4. Tunnustus

89 6 0
                                    

Kim Taehyung

Istuin luokassa. Opettaja tuli taas noin 12 minuuttia myöhässä. Yeonjun ei tullut luokkaan ollenkaan. Juttelin Sanin ja Jungkookin kanssa jotain ja yritimme näyttää ettemme huomanneet opettajan tuloa. Emme halunneet olla luokassa. Opettaja alkoi selittämään jostain huumeista ja alkoholista ja muista päihteistä. Ei meillä ollut edes ympän tunti, vaan matematiikkaa.

"joku tässä luokassa oli tullut kerran huumeiden vaikutuksen alaisena kouluun, muistatteko vielä" tämä sanoi. Mitenköhän ei voitaisi olla muistamatta. Nehän olivat itse Yoongi ja Hoseok jotka olivat vetäneet marihuanaa ja aiheuttivat hirveää häslinkiä täällä. Katsahdin heihin päin ja virnistin. Sitten takaisin opettajaan. Tämä alkoi selittämään koulun säännoistä ja milloin ja miten niitä on rikottu.

"koulun sääntöihin kuuluu" tämä alkoi luetella pitkää listaa. Meidän koulussamme oli ehkä pikkusen menneet yli nuo säännöt. Seksinkin harrastaminen koulun vessassa oli kiellettyjen listalla. Mutta sen minä toisaalta ymmärrän, koska täällä oli yläkoululaisia, jotka kävivät samassa rakennuksessa ruokailussa ja liikunta tunnilla ja musiikin tunnilla. Ja käsityön ja kuviksenkin tunnilla. Olin kyllä joskus kieltämättä jäänyt kiinni koulun vessassa nussimisesta Jiminin kanssa. Se oli hyvin kiusallista. Joku oli kuunnellut oven ulkopuolella ja kertonut opettajalle. Saimme silloin jälki-istuntoa. Pakko myöntää että oli ehkä noloin ja inhottavin päivä ikinä. Sitten kuulin kellojen soiton. Oli vuorossa enään, ruokailu, kuvaamataito ja liikunta. Sitten pääsisimme kotiin.

"No olikos kiva kun ope vähä muistutteli teidän rikkomuksista" huudahdin Yoongille.

"itekkö muka et olis ikinä rikkonut koulun sääntöi huh, kyl mä muistan ne hyvin monet kerrat" tämä naurahti.

"ja sä oot ollu mukana ainakin viidessä niistä" naurahdin. Menimme ruokailuun. Istuimme samaan pöytään, minä, Yoongi, Hoseok, Jimin ja Jungkook. Seokjin oli Sanin, Seongwhan ja Minhyukin kanssa samassa pöydässä.

"hei voitais tehä taas jotain tyhmää, ilman et jäädään kii" Yoongi ehdotti tyhmän ideansa.

"oot sä ih-" olin sanomassa mutta mut jälleen kerran keskeytettiin.

"kyl me tullaan mukaa" Hoseok sanoi ja virnisti mulle.

Jaa anteeks mitä...

"äh no ok, mut jos me saadaa jälkkää nii Yoongi on kaikille velkaa 100€" Sanoin.

"sopii" Yoongi hymähti.

"Jungkook ja Jimin, tuutteks tekin?" Hoseok kysyi. Nämä nyökkäsivät.

"ok eli mitä sul oli mielessä?" kysyin Yoongilta.

"mä aattelin et voitais käydä ostaa kynsilakkaa ja kirjoittaa Yeonjunin kaappiin jotai tosi kivaa" Yoongi sanoi.

"siinäks kaikki?" Hoseok naurahti.

"joo ja mä lupaan et ei jäädä jälki-istuntoon" Yoongi sanoi.

Menimme siis ostamaan kynsilakkaa lähikaupasta. Päätimme ottaa pinkin värin, koska se jotenkin näyttäisi hyvältä Yeonjunin kaapissa. Sitten kirjoitimme. Yoongi luki sen meille. Siinä luki Haluutko treffeille kultsi t: Jimin. Me vain nauroimme ja menimme luokkaan. Oli kuvaamataitoa. Opettajamme oli tällä kertaa ajoissa. Harvinaista. Namjoon oli lähes aina myöhässä.

