5

1K 69 52
                                    

Pov. Yoongi
Yg: Jimin lasa-ma sa te imbrac!
Jm: Nu, alalala nu te auuud
Yg: Daca nu te imbraci nu iti mai iau vata de zahar
Jm: 🥺 ute acum ma imblac
Yg: Off...ce o sa ma fac cu tine. Hobi esti gata?
Jh: Imediat!!!
Yg: Hai nu iti mai fa, freza aia atata ca nu te mariti
Jh: O sa fiu cu tine..chiar daca sunt mai am momente cand sunt in little space..
Yg: Ai zis ceva?
Jh: Nu nimic nimic ăă hai sa mergem
Off ce ma fac eu cu baietii astia doi?

*** ( la Namjin acasa )
Pov. Autor
Jin: Ba da ce le i-a atat sa vina?! Daca au patit ceva? Daca..
Joon: Baby calmeaza-te poate sunt blocati in trafic sau ceva nu te mai stresa atat, daca nu, nu vei mai fi WorldWide Handsome
Jin: Ai cinci secunde sa iti retragi cuvintele altfel eu voi domina data viitoare
Joon: Tu sa domini? In veci

* ding dong * :)
Jin: Intra!

Yoongi intra in casa cu Jimin in brate, el stand cu picioarele in jurul bazinului mancand cu pofta o vata de zahar,iar Hobi tinadu-se de mana cu Yoongi.
Cum au intrant in casa au vazut un Namjoon stand in poala lui Jin cu in biberon in gura. ( cel mai cringe lucru pe care l-am scris ;-; )

Yg: Ce..
Hobi: Naiba..se
Jm: Intâmpliă..
Jin: Oh ati ajuns. Nu va ingrijorati Namjoon mai are momente de astea
Yg: Ok..unde este acel baiat cu care trebuie sa discut?
Jin: Este in bucatarie
Hobi: Bebe te poti duce sa vorbesti stau eu cu Jimin-ssi

Yoongi il lasa pe Jimin jos, ca mai apoi sa se descalte si sa mearga in bucatarie dand de un Taehyung bosumflat ce se uita pe telefon. A stat cateva secunde pana ce si-a dat seama ca era privit de cineva. Si-a ridicat privirea si l-a privit, afisand un mic zambet in coltul gurij ca mai apoi sa isi inchida telefonul si sa il bage in buzunar.

Tae: Deci tu trebuie sa fii Yoongi,nu?
Yg: Da eu sunt. Yoongi, Min Yoongi
Tae: Eu sunt Taehyung, Kim Taehyung, dar ma poti striga Tae,spune afisand-si zambetul lui patratos
Yg: Imi pare bine Tae. Acum hai sa iti explic, de ce Jungkook s-a comportat ca un copil.
Yoongi se aseza pe un scaun stand langa incepand sa ii explice. Tae fu surprins sa afle ca Jungkook a fost batut si injurat atat de parinti cat si de colegii de la scoala. Fierbea inauntrul lui de furie, cum putea cineva sa faca o asa cruzime unui iepuras ca el. El insusi si-a promis ca il va lua cu el pentru a-l proteja de oricine ii vrea rau, iar asta ar insemna sa nu mai aduca curve sau curvari acasa. Dupa ceva timp de vorbit cei doi s-au imprietenit, iar Yoongi i-a promis lui Taehyung ca daca va avea nevoie de ceva el va fi liber sa il ajute cu orice problema.

In acest timp Jungkook se trezi si el fiind in little space. Cobora din pat si isi lua o pereche de papuci de casa cu catelusi coborand jos, ducandu-se in bucatarie dand de Tae si Yoongi ce mancau cate o portie de ramen. Jungkook a stat si s-a uitat la ei apoi s-a dus la Tae cu niste ochi de catelus, putin speriat din cauza crizei lui Tae cand l-a vazut.

Jk: TaeTae..?
Tae: Da puiule
Jungkook vazand ca Tae a reactionat normal si chiar dragut Jk s-a linistit instant apoi cu un botic l-a rugat pe Tae sa ii deie si lui sa pape. Yoongi doar statea si se uita la dragalasenia din fata lui. Tae stand in brate cu Jungkook si hranind-ul cu ramen. Dupa ce au terminat de mancat, au mers in living unde Jimin doarmea in bratele lui Hobi, iar el la fel. Jin si Namjoon erau in dormitorul lor.

Yg: Hobi *soapta* haide trezeste-te, mergem acasa.
Hobi: Uhh bine, dar pentru asta te pedepsesc
Yg: Da, da lasa ca vezi tu acasa, hai

Hobi s-a ridicat fiind cu Jimin in brate, avand grija sa nu isi trezeasca mica capsunica ce dormea adorabil. Nu s-a putut abtine si i-a pupat obrajorul pufos si catifelat. Si-au luat lucruri si au plecat.

Jk: Si acum țe fațem?
Tae: Vrei sa ne jucam?
Jk: Diaaa
Cei doi s-au jucat pana au adormit imbratisati pe canapea.

Little Space •Vkook•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum