Tae pov.
Singurul lucru pe care il puteam face era sa iau telefonul si sa il sun pe Yoongi.
Convorbire telefonica
Tae: Hyung te rog ajuta-ma
Yg: Asteapta, vin la tine si imi spune tot ce ai facut.
Tae: Te astept hyung..Yoongi pov.
Yg: Jimin mergem la Jungkook si Tae! Lasa dulciurile si haide.
Jm: Mergem la Kookieee~
Hobi: Pot dormi acolo?
Yg: Da acun schimba-te si hai.Dupa cum vorbea Tae sigur nu e de bine. Decid sa nu dau importanta asa mare pana nu imi va povesti tot ce s-a intamplat.
~*~
Tae pov.
Aud batai in usa ceea ce inseamna ca Yoongi hyung a ajuns. Cum deschid usa Jimin imi sare in brate.
Jm: Unchile Taeee, mi-a fost dor de tine. Unde e Kookie?
Tae: Jimin..Jungkook nu e acasa.
Jimin facu botic asa se dadu jos mergand la Hobi.
Yg: Hai in bucatarie si imi povestesti tot. Hobi ai tu grija de Jimi- __ dar nu reusi sa termine ca ii vazu pe cei doi dormind bustean pe canapea.
Tae: Doar hai sa mergem.
Ne asezam la masa incepand sa ii explic tot ce s-a intamplat. El statea cu ochii inchisi in timp ce aproba de cap.
Yg: Am inteles, dar tu iti mai aduci ceva aminte dupa ce ai venit de la club?
Tae: Nu imi aduc mai nimic, doar ca Lisa s-a dat la mine am baut ceva si m-am trezit acasa.
Yg: Mai stii ce ai baut?
Tae: Nu..dar stai..asta inseamna ca..
Yg: Da. Lisa te-a drogat, probabil dintr-o clipa de neatentie ti-a pus ceva in bautura.
Tae: Nenorocita..
Yg: Hei calmeaza-te numai are rost sa dai vina pe ea
Tae: Da tu cui parte o tii?
Yg: A ta frate, dar faptul este deja consumat. Te-ai culcat cu ea
Tae: Mda stiu nu imi adu aminte. Ce as putea sa fac in cazul asta? Jungkook e la ei acasa.
Yg: O sa vorbesc si poate rezolv problema
Tae: Nu hyung, am provocat aceasta problema singur. Asa ca eu am datoria de a o rezolva, dar multumesc pentru timpul si ajutorul acordat.
Yg: Nu ai pentru ce. Pentru asta sunt prietenii, nu?
Tae: Da
Yg: Pai eu am plecat, Jimin trebuie sa manance si Hobi sa ma ajute cu o problema.
Tae: Am inteles, pai ne auzim hyung.
In timp ce Yoongi paraseste incaperea eu ii strig din urma.
Tae: Nu il penetra prea tare!
Yg: Mai taci!😅🔫
CITEȘTI
Little Space •Vkook•
FanfictionLittle space Vkook 👀❤ Inceputa-03.06.2020 In curs de editare