott egyet, és arca elsötétült.
- Virággal szakítottunk... Láttam ahogy megcsókolt egy Fűmancs nevű fiút... - mondta szomorúan Nighty.
- Az... Szomorú... - mondta a lány enyhén hezitálva. Kedvelte Nighty-t, és bár ez megadta Shady-nak a remény szikráját, a fiú nagyon szomorúnak tűnt.
- De tudod Shady... Ha belegondolok nem is annyira szomorú... - mosolygott Nighty Shady-ra. Shady szíve ugrott egyett izgatottságában. Lehetséges lenne...? De a lánynak nem volt ideje befejezni a gondolat menetét, mert Nighty közelebb hajolt hozzá és megcsókolta.

Shady este örömteljesen feküdt az ágyában. A délutánt Nighty-val töltötték együtt, és be kellett vallania, még nem volt ilyen boldog életében. Shady boldogan aludt el.

Másnap reggel korán felkelt és kiment a sötét erdőbe, ami az egyik kedvenc helye volt, és ahol Nighty-val szoktak találkozni. Ahogy sétálgatott. Meghalott valakit.
- Shady! Gyere elő! Ne bujkálj! - Shady szíve elkezdett gyorsabban verni. Ez a hang egy nőstény macskához tartozott, de nem tudta felismerni. Ki lehet ez és mit akar tőle?! Shady gyors felvette az álcáját és elbújt egy szikla mögé, és onnan leste hogy ki lehet ez a titokzatos macska. Ekkor a ködből előlépett a nőstény. Sötét zöld szőre volt, kezén és lábán piros indák tekeredtek fel. Egy ugyanilyen piros színű virág volt a melkasán. Szemei feketék voltak, piros pupillákkal. A fején piros levélszerű haja volt, a farkához hasonlóan. Meg kell hagyni, elég rémisztően nézett ki. Shady behúzta a fejét a szikla árnyékába de a titokzatos lány észrevette.
- Nicsak, nicsak! Csak nem te lennél Shady?
- Ki vagy te, és mit akarsz tőlem?! - Kiáltotta a lány, előmerészkedve a szikla takarásából.
- Ó, Te azt jól tudod... - a felismerés belesújtott Shady-ba. Ő Virág! És úgy látszik nem tetszik neki hogy Nighty-val eggyütt vannak.
- Te lennél Virág!?
- Az én nevem Tüske... És most fizetsz azért hogy elvetted tőlem Nighty-t!! - Kiabálta Tüske és fenyegetően felé suhintott a tüskével.
- VIRÁG!!! - Hallott egy kiáltást Shady. Hisz ez Nighty volt! És ahogy a fiú előviharzott a ködből, utána jöttek a csapattársai.
- Engedd el! - Sziszegte Nighty. Nagyon dühösnek tűnt.
- Óó látom mégiscsak érdekel a lány... De mindegy, minket úgy is egymásnak teremtett a sors,... nem? - billentette oldalra a fejét kihívóan Tüske. Akár hogy is nagyon elszántnak tűnt...
- Engedd meg hogy megöljem és elfelejthetjük mindezt ami történt... - folytatta mézes mázosan Tüske. Shady riadtan meredt Nighty-ra. Emlékszett még milyen szomorúnak tűnt amikor Virággal szakítottak... De nem dobná el ezért Shady-t... Ugye? De ahogy Nighty szavai nem úgy hangzottak mint ha érdekelné Tüske ajánlata...
- Őt hagyd ki ebből és inkább velem harcolj meg! - Sziszegett fel Nighty.
- Ha így akarod... Kérésed számomra parancs! - Nevetett a lány és elökkte a többieket a csatatérről. Shady gondolatai cikáztak az agyában. Mit fog ez az őrült csinálni Nighty-val?! Ekkor Tüske szeder bokrokat húzott fel Nighty és maga köré.
- Nighty! - Kiabált Shady. Nem akarta hogy Nighty-nak miatta essen bántódása. Ekkor a fiú egyik csapattársa, Szellő szólt a lányhoz;
- Ne aggódj jól ismerem Nighty-t és tudom hogy megtudja magát védeni. - mondta a szél elem nyugodtan. Shady egy hálás pillantást vetett Szellőre.

Nighty szemszögéből:
- Na gyerünk! Mutasd meg mit tudsz! - kiabált rá a fiúra vigyorogva.
- Virág ne csináld ezt! Ugye tudod hogy még mindig van vissza út? - Próbálkozott Nighty. Bár már nem szerette a lányt, attól még mindig a barátja volt... Meg amúgy sem lenne jó elveszíteni egy csapat tagot.
- Nem érdekel! Ez az az út amit én választottam, és te nem tudsz megállítani! - Kiabált rá újból Tüske.
- Hát sajnálom de akkor nem tehetek má- próbálkozott Nighty de a lány beleszúrt a melkasába egy tüskét. Nighty hallotta ahogy barátai félelmükben felkiáltanak de Nighty-nak volt gyógyító ereje, így gyorsan megoldotta a dolgot.
- Gyenge próbálkozás - oktatta ki a lányt hűvösen. Nighty látta hogy Tüske majd felrobban, de ennek nem lett jó vége. A lány felkapta Nighty-t egy tüskés indában, és a földhöz vágta.
- ÁÁÁÁH - kiáltotta fájdalmában. Magas volt a fájdalom küszöbe, mivel az iskolában sokat verték de ez az ütés különösen erős volt. A tüskék az indán így is eléggé szürták, de aztán még teljes erőből földhöz vágta. Tüske hirtelen elengedte. Nighty nagy nehezen felült és egy sötétség gömböt küldött a tétovázó Tüskére. Ahogy a gömv eltalálta a lányt az vissaváltozott Virággá.
- Nighty én... Én sajnálom nem akartalak bántani titeket de... Nem tudtam magam uralni... - tört ki zokogva a növény elem. Nighty örült hogy visszakaphatta azt a barátját, akit ismert.
- Nincs semmi baj! Meg bocstátok neked. És niztos vagyok benne hogy a többiek is. - mondta mosolyogva a fiú. A szavai hallatán Virág hálásan mosolyogva fellált.
- És Virág... Sajnálom hogy téged okoltalak a Fűmancsos dolog miatt... Megértem hogy az az ő hibája volt de... Én már Shady-t szeretem... Sajnálom. - Nighty olyan őszinte volt amilyen csak tudott lenni. Nem akarta megbántani a lányt de az ő szive már máshoz tartozott.
- Nem baj Nighty. Megtudom érteni. - mondta Virág nyugodtan. Nighty elmosolyodott. Örült hogy nem volt több dráma emiatt.
- Akkor mennyünk haza! - javasolta a fiú a többiek felé bökve. - Virág bólintott.
- Elhívhatnád Shady-t is.
- Jó ötlet! - momdta Nighty és örült hogy Virág nem irigy már Shady-ra


Shady szemszögéből:
Shady és a többiek a csapat szállásán voltak. Shady örült jogy megismerhette közelebbről a csapat többi tagját, a lányokkal hamar összebarátkozott, és Virág is rendes lánynak mutatkozott. Szikra éppen a 3. Adag palacsintát sütötte (bár Kagyló segített neki mivel ő elég ügyetlen volt) amikor Virág félre hívta.
- Ermm... Shady én sajnálom hogy bántani próbáltalak. Nem voltam önmagam.
- Megértem hovy fájt Nighty döntése. - bólintott Shady.
- Virág lehetünk... Barátok?
- Hát persze! Most menjünk mielőtt elfogy a palacsinta! Mosolygott Shady.

Az árnyék macska Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz