Beauxbatons cüppesiyle Durmstrang'e gidip Hogwarts nerede diye sorduk

2.1K 272 555
                                    

█▒▒▒▒▒█ 🧑🏻‍🦰◈🧑🏻‍🦰 █▒▒▒▒▒█




Fred: Selam gençlik!

George: Yeni bir video ile karşınızdayız.

Fred: Bugün Beauxbatons cüppesiyle, Durmstrang'e gidip, Hogwarts nerede diye soracağız!

George: Tehlikeli gibi görünmeyebilir.

Fred: Ama emin olun gerçekten çok tehlikeli olacak!

George: Şimdi bizim en büyük abimizin eşi Beauxbatons'dan olduğu için cüppeleri ondan aldık bile. Cüppe işi kolay oldu. Eh cisimlenerek Durmstrange'e yakın bir yere de geldik. Aslında Anahtar ile gelecektik sonra vazgeçtik.

Fred: Geriye yapmamız gereken tek şey okulun içerisine girip Hogwarts nerede diye sormak. Başlayalım!

*Fred ve George okul arazisinde ilerler.*

George: Gerçekten çok soğukmuş burası! Bu Beauxbatons cüppeleri de incecik zaten...

Fred: Şimdi Durmstrang'lıların bizim okula sıcak, Beauxbatons'luların soğuk dediğini anlayabiliyorum...

*İki Durmstrang'lı kişi onlara dik dik bakmaya başlar.*

Fred: İşte dik bakışlara maruz kalmaya başladık bile!

George: Kim bilir daha neler olacak...

*Okulun içine girerler.*

George: Özellikle yemek yedikleri bir saati seçtik içeri girmek için.

Fred: Bizi yargılamayın ama... Bize hiç yakışmayacak bir şey yaptık...

George: Oturduk ve okul hakkında birkaç şey araştırdık ve okulun haritasına iyice bakıp okulu öğrendik...

Fred: Kendimizi Hermione gibi hissetmeye başladık o andan itibaren.

George: Ben hâlâ üstümden atabilmiş değilim o hissi.

Fred: Sen atamamışsan, ben de atamamışımdır. Ne de olsa sen benim ikizimsin.

*George, kolunu Fred'in omzuna atar ve gülümser.*

*Ardından ikisi de gözlerini devirip birbirlerinden uzaklaşırlar.*

Fred&George: Yeter lan bu kadar duygusallık.

Fred: Bu duygusallık bize iki yıl yeter. İki yıl sonra görürsünüz anca böyle bir sahneyi.

George: Şimdi konudan koptuk. Bizim okulda Büyük Salon varsa, bu okulda da Karanlık Salon varmış.

*Fred fısıldayarak konuşur.*

Fred: Videolarımızı Profesör McGonagall ve Profesör Dumbledore'un da izlediğini öğrendik. Bu yüzden size bilgilendirici şeyler söylememiz gerekiyor.

*George da fısıldayarak.*

George: Tabii ki profesörlere "videolarımız bilgilendirici şeyler de içeriyor" demek için.

Fred: Bu kısmı kesmeli miyiz?

George: Keseceksek niye bu kadar konuştuk?

*Fred düşünür.*

Fred: Mantıklı aslında.

George: Biz ve mantıklı olmak yan yana gelebilecek şeyler değil, kendine gel!

WeasleyTube | harry potterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin