Kim Taehyung
Herätyskelloni soi. Oli jälleen kerran maanantai. Päätäni särki, sillä olimme pitäneet kavereiden kanssa kunnon ryyppybileet sunnuntaina. Löysin itseni sohvalta Yoongi olohuoneesta. Lattialla lojui erilaisia alkoholipulloja ja tölkkejä. Toisella sohvalla minua vastapäätä oli Jimin. Jungkook oli sammunut lattialle viinapullo kainalossa, ja Hoseok oli ilmeisesti suihkussa.
Kuulin Yoongin ja Seokjinin juttelevan keittiössä. Päätin nousta.
"ajattelikko mennä kouluu tänää?" Seokjin kysyi huomatessaan minun heränneen.
"no nyt kyl päätä särkee nii paljon et en tiiä pystynkö" vastasin tuskissani.
"joo ei mekään ajateltu Yoongin kaa mennä" tämä sanoi ja vilkaisi Yoongiin.
Menin keittiöön tekemään voileipiä itselleni. "aika lujaa meni sul eilen" Yoongi vilkaisi muhun ja naurahti.
"jaa a no mä en kyl muista paljoo paskaakaa koko illasta" huokasin.
Silloin nämä kaksi vilkaisivat toisiinsa ja repesivät totaalisesti."siis sä olit nii vitunmoisessa kännissä oisit nähny ittes" Yoongi nauroi. Pyöräytin silmiä ja istuin heidän kanssa syömään. En kuitenkaan kauaa siinä jaksanut istua kun nämä kaksi alkoivat heittää huonoa läppää, kuten aina.
"no mä varmaa meen täst sit himaa" sanoin ja nousin ylös.
"joo moikka Taehyung" Seokjin huusi perääni. Sitten vaan lähdin kohti kotiani. Ulkona oli vielä aika hämärää, sillä kello oli vasta puoli kahdeksan aamulla. Sitten pääsin kotiini, jossa äiti ja isä vielä nukkuivat. Onneksi. Riisuin mahdollisimman äänettömästi ja nopeasti takkini, huivini, kengät ja menin keittiön lääkekaapille hakemaan särkylääkettä. Sitten menin huoneeseeni. Lukitsin oven ja jatkoin nukkumista. Sitten heräsinkin puoli kahdelta iltapäivällä. Avasin Netflixin ja katsoin sarjaa, nimeltä Itaewon class. Sitten puhelimeni soi. Se oli Jungkook.
Puhelu:
TH: moi Jungkook.
JK: moi Taehyung. Tuutsä mun kyydillä Jiminin, Hoseokin, Yoongin ja Seokjinin kaa kaupungille?
Vilkaisin kelloa. Se oli 5 min yli neljä iltapäivästä.
TH: no jaa ei mul oikeestaan parempaaka tekemistä oo nii voin mä tulla.
JK: Ok hyvä mä tuun hakee sut ku oon hakenu Jiminin tost nii tuun noin puolen tunnin pääst hakee.
TH: Ok moi.
Aloin nopeasti etsimään vähän parempaa päällepantavaa. Hetken etsiskelyn jälkeen löysin kaapistani vaalean neuletakin ja mustat farkut. Laitoin ne päälleni, otin redbullin jääkaapista, laitoin takkini päälle ja kengät ja astuin pihaani odottamaan Jungkookia. Noin 7 minuutin päästä pihani eteen ajoi Jungkookin musta Mersu ja kyydissä istui Hoseok, Jimin, Yoongi ja Seokjin. Ahtauduimme taakse Yoongin, Hoseokin ja Seokjinin kanssa, kun Jimin ja Jungkook istuivat edessä.
"mitäs musaa laitetaa?" Jimin huudahti edestä apukuskin paikalta.
Kun olin avaamassa suutani, niin Yoongi teki sen jo puolestani. "laitetaa jotain Exolta" tämä huudahti. Jimin alkoi näpyttelemään Spotifyhyn kirjaimia ja kohta Exon albumi alkoi soimaan. Kaikki alkoivat tietenkin huutamaan kertosäkeistöä. "ITS THE LOVE SHOT" kaikki huusivat Kertosäkeistöä, lukuun ottaen myös minä. Sitten musiikki loppui ja auto sammui.
"perillä ollaan" Jungkook ilmoitti etupenkistä. Olimme saapuneet suuren ostoskeskuksen parkkipaikalle. Rynnimme ovista ulos ja juoksimme ostoskeskukseen. Kävimme heti ensimmäisenä vaatekaupassa. Jungkookin ja Yoongin kanssa. He ottivat kärryt.
