Kim TaehyungIrrottauduimme suudelmasta. Päätimme mennä Jungkookille, koska en vaan jaksanut kuunnella äitini valitusta lintsaamisesta. Kävelimme ja olimme aivan hiljaa. Pääsimme Jungkookille ja menimme sohvalle katsomaan jotain saippuasarjaa.
"ootko varma, et tarkoitit mitä sanoit, kun sanoit rak-" olin sanomassa, mutta tämä ehti keskeyttää.
"oon, oon varma" tämä sanoi ja katsoi mua.
"no mitä me sit niinku tehään?" kysyin.
"No mä haluisin olla enemmänki ku frendei. Haluutko olla mun poikaystävä?" tämä kysyi ja hymyili hiukan.
"kehtaatki kysyy" vastasin.
"eli?" tämä sanoi.
"No joo, höpsö" naurahdin.
Jatkoimme sarjan katsomista, kunnes puhelimeni soi. Se oli äiti.
Äiti: missäs oot?
Minä: Jungkookilla.
Äiti: Okei, monelta tuut kotiin?
Minä: Tuun klo 22.
Äiti: Okei, mä saatan olla sillon jo nukkumassa. Jääkaapissa on sitte kimchiä.
Minä: Ok.
Katsoimme sarjaa, kunnes huomasin tämän olevan, tai ainakin näyttävän tylsistyneeltä.
"onks tää ihan tylsä sarja" naurahdin.
"No joo" tämä naurahti myös.
Jungkook nousi sohvalta ja meni keittiöön. Katselin hiukan mitä tämä touhusi, kunnes huomasinkin hänen tekevän pirtelöä.
"mitäs pirtelöö teet?" kysyin.
"ihan perus suklaa pirtelöö" tämä vastasi.
Hän teki pirtelöt ja jatkoimme TV:n katsomista. Tämä oli jo kolmas parisuhde, jossa olin siis ollut pojan kanssa. Äitini ei tiennyt homoudestani, eikä kukaan sukulaiseni tai serkkuni. Ainoat jotka tiesivät, olivat kaveriporukkani ja aika moni jotka tiesivät nimeni. Minun pitäisi kertoa äidilleni pian. Ei tällainen salailu olisi oikein, on ehkä ihan hyvä hänenkin tietää missä mennään, mutta ei ehkä vielä tänään. Kuitenkin pian, ehkä ensi viikolla. Tämä ajatus painoi mieltäni, paljon.
Jungkook jollain ihmeellä huomasi jotain ja kysyi "onks kaikki ok? Näytät vähän huolestuneelt"
"joo on.. Mun äiti ei vaa tiiä et tykkään pojista.." vastasin.
"No pitäiskö sille kertoo?" tämä käänsi katseensa muhun.
"No en mä tiiä, lähiaikoina mun kuitenki pitää kertoo" huokaisin.
"kerro sit kun oot ite valmis...kyl se varmaa ottaa sen iha hyvin..on se varmaa suvaitsevampi kun mun mutsi" tämä naurahti.
Joo en oo kirjottanu pitkään aikaa, ei oo ollu motivaatioo, mut täs olis nyt tällainen pätkä. En tiiä tuliks tost oikee mitää, mut hei älä tuomitse mä kirjoitan 2.04 yöllä et juu. Ja hyvää pride kuukautta niille jotka sitä nyt viettää🏳️🌈
ESTÁS LEYENDO
Dreams [VKOOK FIN]
FanficTaehyung asuu Seoulissa ystäviensä kanssa, mutta on jo pitkään salannut tunteensa Jungkookia kohtaan... TARINAAN SISÄLTYY Kiroilua Päihteiden käyttöä Smut kohtauksia Väkivaltaa On siis toinen vkook story kun en oikein ollu tyytyväinen toho ekaan (Dy...