Final bölümüne hoşgeldiniz. Bu hikayeyle olan yolculuğumuz burada son buluyor. Okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim. Başka hikayelerde görüşmek üzere.İyi okumalar.
Maria oğluyla birlikte doktordan Steve'in durumuyla ilgili bilgi alıyordu. Doktor kaburgalarında kırık olduğunu ve iç kanama riski bulunduğunu belirtti. Bu yüzden gözlem altında tutulacaktı.
Tony odaya alınmış olan eşine baktı. Yüzü çürük içindeydi ve solgun görünüyordu. Onun yanında olamadığı için kendini suçluyordu. Strange onu döverken yanında olamadı, onu koruyamadı.
Kanepede oturmakta olan annesine bakmadan "Ona çok kötü davrandım anne. Keşke söylediğim tüm sözleri geri alabilsem."dedi.
Maria "Hayatım, evliliklerde hataya yer olmasa hepimizin ki bir haftada biterdi. Ondan özür dile. İçtenlikle. Sonra biraz zaman tanı."dedi.
"Beni terk edeceğini sandım."
Maria gülümsedi."O seni bırakmaz. Çok inatçı. Özellikle de sevdiği birşey söz konusuysa."
Ayağa kalkıp Tony'e yaklaştı. Elini onun koluna koydu. "Ve seni seviyor Tony. Bunu biliyorsun değil mi?"
"Evet, biliyorum."
Maria "Güzel."dedi ve yavaşça ona sarıldı.
Steve inleyerek doğrulunca Tony "Steve..."diyerek annesinden ayrıldı ve yatağın kenarına oturarak endişeyle ona baktı.
Maria "Ben doktora haber vereyim."dedi ve odadan çıktı.
Tony ellerini Steve'in yanaklarına koyup "Merhaba, nasılsın?"dedi.
Steve endişeyle "Morgan, o nasıl?"dedi.
"O iyi."
Steve rahatlayarak acıyla geri uzandı. Tony onun elini tutup üzerini öptü ve "Steve, Morgan'ı kızımız olarak çok istiyorum. Sadece korkmuştum. Dünyanın bende başlayıp bende bitmesini istiyordum."dedi.
"Öyle zaten. Tony öyle zaten. Sen benim bütün hayatımsın."
Tony onun elinin üstünü yeniden öptü. Steve onun gözünden yanağına doğru süzülen yaşı gördü. "Ağlıyor musun sen?"
Tony birşey söylemeden acı bir tebessümle ona baktı.
Steve "Gel buraya."dedi. Tony yavaşça onun yanındaki boşluğa doğru uzandı. Başını başına dayadı. Bu şekilde uzanmak kesinlikle ikisine de duygusal açıdan iyi gelmişti.
&
Doktor gelip kontrollerini yaptıktan sonra Steve boş midesine yemek sokabilmişti.
Tony yatağın kenarına oturdu. Şimdi Strange konusunu konuşmaları gerekiyordu. "Olanları neden bana anlatmadın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(STONY) SHADES OF LOVE "AŞKIN TONLARI"
FanfictionShades Of Passion "TUTKUNUN TONLARI" kitabının devamı ve son kitaptır. "Fifty Shades of Freed" filminden alıntı olarak Stony'e uyarlanmıştır. +18 yaş sınırı BDSM... Cinsellik ve şiddet içerir. B×B