Part 4 - A Fény Elem

34 7 1
                                    

1 hete hogy Shady és Nighty elsőnek találkoztak. Nighty úgy döntött hogy újra meglátogatja a lányt.

Nighty abban az erdőben sétált ahol legutóbb is találkoztak óvatosan, lassan lépkedett előre. Az álcája nem volt rajta. Ekkör egy fekete macska sétált elé. Shady volt az.
- Nighty?
- Én vagyok az, ne aggódj!
Shady elmosolyodott.
- Tudod mit? Mesélek neked a csapatról... Persze csak ha érdekelne...
-Persze érdekelne! - válaszolta Shady még mindig mosolyogva.
- Oké. Egy szálláson lakunk...de persze külön szobákban. A csapat tagok: Kagyló, kék színű nőstény macska víz elem... Elég erős akaratú. Szikra egy narancs-piros tűzelem. hím, igazi bolond. Aztán ott van Szellő. Ő ismeretlenekkel nem sokat beszél, kicsit félénk, de jó barát. És ott van Virág... - Nighty elnézett Shady-ról - kedves és megértő lány... Ő a barátnőm... - fejezte be vörösen Nighty.
- Oh... - Shady úgy érezte hogy egy egész világ dőlt benne össze. Miért én? Miét mindig nekem kell szenvednem? Cikáztak Shady gondolatai.
- Uhm... Jól vagy?
- Persze csak... Elbambultam - próbált Shady mosolyt erőltetni az arcára - Biztos nagyon jó lehet csapatban dolgozni! - Nighty mosolyogva bólintott.
- Igen. Meséljek a küldetéseinkről?
- Igen! - Csillant fel a lány szeme. - Az jó lenne!
Ahogy Nighty-val beszélgettek gyorsan eltelt az idő. Amikor éppen befejezte azt a történetet hogy hogyan győsztek le egy gonosz elemet aki elrabolt egy gyereket, Nighty sürgetően befejezte a sztorit és így szólt;
- Nagyon jó volt veled de szerintem a többiek már hiányolnak. Majd még máskor el jövök!
- Jó! Szívesen hallanék még a történeteidről! - Nighty felnevetett.
- Akkor jó! Szia! - ahogy kimondta a szavakat elkezdett haza botorkálni. Amimor Nighty hallótávolságon kívül esett Shady felsóhajtott és egy apró könycsepp gördült le az arcán.
- Bárcsak... Ne lennék ilyen szerencsétlen. - Shady megfordult és elhatározta hogy elmegy inni egy kis turmixot a kedvenc cukrázdájához. Tánha az felvidítaná.

Shady egy asztalnál ült magányosan miközben az áfonyás turmixot szürcsölgette, mikor belébett a cuktrászda ajtaján egy ismeről alak.
- Hello Shady! Köszöntötte a fehér kandúr, Lightcat. Lightcat egy fehér fény elem volt sárga szemekkel, és szürke lábakkal és kezekkel. Shady-val pár hónapja lettek barátok. Bár ezt Shady nem tudta Light cat kedvelte  a lányt. Viszont az árnyék elem nem tekintett rá másként mint egy barátra.
- Hello. - köszöntötte Shady a fiút kicsit hűvösen
- Valami baj van? Szomorúnak tűnsz.
- Nem csak... - Shady sóhajtott egyet. Úgy döntött inkább nem mondja el neki a történteket. - semmi érdekes.
- Shady, tudod... Velem mindent megozthatsz... Tudod kedvellek... Jobban mint egy barátot. - Shady-nak elakadt a lélegzete. Nem gondolta volna hogy Lightcat ilyesféléket érezne iránta. De sajnos vagy nem sajnos, az ő szive Nighty-é volt. Akkor is ha maga a fiú szíve már máshoz tartozott.
- Sajnálom Lightcat. De én mást szeretek. - Shady kellemetlenül elnézett de a szeme sarkából Lightcat reakcióját figyelte. A fiú tekintete elsötétült.
- Tehát így állunk... És ki ez a szerencsés fiú?
- Sajnálom de azt nem mondhatom meg...
- Hát jól van. Ő biztos jobban törődik veled nálam, igaz?!
- Ő nem szeret... - bukott ki Shady-ból.
- Akkor miért nem vagy velem együtt?! Én szeretnélek, amíg ő nem szeret téged! - Shady szivébe lándzsaként szúrtak Lightcat szavai ő nem szeret téged a lány megrázta a fejét.
-Ebből elég lesz!! Nem tehetek hogy olyasvalaki tetszik nekem aki engem nem szeret! - ezzel a lendülettel felkapta a turmixet és kiviharzott a cukrászdából amíg Lightcat döbbenten bámult utána. Remek. Ezen a napon semmi sem mehet úgy ahogy azt én szeretném?! Gondolkodoot sötéten a lány mielótt hazaért és ledobta magát az ágyába.

Az árnyék macska Donde viven las historias. Descúbrelo ahora