~~
Beyaz Kedi ve Taehyung sinema salonunun önünde buluştuklarında sıcak gülümsemelerle birbirlerine baktılar.
"Merhaba. Bugün çok güzel görünüyorsunuz Matmazel" dedi Tae önünde saygıyla eğilerek. Beyaz Kedi de eğilerek selam verdi ve "Siz de öyle Mösyö" dedi. Kıkırdayarak içeri girdiler ve Tae'nin önceden satın aldığı orta sıra koltuklara yerleştiler.
Bu sinema, eski filmleri tekrar tekrar koyan bir yerdi. Yeni filmleri hiç sergilemezlerdi. Tae de en sevdiklerinden olan Tim Burton yapımı Sweeney Todd:The Demon Barber of Fleet Street filmini seçmişti. Filmde Johnny Depp oynuyordu ve müzikaldi. Biraz kanlı bir film olsa da Beyaz Kedi'nin de seveceğini düşünüyordu.
Salonda onlar dışında yalnız iki kişi vardı. Ayrıca salon bayağı küçüktü bu yüzden ekran gayet net gözüküyordu oturdukları yerden. Film başladığında Beyaz Kedi'ye çevirdi bakışlarını Tae. Nabzını kontrol etmek istiyordu çünkü sıkılmasından çok korkuyordu. Beyaz Kedi gözleri parıldayarak ona bakan Taehyung'a döndü.
"Sen inanılmazsın. Bu filmi sevdiğimi nereden bildin?" diye sordu. Taehyung heyecanlı bir sesle "En sevdiklerimden biriydi. Senin de seviyor olman gerçekten harika!" dedi.
Ortak yönlerinin olması Tae'yi de Beyaz Kedi'yi de çok mutlu etmişti. Beyaz Kedi'nin mutluluğu daha çok mutlu olmasıydı. Zor geçen bir yılın ardından Taehyung ona ilaç gibi gelmişti. Ve yüzünde gülümsemeye yarayan kasların varlığını hatırlatmıştı.
İkisi de ışıldayan gözlerle filmi keyifle seyrediyorlardı. Taehyung'un en sevdiği müzikal kısmı gelince Beyaz Kedi'yle aynı anda şarkıyı söylemeye başladılar.
"I feel you Johanna, i feel you"
Seni hissediyorum Johanna, seni hissediyorum"I was half convinced I'd waken"
Uyanık olduğuma biraz ikna oldum"Satisfied enough to dream you"
Seni düşlemek için yeterince tatmin oldum"Happily I was mistaken, Johanna"
Mutluyum ki yanıldım, Johannaİkisinin ses uyumu mükemmeldi. Şarkıyı filmle birlikte bitirdiklerinde salondaki diğer iki kişi onları alkışlamıştı.
Güzel bir film sefasından sonra salondan çıktılar. Beyaz Kedi lavaboya gideceğini söyleyerek yanından ayrıldığında Taehyung direk telefonunu eline aldı.
-DM KUTUSU-
7KafaMilyonSes
x.taetae : Hayatımdaki en güzel günü
yaşıyorum dostlarx.mochi : Vaay
Yengeyle aran iyi sanırımx.kaslıjk : bugün buluşamaları vardı
O yüzdendirx.mochi : ben niye bunu bilmiyorum
Ve sen biliyorsunx.kaslıjk : bilemem cnm
x.taetae : seçtiğim film ikimizin de sevdiği
filmmiş meğersem
Şarkılarını fln birlikte söyledik
Çok eğlenceliydi
Aman tanrım aşırı mutluyum
Ellerim titriyorx.kediamaswag : ne güzel
Her şeyi bok etme dex.taetae : neyse geliyor
Sonra konuşuruz•
Beyaz Kedi yanına geldiğinde Taehyung telefonunu cebine attı. Kolunu Beyaz Kedi'ye doğru uzattı.
"Bugünümüz daha bitmedi Matmazel. Daha yeni başladık"
.
Bölüm Kilidi : 20 Okunma 10 Oy
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follower • KTH
Fanficwhite.xx : uzaklaştım kendimden, en çok da kalbimden x.taetae : ben olurum kalbin, yaklaşırım sana yeniden [texting] Kim Tae Hyung hayran kurgu kitabıdır.