10.(Rüyalamak)

2.1K 68 20
                                    

Uyandığımda saat sekiz gibiydi.Karşıdaki aynaya baktığımda göz altlarım morarmıştı.İçimden her seferinde yaptığım gibi göz altlarıma sövdüm ve yandan kulaklıklarımı alıp odadadan sessizce çıktım.Bizim Jimin'le bugün dersimiz yoktu .Maria ise çoktan geç kalmıştı ve top patlasa uyanmaz haldeydi.Jimin'in yanına gittim.Bundan artık emindim Jimin'e aşıktım çünkü onu her gördüğümde küçük Kook'a birşeyler oluyordu.Bir insanın uyuması nasıl hem sexy hem şirin olabilirdi.O tanrının yeryüzünde ki hali olabilirdi.

Dudakları herkesin öpmek isteyeceği türden dolgun ve kırmızımsıydı.Süt beyazı teninden bahsetmiyorum bile

puff kendimi gittikçe Jimin'e kaptırıyordum pardon geri dönüşü olmayan bir yoldayım çünkü çoktan kaptırmıştım ve acaba onun kapıldığı birileri var mıdır?diye düşünmeden edemedim ve sonra;

Yüzüne eğilip bisexsualliğimin ilk adımını atıp yavaşça dolgun dudaklarını yalayıp öpmeye başladım.Bu his anlatılmazdı.Penisine baktığımda pantalonundan bile aşırı belliydi.Bu kadar büyük olması için penis büyütücüsü kullanmış olmalıydı.Bu düşünce bile beni terletmişti.

Maria ihtimaline karşılık onun kapısını kilitledim, İçimden üzgünüm Maria ben Jimin'i seviyorum biz zaten zoraki evlendik diye geçirdim ve Jimin'e tekrardan bakmaya başladım.

Offf dayanamıycam galiba hem zoraki evlilik Maria'yı aldatmış sayılmam zaten az önce öptüm diye düşündüm ve;

Jimin'in pantalonun üstünden ona dokunmaya başladım.Kendimi kaybetmiş bir şekilde hızlıca dokunuyordum ikince seviye olarak pantalonun fermuarını açıp iç çamaşırı üzerinden yapıyordum.Jimin hissediyor gibiydi.Benim gibi o da terletmişti.Son evre olarak elimi iç çamaşırının içine sokup okşamaya başladım.

Boşalsa bile bahanem hazırdı ona rüyaladığını söylüycektim.

A-ama bir dakika galiba çıldırmış olmalıyım.Jimin benim adımla inlemeye başlamıştı.Bu imkânsız gibi bir şeydi.Uyuyordu ve şuanda rüyalıyordu.Hemde benimle seviştiğini düşünerek
.
.
.
Selam canlar uzun zamandan beri görüşemiyorduk.Bende bir baktım "YB"yazanlar var 7 K olmuşuz .Hemen yazıyım dedim.Umarım beğenirsiniz ♥️♥️

=Sınır koymadım ama yorum ve vote atmayı unutmayın ♥️=

=Sınır koymadım ama yorum ve vote atmayı unutmayın ♥️=

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
LOVE SHOT (VKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin