Steve, Tony'e sarılmış güzel bir uykunun kollarındaydı. Rüyasında kendini victoria dönemini yansıtan antika eserler ve sütunların tavana kadar yükseldiği bir salonda buldu. Etrafa göz atarken arkasından gelen biri kollarını beline sardı. Steve onu, Tony zannederek gülümsedi. Ama adını söyleyen ses sevdiği adama ait değildi. Arkasını döndüğünde karşısında Strange'i buldu.
***
Korkuyla gözlerini açtı. Nefes nefese yanında uymakta olan sevdiği adama baktı ve yan dönüp usulca onun yanağını okşadı. Sonra başını omzuna doğru yaslayıp uyumaya çalıştı. Bir süre uyumayı denedi ama başaramayınca kalkıp mutfağa inmeyi tercih etti. Belki dondurma, kabusunu unutmasında ona yardımcı olabilirdi.
Tony yanındaki sıcaklığın yokluğunu fark edip yataktan kalktı. Onun bir ihtimalle mutfağa gittiğini düşündü ve aşağıya indi. Steve'i karanlıkta, masaya oturmuş, yarı çıplak bir halde dondurma yerken göreceğini düşünmemişti. "Bende seni arıyordum."deyip Steve'e yaklaştı. "İyi misin?"
Steve ağzına bir kaşık daha vanilyalı dondurma atıp "Uyuyamadım."dedi.
"Konuşmak ister misin?"
Steve bir kaşık daha dondurmayı ağzında erittikten sonra "Elimdeki dondurma kutusuyla yeterince konuştum."dedi.
Tony ellerini, onun vücudunun iki yanından masaya dayayarak güldü. Alnına bir öpücük kondurup "Sana çay yapayım."dedi ve tam arkasını dönerken Steve'in bacaklarını beline sarmasıyla durmak zorunda kaldı. Ona dönüp gülümseyerek baktı.
Cinsellik başlangıcı...
Steve bir kaşık dondurma alıp Tony'nin ağzına doğru uzattı. Tony tam ağzına almak üzereyken Steve kaşıktaki dondurmayı onun göğsüne sürdü. Gülerek "Çok özür dilerim."dedi.
Tony gülerek başını olumsuzca salladı. Steve'in yine muzurluğu tutmuştu. "Hiç önemli değil. "
Steve "Aman Tanrım! Yere damlayacak. Dur bakayım."diyerek dondurmayı diliyle yalayarak temizlemeye başladı. Tony'nin nefes alışverişi biraz sıklaştı.
O geri çekilince Tony'de aynısını ona yapmaya niyetlendi ve dondurma kabındaki kaşığa uzandı. Ama Steve kabı geri çekerek buna izin vermedi. "Benim bu."dedi ve onu göğsünden itip yere ayaklarının üstüne indi. Sonra Tony'i masaya doğru itti. Arkasını masaya yaslamış olan Tony ona baktı. Steve'den gelen çok cüretkar hareketlerdi bunlar.
"Peki. Tamam."
Steve dondurmadan bir kaşık daha aldı. Yine onun ağzına verir gibi yapıp, kaşığı omuz kısmından kasık kısmına doğru sürterek indirdi. Tony bundan zevk almadığını söyleyemezdi.
Steve kabı masanın üstüne koyup omuz kısmından yalayarak göğüs ucuna, oradan kasık bölgesine indi. Tony masaya tutunup oradan güç alarak zevkle inlemeye başladı.
Steve onun eşofman altını biraz indirerek erkeklik uzvunu eline aldı. Ucunda dilini bir kez gezdirdikten sonra ağzına alarak emmeye başladı. Tony bir elini onun başının üzerine koyarak sessizce daha fazlasını talep etti. Ama yinede yetmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(STONY) SHADES OF LOVE "AŞKIN TONLARI"
FanfictionShades Of Passion "TUTKUNUN TONLARI" kitabının devamı ve son kitaptır. "Fifty Shades of Freed" filminden alıntı olarak Stony'e uyarlanmıştır. +18 yaş sınırı BDSM... Cinsellik ve şiddet içerir. B×B