↕ █▒▒▒▒▒█ 🧑🏻🦰◈🧑🏻🦰 █▒▒▒▒▒█ ↕
George: Biz geldik!
Fred: Ve sonunda soru-cevap videosu çekiyoruz!
George: Sizden sorular istemiştik. Soruları cevaplama zamanı! Soru sorulan herkesi bu odaya topladık. Önce Hermione'den başlamayı planlıyoruz. Başlayalım.
*İkizler, Hermione'nin yanına gider.*
Fred: İlk soru, "İlk kumral Malfoy olacak olmak nasıl bir duygu?"
Hermione: Ne alaka? Cidden yani. Ben bir Granger'ım ve Malfoy olmak ile bir alakam yok. Son olarak kumral değilim, saçlarım kahverengi.
George: Diğer soru, "Nasıl düzgün ders çalışabiliriz?"
Hermione: Aaa aslında çok kolay. Bulunduğunuz ortam güzel olsun. Kitaplarınız, defterleriniz ve kalemleriniz düzenli olsun. Son olarak hepsinden önemli şey, çalışma isteğiniz olsun.
Fred: Diğer soru, "Harry mi daha çalışkan, Ron mu?"
Hermione: İkisi de çok çalışkan değil ama Harry, Ron'dan daha çalışkan diyebilirim.
*Ron odanın öbür ucundan, Hermione'ye ters ters bakar.*
George: Diğer soru, "Harry'den benim için imza alır mısın?"
Hermione: Harry gel buraya!
*Harry odanın öbür ucundan, Hermione'nin yanına gelir. Hermione bir kağıdı ona uzatır.*
Hermione: İmzala.
*Harry sorgulamadan imzalar. Çünkü Hermione'den korkuyordur.*
Hermione: İmzayı aldım. Bana bir baykuş yolla. Bu baykuşla sana geri gönderirim imzayı.
Fred: Diğer soru, "Aranızda hiçbir şey olmamasına rağmen ve Ron ile birbirinize aşık olmanıza rağmen, kardeşim dediğin Harry ve sizinle alakası bile olmayan Draco ile yakıştırılmak nasıl bir duygu?"
Hermione: Öncelikle Ron ile birbirimize aşık değiliz.
*Ron odanın öbür ucundan seslenir.*
Ron: Cidden bize aşık mı denilmiş?
Hermione: Evet.
Ron: Biz hiç kimseye aşık değiliz kardeşim.
George: Sesi kes. Hermione soru cevaplıyor.
Hermione: Yani Harry ile gerçekten kardeşiz ve onunla yakıştırılmak güzel değil. Draco'ya gelirsek, ne alaka ki?
Fred: Evet sana olan sorular bitti. Şimdi hazır Draco denmişken, Draco ile devam edelim.
*İkizler, Draco'nun yanına gider.*
Fred: İlk soru, "Öncelikle kesinlikle doğruyu söylemek için yemin et! Şimdi... Hermione Muggle Doğumlu olmasaydı onun hakkında ne düşünürdün? Bence güzel şeyler düşünürdün, değil mi kız! HAHAHAHA"
Draco: Öncelikle ben bir Slytherin'im hiçbir şeyin güvencesini veremem. Hermione Muggle Doğumlu olmasaydı... Belki onun ödevlerini çalabilirdim, evet. Hayır onun hakkında güzel şeyler düşünmezdim. Ayrıca ben kız değilim. Son olarak niye güldün?
George: Bir diğer soru, "Saçların neden bu kadar muhteşem ötesi?"
Draco: Miras yavrum miras.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WeasleyTube | harry potter
FanfictionBüyücülük dünyasına da tıpkı Muggle'larda olduğu gibi teknolojik aletler ve bununla birlikte sosyal medyanın gelmesiyle Weasley ikizleri soluğu kendilerine bir YouTube hesabı açmakta almışlardı.