"No niin ja sit hiljaa!" tämä korotti ääntään luokan edestä. Luokka hiljeni. Kuuntelimme tunnin ohjeet ja jotain turhaa paskaa siitä aiheesta. Mallityö näytti hienolta, mutta en ollut hyvä kuvaamataidossa. En ikinä ollut. Aloimme sitten Jungkookin kanssa jotain tekemään ja juttelemaan. Tämä oli hyvä kuvaamataidossa. Jimin oli myös. Katsoin kateellisena heidän työskentelyjään. Meidän tuli maalata kirsikankukka puu, ja kirjoittaa oma nimemme kiinaksi sen viereen. Hyvä jos edes muistin kirjaimia. Siitä oli pitkä aika kun olin Kiinaa kirjoittanut. "金泰賢" kirjoitin siihen. Käsialani oli ei niin miellyttävä kun vertasin sitä Jungkookin omaan.

Katsoin häntä. Olin hukkunut hänen komeuteensa. Puraisin huomaamatta huultani hellästi. Olin niin lumoutunut, taas jälleen kerran. Sitten havahduin ja huomasin hänen huomaavansa sen. Hän katsoi minua hämmästyneenä. Katseemme kohtasivat. Tämän ilme muuttui hiukan ja hän alkoi lähestyä kasvojani. Hän lähestyi ja lähestyi, meillä oli ehkä muutama sentti väliä, pian ei sitäkään. Tämä nosti leukaani hiukan ja suuteli. Vastasin suudelmaan. Ja voi että se oli ihanaa. Se oli taivaallista. Sitten havahduimme kun Jimin yskäisi ja puolet luokasta tuijotti. Punastuin hiukan.

Sitten opettaja päätti tunnin ja lähdimme tietenkin käytävään, kuten yleensä.

"wow" Yoongi sanoi ja katsoi minua ja Jungkookia.

"mitäs se suudelma oli?" Seokjin kysyi ja virnisti.

"No..." kunpikaan meistä ei saanut mitään sanottua. En oikein itsekään tiennyt. Sen jälkeen oltiin hiljaa ja selattiin someja koko loppu välitunti.

Skip liikunta tuntiin

"No niin ja nyt on vuorossa jalkapalloa" Liikunnan opettajamme sanoi. Hän jakoi joukkueet. Joukkue 1 Park Hyung sik, Jung Hoseok, Lee Minhyuk, Kim Taehyung, Min Yoongi, Park Chae Young, Kim Jisoo ja Park Seo joon, sitten joukkue 2 Jeon Jungkook, Kim Jennie, Lisa Manoban, Park Jimin, Kim Seokjin, Park Bom, Kim Taeyeon, Park Seongwha ja Jeong Yunho.

Pelasimme 4 matsia ja sitten aloitimme tanssin. Meidän tuli tanssia valssia. Parit saimme valita itse. Näin, kun kaikki tytöt ryntäsivät komeimpien heteroiden luokse. Ei kauaakaan kun kaikki olivat saaneet parin. Minä löysin itseni Jungkookin luota, Jimin oli Yoongin kanssa ja Seokjin Hoseokin kanssa. Jungkook oli meistä kahdesta pidempi. Joten sain luvan leikkiä naista. Opettaja laittoi hitaan musiikin soimaan ja tahditti askeliamme. Katsoimme Jungkookin kanssa toisiamme ja hymyilimme.

Skip tunnin loppuun

Menimme pukkariin. Vaihdoin mustat adidakseni mustiin revittyihin tiukkoihin farkkuihin ja Jungkook tiukkoihin nahkahousuihin ja puki tummansinisen hupparin. Minulla oli musta huppari. Kävelimme yhtä matkaa ja kun tiemme erkanivat "Tae mul on sulle yks asia..." käänsin katseeni tähän ja kuuntelin. "mä....tota...oon rakastunut suhun" tämä sanoi ujona ja katsoi maahanpäin. Silloin yhdistin huulemme. Hän vastasi siihen.



Dreams [VKOOK FIN]Where stories live. Discover now