2

1.1K 78 36
                                    

Pov. Jungkook
Ma trezesc putin nedumerit, pentru ca nu stiu unde ma aflu,dar imi aduc aminte de cei doi barbati ce m-au luat de pe strada. Le sunt recunoscator pentru ca m-au ajutat.
Intr-un final ma ridic lenes din pat mergand spre baie pentru a-mi face rurina de dimineata. Merg la bucatarie unde il vad pe Jin si inca un baiat care presepun ca este mai mare ca mine.

Jin: Oh buna dimineata Jungkookie! Ai dormit bine? Sa stii ca Namjoon e la munca, va trece sa te i-a de la facultate cand termini.
Jk: Da hyung am dormit bine...dar..el cine este? arat cu mana spre el ( Tae )
Jin: Ah da, el este Taehyung. Kim Taehyung.
Tae: Mda buna
Jk: Buna Taehyung, ma bucur sa te cunosc! spun eu intizand mana spre, dar acesta nu a facut decat sa isi scoata telefonul si sa ma ignore, iar Jin vine spre mine si imi sopteste la ureche.

Jin: (in soapta) Tae e cam dur...
Jk: Oh..

Il vad pe Tae cum se ridica nervos de la masa, isi i-a geaca si pleaca trantind usa in urma lui. Probabil a fost chemat undeva si s-a enervant. Ma pun la masa pentru a-mi lua micul de jun pregatit de Jin.
Termin de mancat si merg sa ma imbrac ca dupa sa ma pregatesc pentru scoala. Fac rapind un dus si merg sa ma imbrac. Imi iau un pulover negru si o pereche de blugi albastri. Parul decid sa mi-l las pun ( nj exact cum sa spun asa ca va las poza ). La final aratam asa

Imi iau ghiozdanul si plec la facultate ( am schimbat 😅 )

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau ghiozdanul si plec la facultate ( am schimbat 😅 ).

Pov. Autor
Jungkook ajunse la facultate unde a fost intampinat de batausii scolii. Doi pumni plus injuraturi. In fiecare zi aceeasi poveste. Jungkook simtea ca trebuie ca intre in little space. Se forta ca sa nu intre pentru a nu se face de ras.
Fugi la baie inchizandu-se intr-o cabina, incepand sa planga. A stat acolo ceva vreme pana cand usa s-a auzit deschizandu-se.

???: Hey esti bine?
Jk: Da sunt bine, spune printre suspine.Multumesc...stai...

Little Space •Vkook•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum