Telefonlarımızda Ne Var

1.4K 171 285
                                    

█▒▒▒▒▒█ 🧑🏻‍🦰◈🧑🏻‍🦰 █▒▒▒▒▒█




Fred: Ehehehhehehe hadi bakalım.

George: Garip bir girişti.

Fred: Şşş.

George: Merhaba değerli izleyicilerimiz!

Fred: Bugün ne yapıyoruz biliyor musunuz?

*George, masanın üstünde duran iki telefonu alır ve kameraya göstererek konuşmasına devam eder.*

George: Telefonumuzda ne var videosu çekiyoruz!

Fred: Aslında telefonlarımızda daha doğru gibi geliyor kulağa.

George: Sanırım...

Fred: Öncelikte telefonlarımızın markasını söylemek ve kılıfını göstermekle başlayalım.

George: İkimizinki de İPhone X, benimki altın rengi.

Fred: Benimki de gümüş rengi.

George: Bizim biraz geri zekalı kardeşimiz var bilir misiniz? Adı Ron olan.

Fred: Diyor ki: "O kadar paranız var niye İphone 11 almıyorsunuz, salaklar?" diyor.

George: Ağzına yapıştırma isteği geliyor tabii o anda...

Fred: Prensip meselesi, Ron Weasley...

George: Sadece bunu da demiyor, "Bana bir iyisinden bir telefon alsanıza." deyip sırıtıyor ve bunu günde en az üç defa diyor!

Fred: Daha fazla kardeşimizi çekiştirmeyelim, yoksa video bitmez!

George: Böyle dediğimize bakmayın ama. Eğer birisi ona zarar verirse, ayvayı yemiş demektir.

*Fred, telefonların kılıflarını çıkartır.*

Fred: İkimizinki de şeffaf. Ama tabii küçük bir fotoğraf var. Hemen şu kamaranın altındaki kısmı görüyor musunuz? İşte burada çok beğendiğimiz fotoğrafımız var.

*Fred, telefon kılıfını, kameraya iyice yaklaştırır.*

George: Gred ve benim, Weasley Büyücü Şakaları'nı açtığımız ilk gün. Dükkanın önünde gururla durduğumuz o mükemmel an...

Fred: Şimdi gelelim uygulamalara. Sağ tarafta gördüğünüz ekran kaydı alan telefon benim, sol taraftaki ise Fred'in. Şimdi uygulamalardan başlayalım.

George: Ben uygulamaları içeriklerine göre klasörleştirdim. Burada oyunlar, sosyal medya ve fotoğraf klasörü var.

Fred: Benimki ise sıralı. Yani birinci sırada sosyal medyalar, ikinci sırada fotoğraf uygulamaları, son sırada ise oyunlar var.

George: Sizce hangimizin yöntemi daha iyi?

Fred: O zaman aynı kategoriden başlayalım. Benim sıraya göre gidelim. Yani önce sosyal medyalar!

*George, sosyal medya klasörünün içine girer ve uygulamalar görünür.*

George: İlk ve en çok kullandığım uygulama Instagram.

Fred: Benim de.

*İkisi de aynı anda Instagram'a girer.*

Fred: Kullanıcı adlarımızı görüyorsunuz, takip edebilirsiniz.

WeasleyTube | harry potterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin