41|Namjoon'un Kehaneti

422 46 27
                                    

Jisoo'nun blogu

Eveet, arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrardan bu blog işine devam ediyorum, size hogwartsta yaşanan dedikoduları, skandalları anlatıyordum en son. Biliyorsunuz en yakın arkadaşlarımdan Jennie ve Jongin çocuklarına bakıyorlar. Gördüğüm en tatlı ebeveynler diyebilirim. Lisa ise Jennie'yi affedip aralarındaki sorunu çözmüş bu da benden size küçük bir haber olsun. ;•)

Rose hanım kızımız Lisa'ya yıllardır aşık olduğunu söyleyince de yeni bir çiftimiz oldu. Yakın arkadaşlarımın mutlu olması beni de mutlu ediyor.

Herkes bana: "Jisoo unnie sen de birini bulsana." diyor. Ama ben bir büyücü olarak habercilik ve büyücü gazeteciliği okuyarak insanları bilgilendirmeyi SEVİYORUM. İşime aşığım, bu konuda da fazlasıyla ciddiyim.

Kısmetlerim dm'den yazabilir, bakarız belki ;;:;)))

Bir diğer olay cephesi Sope çiftinden geliyor. Yoongi, sevgilisi Hoseok'un virüslü olduğu şüphesiyle ondan ayrılma kararı aldı. Açıkçası hastalıkta sağlıkta durumunu asla anlamamış olan bu arkadaşımıza şunu söylemeliyim;

İLİŞKİYİ YALAMA ETTİN OROSPU ÇOCU, GÜL GİBİ HOSEOK U BIRAKTIN. BENDEN TAVSİYE HOSEOK SAKIN YOONGİ YE BİR DAHA DÖNME

Hoseok'u başka biriyle shipliyorsanız yorumlarınızı bekliyorum değerli hogwarts halkı.

Vee günün skandalına gelmiş bulunuyoruz.

Sehun yine yırtık dondan fırlar gibi bir çiftin arasına fırladı.

Önceki aylarda Chanbaek çiftini tekrardan ayıran( sonradan barıştılar sakin) Sehun bugünde Taekook a burnunu soktu. Taehyung'un Jungkook'u aldattığı imasını yapan Sehun'a rakı-balık yaparak depresyona devam etmesini ve mutlu çiftleri salmasını söylüyoruz.

Mağdur Jeon Jeongguk ile yaptığımız röportajı siz değerli okurlarıma iletmekten mutluluk duyarım;

Röportaj

Jisoo; Öncelikle merhaba Jungkook, seni normalden daha mutlu gördüm yoksa bize şok şok şok bir haber mi vereceksin (imalı bir şekilde güler)

Jungkook; Kendimi kanal d magazinde gibi hissediyorum şu an.

Jisoo: Büyücü camiasının en değerli gazetesi olan Gelecek Postası'na çıkacaksın Jungkook, kanal d de neymiş öyle terbiyesiz

Jungkook: Çok pardon noona haklısın. Öncelikle mutluyum çünkü Sehun un yaptığı imaya inanmayarak ilişkimi güven temeline oturttum

Jisoo: ilişkin seni kazığa oturtmasa bari (fısıltıyla)

Jungkook: ne dedin noona duymadım

Jisoo: ilişkin diyorum, umarım iyi geçer Jungkook neyse sen devam et

Jungkook: evet yani kısacası sevgilime güveniyorum ve onun bana olan sadakatine inanıyorum. Bana Sehun un kendi ilişkisi yüzünden paranoyaya girdiğini anlattı ve ona hak verdim. Kısacası böyle iftiralarla bizi ayıramayacaklar.

Jisoo; Gülben Ergen gibiyim diyorsun yani değerli üstadımın en sevdiğim sözlerinden biridir. "biliyorsunuz bana hiçbir şey olmaz!"

Jungkook; kesinlikle öyle diyorum Jisoo Noona, ay kız sende başka dedikodu var mı?

Jisoo; evet sayın okurlar, bu röportajı gazetede dinlediğinizde şaşırıyorsanız sizin kafanıza sokayım. Biliyorsunuz biz büyücüyüz bunlar normal şeyler. Görüşmek üzere. Jisoo'dan Büyülü Haberler Gelecek Postası'ndaydı. Ay kız var daha neler bak geçen ne old- (kesildi)

hogwarts ● bangtan [texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin