"Tényleg követni fogsz, mint egy átkozott árnyék?" Újra forgattam a szemem, ahogy másnap tovább sétáltam a folyosón.
"Ugye tudod, hogy vannak itt barátaim?" Hozzátettem. Younghoon még mindig nem válaszolt. Ehelyett csendben követett.
"Adnál legalább 5 percet kettesben Lia-val? Lányos cucc" Younghoon sóhajtott, azonban engedelmeskedett, lemaradt egy kicsit, ahogy közeledtem a barátomhoz. Lia arckifejezése problémamentesnek tűnt, mégis közelebbről szemügyre vette Younghoon-t.
"Younghoon mostantól mindenhová követni fog?" Annak ellenére, hogy zavartalannak tűnt, hangjában lehetett hallani a kíváncsiságot.
"Honnan tudod a nevét?" kissé összevontam a szemöldököm. Biztos voltam benne, hogy nem volt a szobában, amikor Chan a nevén szólította, de úgy döntöttem, nem mondok többet.
Lia sóhajtott, mielőtt felém fordult. "Figyelj, nem akarom, hogy Felix megint felbukkanjon a lakásomban. Talán csak meg kéne adnod neki, amit akar, és az egésznek végre vége lesz. Egyébként mit akart?" Én akartam válaszolni, azonban valaki más megelőzött engem.
"Nevet akar" a szemöldököm megremegett, próbált emlékezni, hogy ki követett engem, de pontosan tudtam, hogy nincs információm, amit adhatnék.
"Nos, ez nem lehet olyan nehéz, ugye? Talán-"
"Nem, távol kell maradnia tőle. Mindannyian tudjuk, hogy veszélyes" Lia forgatta a szemét Wooyoung szavai miatt, aki utolért minket.
"Egyetértek" Younghoon lezárta a köztünk lévő távolságot, ismét mögöttem sétált, követett végig a folyosón egészen az osztályomig.
"Visszajövök, ha vége az órádnak" Younghoon megvárta, hogy bemenjek, mielőtt megfordult, az épület kijárata felé tartva.
"Nem fogok hazudni, Younghoon ijesztő" Wooyoung kuncogott, és elfoglalta a helyet mellettem. Épp akkor vettem ki a laptopomat, de nem tudtam koncentrálni. Lia és Wooyoung is felém fordult, amikor sóhajtottam.
"Tudod mit, nem érzem jól magam, talán megjött. Majd később találkozunk" nem akartam megint visszapakolni a laptopomat, inkább csak megfogtam a táskámat és a kabátomat, majd szabad kezembe a laptopommal, kiléptem a teremből.
Még soha nem léptem be a szemközti épületbe, de most muszáj volt. A folyosó tele volt alkalmi diákokkal, de a legtöbbjük biztosan az osztályban volt.
"Nézzenek oda!" hallottam egy kuncogást, mielőtt a férfi ellökte magát a falról, amire támaszkodott, és felém sétált.
"Beszélnem kell Felix-szel" próbáltam magabiztosnak tűnni, de a hangomon nem ezt lehetett hallani. Hyunjin összevonta szemöldökét, mielőtt arra kért, hogy kövessem.
Tovább sétáltunk a folyosón, majd megálltunk egy ajtó előtt. Hyunjin négyszer kopogott, mielőtt kinyitotta az ajtót, a két személy pedig azonnal felfigyelt és bámult rám, ahogy beléptünk.
"Én leléptem" Minho gúnyolódott, felállt a székéből, és gyorsan kiment.
Felix lecsukta a laptopot, amin dolgozott, és rám emelte tekintetét.
"Ez az első alkalom. Mi szél hozott?" a hangja érzelemmentes volt, a szemei az arcomat fürkészték.
"Öm, beszélnünk kell." próbáltam leplezni, mennyire féltem, hogy Félixre nézek. Egy kicsit tovább bámult rám, mielőtt forgatta a szemét, és jelezte Hyunjin-nak, hogy menjen.
Leültem előtte, ahol korábban Minho volt.
"Mondasz valamit, vagy csak bámulsz? „gúnyolódott.
"Soha többé nem akarom, hogy megjelenj Lia lakásán" gúnyosan nevetett a szavaimon.
"Ez vicces, tekintve, hogy ő egy Choi. De folytasd, mi van még?" keresztbe tette a karját a mellkasa előtt, hátra dőlve a székébe, a szemöldököm kicsit megremegett a megjegyzésén.
Kissé mocorogtam a helyemen. "Nem mondhatok nevet. Nem tudom, ki volt az" Felix szeme hirtelen besötétedett egy kicsit.
"Miért nem mondod el, miért lógsz hirtelen Lee-ék ismerőseivel?" Felix visszahajolt az asztalra, a szemei a lelkembe bámultak.
"Ju Haknyeon, aki követett téged aznap este, a Lee család hackere. Kim Younghoon, aki most már mindenhová veled megy, az átkozott helyettes. Lee Jaehyun, aki veled és Younghoon-nal volt, az autóban várakozva, egy bérgyilkos" Felix szemei mindig olyan hidegek voltak, mégis vigyorgott.
"Igen, gondoltam. De ne aggódj, így vagy úgy, de rá fogok jönni," az önelégült vigyora csak nőtt, amikor újra hátra hajolt.
Felálltam egy szó nélkül, amikor a kezem a kilincshez ért, erőteljesen megfordítottak, és nekilöktek az ajtó melletti falnak, Felix mindkét vállamat fogta, és újra a szemembe nézett.
"Mondtam, hogy a miénk vagy T/N, úgyhogy vigyázz, mit csinálsz" Felix elengedte a vállamat, és kinyitotta az ajtót.
Volt pár másodpercem, hogy kifújjam a levegőt, amit visszatartottam. Amikor kiléptem, mind Hyunjin, mind Felix már eltűnt a folyosón.
YOU ARE READING
gyalázatos || Lee Felix || mafia
Actiona lány sosem gondolta volna, hogy egy üveg soju elvezeti őt a szerelemhez, egy könyörtelen gyilkoshoz. __________ FORDÍTÁS minden jog az eredeti szerzőt illeti Eredeti író: @floraljisung