~~
Dışarı çıktıklarında Taehyung binanın önünde duran taksinin kapısını açıp Beyaz Kedi'nin geçmesi için çekildi.
Sanki bir kraliyet ailesi gibi davranıyorlardı ve bu onlar için çok eğlenceliydi. Reverans yaptı Taehyung, Beyaz Kedi de gülerek taksiye bindi. Ardından Taehyung da yanına bindiğinde yola çıktılar.
Taehyung önceden taksi şoförü ile konuşmuştu bu yüzden nereye gideceğini söylemesine gerek kalmamıştı.
İki kilometre kadar yol katettikten sonra arabadan indiler. Karşılarında kocaman yeşil bir park vardı. Taehyung önceden taksinin bagajına koyduğu sepeti aldı ve iki kere eliyle arabaya vurdu. Anlamı 'Gidebilirsin' demekti.
Birlikte boş bir çimenliğe gittiler. Beyaz Kedi sepetten örtüyü alıp çimenliğe serdi, oturdular.
"Burası çok güzelmiş" dedi Beyaz Kedi gözlerini etrafta gezdirirken. "Burayı dün keşfettim. Normalde sinemayla bitirecektik günü ama burayı görünce biraz daha benimle kalabilirsin diye düşündüm" dedi Taehyung. Sepeti önüne çekip hazırladığı sandviçleri ve marketten aldığı meyve sularını çıkardı. Her şey güzel gidiyordu.
"Hey dur bir fotoğraf çekinelim. Tabi yüzümüzün görünmediği" dedi Beyaz Kedi telefonunu çıkarıp.
"Ben seni çekeyim izin verirsen" dedi Taehyung ayağa kalktığında. Beyaz Kedi kafasını salladı. Taehyung iki açıdan onun fotoğraflarını çekerken nasıl poz vermesi gerektiğini söylüyordu bir yandan.
Beyaz Kedi'nin yanına gidip çektiği fotoğrafları gösterdi. Gözleri parlayan Beyaz Kedi beğendiğini söyledi. Eve döndüklerinde gönderi olarak attılar.
11.093 kişi bunu beğendi
white.xx : Bugün normalden fazla aktivite yaptım. IG'deki en sevdiğim fotoğraf bu oldu. Teşekkürler @x.taetae
2.361 yorum • görüntüle
whitefanaccount : vay bee nur cemalini görecez herhalde yakında
bluesky : güzel
x.taetae : sevindim
omentanrem : omg gerçekten fena foto
annskmbune : bunlar oldu tamam görevim tamamlandı
annskmbune'ye yanıt • _iconicgirl : where were you??
_iconicgirl'e yanıt • annskmbune : ben artık yokum iconic girl bitti985 kişi bunu beğendi
x.taetae : Dünya üzerindeki en güzel manzara :) @white.xx
165 yorum • görüntüle
sunmin_ : yeni arkadaş ha?
sunmin_'e yanıt • x.taetae : evet
suntaeship : inanmıyorum sana tae. sunmini aldatıyorsun
suntaeship'e yanıt • x.worldwidehandsomejin : ne diyon sen pardon?
suntaeship'e yanıt • x.kediamaswag : wtf?
x.joon: çok şanslısın aslanım benim
annskmbune : kendi hesabında paylaşıyor bir deeeee
annskmbune'ye yanıt • _iconicgirl : hey! Why didn't you answer my messages?.
Bölüm Kilidi : 25 Okunma 10 Oy
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follower • KTH
Fanficwhite.xx : uzaklaştım kendimden, en çok da kalbimden x.taetae : ben olurum kalbin, yaklaşırım sana yeniden [texting] Kim Tae Hyung hayran kurgu kitabıdır.