15

575 50 3
                                    


"Lia! Lia! Nyisd ki azt a rohadt ajtót!" a jobb kezem dörömbölt az anyósülés ablakán, a másik kétségbeesetten próbálja kinyitni az ajtót, Lia sietve nyomja meg a kioldó gombot.

A belenézett a visszapillantó tükörbe, mielőtt rátaposott volna a gázra, még arra sem várt, hogy bekapcsoljam a biztonsági övet.


"Szent Isten" volt az első dolog, amit Lia mondott, miután leparkolt a kocsijával.

Mindketten ültünk még egy kicsit, lélegzethez jutva.


"Lia, miért vagyunk itt?"

"Nem mehetsz vissza a lakásodba. Inkább nem keresztezem Felixet soha többé és még jobban, így nem akarom, hogy meghalj." egyszerűen csak bólintottam egyet.

"Biztos utálnak"

"Valójában aggódnak. Yeosang megpróbált mindenkit meggyőzni, hogy legyen egy kis temetés a tiszteletedre. Meg van róla győződve, hogy meghaltál. Nem mondtam el nekik, hogy Chan írt nekem" könnyelműen kuncogott.

"Honnan tudtad, hogy Chan írt neked?" felhúztam a szemöldököm.

Egy pillanatra eltorzult az arca, amikor kinyitotta a kocsiajtót.

"Menjünk T/N."


"Lia, hol a szarban voltál?" Yeosang kiabált, ahogy hallotta az ajtót becsukódni, léptei közelednek a bejárati ajtó felé.


"Bassza meg T/N! Minden alkalommal, amikor biztos vagyok benne, hogy meghaltál, újra előbukkansz a semmiből!" Yeosang keresztbe fonta karjait a mellkasa előtt, bár kissé elmosolyodott.


Lia levette a cipőjét, míg Yeosang odarúgott néhány papucsot a csupasz lábamhoz. Ahogy kirohantam az ajtón, nem volt időm felkapni az átkozott cipőmet.


"T/N él és végre visszatért!" amint Yeosang kiabálta a szavakat a házban, hallottunk egy hatalmas puffanást.


"T/N!" San rohant le a lépcsőn, és azonnal a karjaimba vetette magát.

"Annyira hiányoztál!" nyafogott, nem akart elengedni. Megkönnyebbültem. Nem úgy tűnt, mintha haragudna rám azért, ami történt.


A tagok felváltva megöleltek, és üdvözöltek, még Wooyoung is. És végre újra otthon éreztem magam és biztonságban.




Bármennyire is akartam, nem tudtam kiverni a fejemből.

Ahogy pár hónap telt el, és eljött a tavasz, a virágok lassan virágoztak, a fiú még mindig ott volt az elmémben.

Nem láttam többé, ami határozottan jobb volt.

Elővettem a Seonghwa által vett telefont, hogy ellenőrizzem az időt. Alig múlt hat óra.

A park majdnem üres volt, ahogy magamhoz húztam a kabátomat. Bár sütött a nap, a levegő még friss volt. Ez lett a napi rutinom, sétálni a parkban, mióta beköltöztem az új lakásomba.


Megálltam lefagyva, ahogy a padra néztem, a padra, ahol először találkoztam vele.

Gyűlöltem magam az iránta érzett érzéseim miatt. Gyilkos volt. Meg akart ölni. Kihasznált és hazudott nekem. És ami a legrosszabb, engedtem neki, és azt hittem, végre megkapom a válaszaimat.


Amikor visszamentem a lakásomba, átkutattam a táskámat a kulcsaim után, mielőtt felmentem a negyedik emeletre. Nagyon tetszett ez a lakás. Lia háza és az Ateez háza között volt.


A szemöldököm összerándult, ahogy az ajtóm felé tartottam, a kis üveg közvetlenül a lábtörlőmön feküdt.



Egy Soju üveg.



Rám talált.



Nem számít, milyen beteg volt a gondolat, nem tudtam nem izgatottnak és halálra rémültnek érezni magam egyszerre.

gyalázatos || Lee Felix || mafiaWhere stories live. Discover now