"Tae mee noihi kärryihi nii me tönnetää sua" Jungkook sanoi, ja minä tietysti tottelin. Menin kärryihin ja he alkoivat juosta niiden kanssa ympäri kauppaa. Sitten pysähdyttiin katselemaan et löytyiskö jotai kivoja vaatteita.
"hei Tae mä löysin sulle hyvät kengät" Yoongi huudahti käytävän toisesta päästä. Menin tietysti katsomaan.
"Tae kiltti ota nää ne sopis sulle tosi hyvin" tämä vinkui."No ne on aika kal-" olin sanomassa kun minut keskeytettiin.
"mä voin maksaa" tämä hymyili ja heitti kengät kärryyn. Olihan kengät ihan hyvän näköiset joten en kieltäytynyt ilmaisista kengistä. Löysimme Jungkookin katsomasta farkkuja.
"mä löysin itelleni nää" tämä sanoi ja näytti nahkahousuja ja mustaa kauluspaitaa.
"jaa no kokeile niit ja näytä sit meille" Yoongi sanoi. Sitten Jungkook hävisi sovituskoppiin ja tuli hetken päästä sieltä ulos, päällään musta kauluspaita, nahkahousut ja Guccin nahkavyö.
Ja ei jumalauta se poika näytti hyvältä...
"no miltä näyttää?" tämä kysyi ja pyörähti ympäri. Minä vain jäädyin siihen paikoilleni katselemaan tuota näkyä ja puraisin huultani pienesti huomaamattani. Onnekseni kukaan ei huomioinut sitä. Haaveilin tästä pojasta mielessäni ja olin aivan omassa maailmassa.
"No ihan hyvält sä näytät" Yoongi sanoi.
"joo nii näytät" sanoin tämän perässä. Jungkook vaan hymyili ja katosi taas sovituskoppiin, ja tuli taas hetken päästä pois ja heitti vaatteet kärryihin. Olin ollut jo pitkään ihastunut Jungkookiin, mutta olin jo menettänyt toivon ja tyytynyt ystävyyteemme. Sitten menimme kassalle ja lähdimme Starbucksiin, jossa meitä odotti Seokjin, Hoseok ja Jimin.
"Hoseok aiko tarjota" Jimin huudahti innoissaan varmaan niin että koko kahvila kuuli. No sitten me tietenkin luettelimme tilauksemme Hoseokille ja seisoimme hänen takanaan. Pian pääsimme ottamaan juomat ja lähdimme kiertelemään ostoskeskusta. Se oli meidän vakio ostoskeskus. Päädyimme kuitenkin istumaan käytävällä oleville penkeille ja katsoimme puhelimia ja juttelimme. Tai no Jimin ja Yoongi juttelivat. He olivat ihanassa ja täydellisessä parisuhteessa jolle olin ehkä ihan hiukan kateellinen, koska olin edelleen yksin jätettyäni Jiminin, syystä että minulla oli tunteita Jungkookia kohtaan. Mutta siitä oli jo puoli vuotta, joten hän näköjään oli päässyt minusta yli. Onnekseni. Me muut olimme vain hiljaa, kunnes Hoseok päätti rikkoa hiljsisuuden.
"siis oikeesti kattokaa, Seongwha ja Choi San" tämä näytti instagram postausta jossa Seongwha ja Choi San suutelivat.
"siis oikeesti et oo vittu tosissas" Jungkook kääntyi itsekin katsomaan.
"eihän ne kaks voi olla ees viikkoa tappelematta" naurahdin.
"No sitä vähän minäki" Jungkook sanoi. Sitten me aloimme kävelemään autolle. Kello oli puoli 10 illasta. Huuto raikui taas autossa kun soitettiin kappale nimeltä 'Call me baby'.
Skip siihen kun Taehyung menee kotiin
"Moi?" Huusin ovelta varmistaakseni onko ketään kotona. Tosin eipä kukaan sitä huomioinut kun isä ja äiti katsoivat jotain leffaa äänet kovalla. Sitten liikuin keittiöön syömään Ramenia jota äitini oli tehnyt. Hetken päästä menin huoneeseeni, laitoin oven kiinni ja silittelin koiraani nimeltä Yeontan. Se oli niin pieni ja söpö.
--------------------------------------------------------
Joo eli tosin iha vaa tiedoks aattelin aloittaa uuden tälläsen vkook kirjan ku edellinen meni jotenkin mun mielestä pieleen enkä tiiä pystyykö pelastaa
YOU ARE READING
Dreams [VKOOK FIN]
FanfictionTaehyung asuu Seoulissa ystäviensä kanssa, mutta on jo pitkään salannut tunteensa Jungkookia kohtaan... TARINAAN SISÄLTYY Kiroilua Päihteiden käyttöä Smut kohtauksia Väkivaltaa On siis toinen vkook story kun en oikein ollu tyytyväinen toho ekaan (Dy...