48| İftira

166 15 5
                                    

Jisoo'nun bloğu"Evet sevgili dinleyenler ve gazeteyi hâlâ okumaya çalışan o ahmaklar sizlere de selamlar Gelecek Postası'nın değerli bir kısmına daha hoşgeldiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisoo'nun bloğu
"Evet sevgili dinleyenler ve gazeteyi hâlâ okumaya çalışan o ahmaklar sizlere de selamlar Gelecek Postası'nın değerli bir kısmına daha hoşgeldiniz. Bugün çok değerli bir konuğum var ve bu konuk gizli kalmak istiyor.

Bu yüzden kendisine gizlilik hakları için bazı imkanlar sunduk, mesela konuşurken sesini farklı bir tonda duyacaksınız, evet merhaba sevgili konuğum sana konuşma boyunca nasıl seslenmemi istersin?"

"Bana bir şekilde hitap etmene gerek yok yalnızca siz desen yeterli"

"Pekii." dedi Jisoo ve elindeki kağıtları karıştırıp konuğuna döndü, "Anlatmak istediklerin varmış lütfen başla."

"Öncelikle herkes birbirinin kuyusunu kazıyor bunun zaten farkındasınızdır, burada kimse birbirini sevmiyor aslında herkes bi yılanlık peşinde bende bunları ortaya çıkarmaya geldim."

Jisoo konuğuna başla artık aq dercesine eliyle işaret verdi, ne gıcık biriydi bu konuk sinir olmuştu.

"Şu herkesin gözdesi olan gruptan başlamak istiyorum, hepsi hakkında söylemek istediklerim var. hani milletin off ne güzel arkadaşlıkları var dediği ve yine off çok başarılılar dediği grup yani. Mesela Taehyung'un aslında Kook'u sevmediği ve sırf annesi kuyumcu olduğu için onunla takıldığını biliyor muydunuz?"

Jisoo şaşırmış gibiydi, devam et diye eliyle işaret etmeye devam etti.

"Zaten paragöz biridir Taehyung, bunu anlamamış olamazsınız. Ayrıca hep modern ve pahalı şeyler giyer, kendi ailesi de zengin değil bu paralar nereden geliyor sadece düşünün." deyip güldü konuk, ima yaptığı yer oldukça çirkindi.

"Ayrıca Jimin'deki ilişki skandalları birbirini götürdü cidden. Devamlı okulun bir yerlerinde basılıyordu milletle, artık bir yerden sonra bunu parayla yaptığını düşündüm." deyip gülmeye devam etti. "Hem hâlâ Yoongi ile ilişkisi var."

Jisoo buna cidden şaşırmıştı, "Hayır burada yanılıyorsun Jimin ile Hoseok beraberler ve oldukça mutlular."

Konuk hunharca gülmeye başladı. "Her şey mesajlaşmalardan fazladır Jisoo. Saman altından su yürütmek bu, hâlâ arada takılırlar. Hangi şekilde olduğunu söylememe gerek yok herhalde.

"Sanırım en masum ve en bebek çifti unuttum, en başta Namjoon'dan başlamak istiyorum. Kendisi ideal sevgili gibi gözükse de aslında tam bir çapkındır. Zamanında bana bile yürümüşlüğü var, hatta şu an hayvanlar gibi Hwasa'ya yürüyor."

Jisoo, herkesin ifade özgürlüğüne saygı duyuyordu elbette fakat bu çok ileriye gitmişti. Artık programı kesmeliydi.

"Süremizin sonuna geldik sevgili konuğum diğer arkadaşların cevap haklarına da bloğumda yer verebilirim bana ulaşmaları yeterli olacaktır. Diyeceğin son bir şey var mı?"

"Aslında en son olarak bir skandal söyleyecektim ama zaten insanlar bunu ileride öğrenecek, teşekkürler beni dinlediğiniz için."

**

Blog yayınlandıktan sonra okulda insanlar üzerinde çok da bir etki yaratmamıştı. Çünkü okulda herkes birbirini tanırdı ve arkadaşları üzerine atılan bu ağır sözlerin iftira olduğunu herkes kabul etmişti, çünkü herkesin birbirini tanıdığı ve yan yana olduğu bir yerde sır saklamak kolay değildi. Fakat sonda söylenen skandal merak konusuydu. Ortaya çıkacak olan neydi?

Jisoo'da bunu merak etmişti ve harıl harıl bunu düşünüyordu. Teker teker kafasında tarttı Taekook hakkında konuştu, Jimin, Yoongi, Hoseok ve Namjoon...

Ama Seokjin hakkında hiçbir şey denmedi, hem de hepsi hakkında konuşmak istiyorum dediği halde. O zaman bu skandal Seokjin hakkındaydı ya da Seokjin bir şeyler biliyordu.

Jisoo yakın arkadaşının böyle skandal olarak adlandırılan bir şeyi asla isteyerek yapmayacağını biliyordu, araştırarak bunu ortaya çıkarabilirdi. Fakat belki de bulduğu şey arkadaşının sonu olurdu.

**

@kookwitch: devamlı yanımda olan ve tam da bugün canım anacığım ile buluşacağımız taehyung bey ile ilgili PUHAHAUHAHAHA diye gülerek dinlediğim haberlere inanmadığınız için teşekkürler PUHAUHAUAUUAHA SAKA GİBİ AQ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kookwitch: devamlı yanımda olan ve tam da bugün canım anacığım ile buluşacağımız taehyung bey ile ilgili PUHAHAUHAHAHA diye gülerek dinlediğim haberlere inanmadığınız için teşekkürler PUHAUHAUAUUAHA SAKA GİBİ AQ

@d5: serefsiz taehyung bana kızı ayarlamasa da arkasındayım düzgün çocuk sonuçta

@icebergchim: bana da orada burada veriyor imasında bulunmuş aq delircem zksgksbekvdkwbe

@hwasalazar: namjoon seni adı sapık demek çocukluk arkadaşına da yürüyorsun he KSBSMXGKSVEKXHKSBSKD

@captancold: inanılmaz olm ya OKSGSJXSKHSKZBS

**
seokjin × namjoon

worldwidewizard
Namjoon

Biri biliyor

captancold
Neyi biliyor seokjin

worldwidewizard
Biri karakter kontrol büyüsünü yaptığımı biliyor

Geçen tehdit mesajı geldi ve hagrid'in barakasına gelmemi söyledi

Gittiğimde kullandığımız ve çöpe attığımız şişe vardı

İçine de "Herkes yaşattığını yaşar" yazıyordu

captancold
Niye bana söylemedin seokjin

worldwidewizard
Ne yapabilirdin ki

captancold
Bu yüzden mi gidiyorsun okuldan

Saçmalama sakın amk beni de sinirlendirme

Senin geleceğin parlak ben senin sönmene dayanamam

şimdi gidip Dumbledore'a her şeyi anlatacağım ben yaptım diye

Bu aptal da seni ispikleyemeyecek

worldwidewizard
Namjoon hayır sakın yapma bunu

captancold çevrimdışı

worldwidewizard
Namjoon sakın dedim

Geliyorum

**

hogwarts ● bangtan [texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin