11

785 58 8
                                    

Jungkook se trezi odihnit. Nu era in little space. Hm ciudat. Se uita la ceas si a vazut ca era 17:00.
Jk: TaeTaeee__dar nu primit niciun raspuns. In acel moment tot cerul i-a picat in cap intrand in little space. Incepu sa planga. Oare Taehyung l-a parasit?
Jk: Nu cred ca daddy m-a palasait. Daddy nu il va lasa niciodata. TaeTae a zis ca il iubeste pe Kookie__spune micutul printre suspine.

-skip time-
Pe la 20 seara ajunse acasa,dar nu era singur. A fost pentru a semna actele de angajare. De maine va incepe serviciul.
Tae: Kookie am ajuns acasa__dar nimeni nu a raspuns.
???: Cine e Coocie?
Tae: E kookie. Este iubitul meu.
???: Atunci eu ce sunt?
Tae: O aventura. Acum misca in camera Lisa. Ai treaba cu mine__spune fiind putin ametit.
Lisa: Te astept iubitule~
Taehyung a mers ispre bucatarie gasindu-l pe Jungkook stand pe podeaua rece dormind, presupund ca de la plans.
Tae: Il ajut dupa ce termin cu tarfa *hac*.
Astea fiind spuse a luat o sticla de soju din frigider mergand apoi in camera lui unde il astepta Lisa.

(Ok sa va explic ce s-a intamplat. Taehyung a mers sa semneze actele pentru anagajare, dar la intoarcere a trecut pe la un club unde a fost drogat de catre Lisa.) ~Ăhăm...revenind~

Dupa nici o ora apare Jin cu Namjoon in pragul usii. Namjoon incerca usa. Era deschisa, fara nicio ezitare.
Jin: KIM TAEHYUNG!! Unde ardealu ma-tii esti.
Nj: Shh asculta
Din camera lui Taehyung se auzeau gemetele Lisei si a lui Tae.
Jin: Eu ma duc sa vad unde e puiul meu, iar tu..du-te si opreste-i pe scarbosii aia.
Namjoon intra in camera trantind usa de perete. Imaginea din fata lui ii provoca greata. Taehyung peste Lisa gemand de placere. Tae cum il vazu pe Namjoon isi reveni instant, efectul drogului disparand. Vazandu-se deasupra Lisei, incepura sa i se deruleze in cap tot ce s-a intamplat.
Tae: TARFA DRACULUI! M-ai drogat. Esti curva__spune plesnind-o pe Lisa peste fața. Aceasta il impinse luandu-se hainele si fugind afara din camera. Namjoon pot explica...
Jin: Nu avem nevoie de explicatii nenorocitule...
Jk: Eomma? Dar daddy ce a facut?
Jin: Vom discuta acasa iepuras. Du-te si incalta-te ca vine eomma imediat, bine?
Jk: Bine eomma
Dupa Jungkook pleca, Jin se repezi la Tae plesnindu-l peste fata trantindu-l la pamant.
Jin: Pana vei invata sa ai grija de Jungkook va sta la noi. Esti un porc Kim Taehyung. Nu te vedeam in stare de asa ceva. Joon hai sa mergem__spune trantind usa in urma lui lasand un Tae cu un obraz rosu, stand pe podea dezbracat.
Tae: Ce am facut...e numai vina mea...

Little Space •Vkook•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum