💏Final💏

2K 114 7
                                    

Unicode💏

" ရှင် ဒါဘာလုပ်တာလဲ "

ကျွန်မအမေးအား သူပြန်မဖြေ ။

ကားကိုသာအရှိန်နဲ့မောင်းနေသည် ။

" ကျွန်မမေးနေတယ်လေ ရှင်ဘာလုပ်တာလဲ Park Minhun "

" ကိုယ်မင်းကိုချစ်တယ် Luhan ၊ မင်းကိုအဆုံးအရှုံးမခံနိုင်ဘူး "

" အရူး သေလိုက်ပါလား ၊ ရှင့်ကိုကျွန်မအရေးတယူဆက်ဆံခဲ့တာတွေ အားလုံးက မောင်လို့ထင်လို့ အဲ့ထက်ဘာမှမပိုဘူး "

" ကိုယ့်အတွက်တော့ ပိုတယ် Luhan ၊ ကိုယ်ပြောတာ နားထောင်ပါ ၊ ကိုယ်တို့ထွက်သွားကြမယ် ၊ ဒီမကောင်းတဲ့လူတွေနဲ့ အဝေးဆုံးကို ထွက်သွားကြမယ်လေ ၊ ဘယ်လိုလဲ "

" မကောင်းတဲ့လူ ဘယ်သူတွေက မကောင်းတဲ့လူလဲ ၊ တကယ်မကောင်းတဲ့လူက ရှင်မှအစစ် "

" မင်းစိတ်ကြိုက်ထင်မြင်နိုင်တယ် Luhan "

" အခု ကားရပ်လိုက် "

" ကိုယ်ရပ်မပေးနိုင်ဘူး "

" ရှင်ရူးနေလား "

" ဟုတ်တယ် ကိုယ်ရူးနေတယ် ၊ မင်းကိုမှ ရူးသွပ်မိလို့ ကိုယ်ဒီလိုအရူးအနှမ်းတွေ လုပ်နေရတာ "

" သေလိုက်ပါလား ၊ ရှင့်လိုလူမျိုးကို ကျွန်မက ချစ်မယ်လို့ထင်နေရင် လဲသေလိုက် "

" အပင်ပန်းခံပြီး ငြင်းဆန်မနေစမ်းပါနဲ့ Luရာ ၊ မင်းအခု အေးအေးဆေးဆေး လိုက်ခဲ့လိုက်လို့ ဘာမှပြောင်းလဲသွားမှာ မဟုတ်ဘူး ၊ မင်းSehunကိုချစ်လည်း ကိစ္စမရှိဘူး ၊ Sehunအစား မင်းကိုယ့်ကိုမြင်နေရတာပဲ ၊ မဆင်မပြေဘူးလား "

" ဘာ Sehunအစား ဟုတ်လား ၊ ရှင်က အဲ့လိုနှိုင်းရအောင် ရှင်နဲ့မောင်က တူလို့လား ၊ ရှင့်လိုမိုက်ရူးရဲဆန်ပြီး ရိုင်းစိုင်းတဲ့အလုပ်မျိုး မောင်ကဘယ်တော့မှမလုပ်ဘူး ၊ မောင်ကသိပ်ကိုသစ္စာရှိပြီး ဖြူစင်တဲ့ယောက်ျားတစ်ယောက်ပဲ ၊ ရုပ်ရည်သာ ခွဲမရအောင်တူလိမ့်မယ် စိတ်ဓာတ်ကတော့ မိုးနဲ့မြေပဲ "

" Luhan မင်းငါ့သည်းခံနိုင်စွမ်းကို မစမ်းသပ်နဲ့နော် "

" ရှင်ကဘာလုပ်ချင်လို့လဲ လုပ်လိုက်စမ်းပါ "

အာဒံဖန်ဆင်းသော ဧဝချစ်ခြင်း💏{ အာဒံဖန္ဆင္းေသာ ဧဝခ်စ္ျခင္း💏 }Donde viven las historias. Descúbrelo ahora