Beyaz Kedi / 9.Bölüm

115 17 8
                                    

~~

Taehyung, heyecana bağlı olan telaşını bir türlü durduramıyordu. Onun için özene bezene giydiği kıyafetleriyle aynada kendine baktı son kez. Hazırdı.

Neden bu kadar heyecanlı olduğunu bilmiyordu. Yüzünü dahi görmediği birinin kalp yaralarını iyileştirmek istiyordu. Böyle biri gerçekten var mıydı yok muydu bunu bile bilmezken o onu iyileştirmek için hazırdı.

1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.004 kişi bunu beğendi

x.taetae : Çıkmadan bir fotoğraf atayım dedim. Cool çıkmak için yırtındım tabiri caizse gençler :D

261 yorum • görüntüle

sunmin_ : her zamanki halin zorlamana gerek yoktu ;)
sunmin_'e yanıt • x.taetae : teşekkür ederim
x.mochi : canım DOSTUM nasıl da YAKIŞIKLI çıkmışsın
x.mochi'ye yanıt • x.taetae : sus yağ çekme
_iconicgirl : you're so hot
_iconicgirl'e yanıt • annskmbune : kızım sen benimsin başkalarına yavşama
annskmbune'ye yanıt • _iconicgirl : what are you talking about?

Tae buluşacakları kafeye doğru yürürken gelen yorumları okuyor, bazılarını yanıtlıyordu. Adını bilmediği anonim kızdan bir yorum bekliyordu ancak zaten buluşacakları için çok da kafaya takmamıştı.

Sonunda "..." kafesine geldiğinde onu gördü. Belki çehresini tanımıyordu ama kahverengi saçlarını nerede görse anlardı. Ayrıca kalbine verdiği his onun o kız olduğunu bağırıyordu.

Yavaş adımlarla masaya yanaştı.

"Merhaba! Ben Taehyung. Siz buluşacağım anonim kızsınız değil mi?" diye sordu. Kız sıcacık gülümseyerek Tae'nin kalbini eritirken kafasını olumlu anlamda salladı.

"Evet, benim. Lütfen otur" dedi nazikçe. Ses tonu inceydi. Bülbül şakıyordu sanki Tae'nin kulaklarında. Dediğini yapıp karşısına oturdu kızın. Eli ayağı titrese de sorun değildi, artık karşısındaydı.

"Adınız nedir?" diye sordu Taehyung. Acele mi ettim diye düşünmeden edemiyordu ama çok da merak ediyordu. "Adımı sana şuan söyleyemem üzgünüm. Fakat bana Beyaz Kedi diyebilirsin" dedi kız.

"Nedenini sorabilir miyim?" diye yanıtladı Tae. Tanışmak için buradalardı sonuçta. "Biliyorum biraz garip ama isim vermeyi sevmiyorum. Belki iyi anlaşırsak ileride söylerim".

Gerçekten de beyaz bir kediyi andırması ona yaraşır bir lakap olmasını sağlıyordu. Bembeyaz teni ve açık kahverengi gözleriyle insanı büyülüyordu. Taehyung onu anladığını ifade etmek için kafasını salladı.

"Peki Beyaz Kedi, en sevdiğin renk ne? Şey... Benim için renkler önemlidir. Bence insanın sevdiği renk kişiliğini yansıtır" dedi Taehyung. Beyaz Kedi gülümseyerek yanıtladı. "Beyaz. Çünkü ışığı, aydınlığı severim. Karanlığın benden uzak olmasını isterim. Eğer yakınıma çok gelirse beni griye çevireceğinden korkarım".

"Bayağı esaslı bir açıklamaydı. Tebrik ederim" dedi Tae ve güldü. Kız da ona eşlik etti. "Senin ne peki Taehyung?" diye bir soru yöneltti.

"Gri. Çünkü tarafsızdır. Ne beyazdır ne siyah, ne aydınlıktır ne de karanlık. Gerçek hayatta gri gibi olmaya çalışırım hep" dedi. Birbirine biraz karşıt düşünceler içerse de Beyaz Kedi onun dürüstlüğünü sevmişti. Ve iyi anlaşacaklarını şimdiden hissetmişti.

.

Bölüm Kilidi : 20 Okunma 10 Oy

.

Follower • KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin