Kim Taehyung
Silittelin Yeontania ja katselin saippuasarjaa. Ei ollut muutakaan tekemistä. Kello oli puoli 12. Näin kun koirani nukahti syliini. Vein Yeontanin omaan petiinsä ja päätin itsekin mennä nukkumaan, minullahan olisi puoli seitsemän herätys. Nukahdin nopeasti, mutta heräsin pari tuntia aikaisemmin herätystäni, enkä saanut enää unta. Olin nähnyt unta Jungkookista, ja halusin unen jatkuvan. Otin puhelimeni ja päätin laittaa tälle viestiä.
Keskustelu
TH: mä en saa enää unta sun takii.
Tosin, en uskonut tämän olevan edes hereillä. Päätin kuitenkin laittaa viestiä, kyllä hän sen herätessään näkisi. Ikävä kyllä, minulla oli jälleen kerran taas hyvin tylsää. Kello oli vasta puoli 5 aamuyöstä, oloni oli täysin pirteä. Sitten päätin vaan mennä aamupalalle ja luovutin nukkumisen suhteen. Jääkaapista löytyi äidintekemää eilistä ramenia ja colaa. Niin epäterveellistä kun se onkin, join colaa aamuisin, jopa usein. Sitten minulla tuli pitkästä aikaa taas mieleen kesän suunnitelmat. Olimme menossa Hoseokin, Jiminin, Jungkookin, Seokjinin ja Yoongin kanssa Dubaihin viikoksi. Voi että en sitten malttanut odottaa, mieleeni tuli myös väkisin omat fantasiani minusta ja Jungkookista. Tosin ainoat maat, missä olin käynyt olivat Thaimaa, Kiina ja Japani. Niitä kauemmas en koskaan ollut mennyt. Olin aika kokematon. Sitten kuulin kun puhelimeeni tuli viesti. Se oli Jungkookilta.
Keskustelu:
TH: mä en saa enää unta sun takii...
JK: miks? Mikä on??
TH: Mä näin unta susta...
JK: oliks se painajaista...?
TH: Ei...se oli hyvä uni..
JK: No onneks en pelottanut sua:)
TH: niinpä. Et ikinä pelottais:)
JK: Hyvä
TH: Mennääks samaa matkaa kouluu jos tulisin sinne vähän etukäteen kohta?
JK: Toki. Oot ihan tervetullut. Aina siis.
TH: Kiitti. Mut mistä hyvästä?
JK: No oothan sä mun hyvä frendi. Höpsö:)
TH: Aa...okei joo:)
Kello oli vasta varttia vaille 7 ja tunnit alkaisi yhdeksältä, eikä Jungkookille olisi kuin 10 minuutin kävelymatka. Puen itselleni punaisen kauluspaidan ja mustat polvista revityt nahkahousut ja Guccin vyö, of course. Sitten laitan itselleni vielä korvikset ja siniset piilarit. Sitten laitoin vaan takin, kengät ja lähdin Jungkookille.
Hänen sukunsa oli jotenkin varakas, joten hän asui aika hienossa talossa. Käy muuten hiukan kateeksi... Soitin ovikelloa ja Jungkook tuli avaamaan.
YOU ARE READING
Dreams [VKOOK FIN]
FanfictionTaehyung asuu Seoulissa ystäviensä kanssa, mutta on jo pitkään salannut tunteensa Jungkookia kohtaan... TARINAAN SISÄLTYY Kiroilua Päihteiden käyttöä Smut kohtauksia Väkivaltaa On siis toinen vkook story kun en oikein ollu tyytyväinen toho ekaan (Dy...