Medya benim hesabım abone olursanız sevinirim❤❤❤ evet başlayalım:)
Azgın kedicik Jimin ve Taehyung uçmuşlardı.Lanet olsun Taehyung çok masum görünüyordu .Elimi çabuk tutup Barmanden en geniş odanın anahtarını aldım.Taehyung ellerini tezgaha koyup yatmış ve mayışmıştı.Onu kucağıma aldım ve Jimin önden ben Taehyung'la arkasından odaya doğru gittik.Taehyung'u Jimin'in kucağına verip kapıyı açtım.
İkiside yatakta yatıyordu .Uyumuşlardı şuanda onlarla işim yoktu Yan tarafa kamerayı kurdum.Birazdan üçümüz başrol olarak bir film çekicektik.ipleri ellerimde olduğu için bu filmin yönetmenide bendim .
Jimin'i uyandırdım ve Taehyung'u soymasını istedim.Jimin Taehyung 'u soyuyorken ben de Jimin'i soyuyordum ama birden duraksadım.Bu yanlış karardı.Taehyung'un bedenini kimsenin görmesini istemiyordum.Maalesef şuan Taehyung çırılcıplak önümüzdeydi. Jimin'de öyle.
Taehyung'un dudaklarını emmeye başlamıştım .O da gitgide kendine geliyordu. Taehyung kendine gelene kadar bende Jimin'i halledicektim.
Olucak Hiçbirşeyden habersiz hapın etkisiyle masumca bana bakıyordu. Boynunu yalayıp öpmeye başladım. Jimin ise elini belime koydu.Taehyung yatakta doğruldu.Her zaman ki anlamsız bakışları beni öldürüyordu. Taehyung'u altıma alıp sertçe boynunu emdim ve ısırmaya başladım.Ellerim Jimin'in penisine gitti zaten vibratör yüzünden şişmişti.Damarlarını hissedebiliyordum. Sertçe sıktım. Taehyung'un göğüs uçlarını ısırdım ve ondan kalın sesiyle bir inleme kazandım.Ellerimi penisinden çekip Taehyung'a dokunmaya başladım. Tanrı şahidim olsun vücudu eşsizdi.Jimin'i bir kenara yatırdım o kendine dokunuyordu. Taehyung'un kaslarını yaladım ve Jimin'in düşük hızda olan vibratörünü turboya aldım.
Taehyung 'un penisi de şişmişti. Onu yatağa kelepceledim ve sertçe Jimin'in içine girmeye başladım .Yüksek sesle inlemişti.Jimin'i Taehyung'un yanına yatırdım ve Jimin'in içine girerken Taehyung'un içinede dildoyla giriyordum. Taehyung ağlıyor gibiydi.ilki olmalıydı.Jimin'i ikinci plana atıp Taehyung 'u sikmeye karar verdim.Bu fikir aşırı cazipti. Onu Penisimle tanıştırdım namı değer little Ceykeyle
Aşırı terlemiştim ve Taehyung'un zevk noktasını bulmaya çalışıyordum .Jimin'e Dildonun üstüne oturmasını istedim bu yüzden içinden vibratörü çıkardım.
Jimin'i kamera açısından çıkarttım ve Taehyung'un içinde hızlıca gitgel yapmaya başladım.Kesik kesik inliyordu. Yarın bu kısımları kesip Taehyung'a atıcaktım.Bakalım o zaman ne yapıcaktı.
Sonunda zevk noktasını bulmuştum .Taehyung zevkten ağlıyordu. Onun cezasıda zevk almamak olucaktı. Anlını öptüm ve içinden çıktım
Taehyung'u domalttim ve deliğinin etrafını yalamaya başladım .Birazdan yalvarmaya başlar diye geçirdim içimden,
dilimi deliğinden içine sokup çıkardım .Yastığı ısırıyordu. Kelepçelerini gevşettim ve tekrardan içine girdim. Zevk noktasına vurmamaya özen gösteriyordum arada dokunup hemen çekiyordum ve Taehyung kendini bana bastırıyodu"A-ahh sikiyim lütfen oraya Kook" dedi kalın sesiyle,
ama bu sefer farklıydı sesi bile ağlıyordu ve bana kook demişti Jeon'a ne olmuştuOnun bana her zaman yaptığı şekilde kulağına yaklaşıp fısıldadım.
"Senin babacığın sonsuza dek benim"
Kulağına azdırıcı şekilde inleyip kulak memesini dişlerim arasına aldım ve yeniden kulağına yaklaşıp fısıldadım kucağıma çık ve hepsini al kedicik
Olmaz hayır demişti .Kendi kendini siktirtmek ona koymuş olucaktı belli ki
Bana uyar dedim ve Jimin'e gider gibi yaptığımda kelepçeli olduğu için ayaklarıyla durdurmaya çalıştı.
"Kook beni becer ama lütfen yalvarırım bunu benden isteme"
(Uçuktu ama bunu düşünebiliyor olması yapıcağı şeyin kafası yerine gelince onurunu kıracağını ve onu mahvedeceğini biliyor olmasına bağlıydı.)
Omuz silkermiş gibi yaptım ve Jimin'e daha çok yaklaştığımda"
Babacık üstünde sekmek istiyorum" demesiyle durdum ve arkam ona dönük olduğu için sessizce güldüm .
Jimin şişen penisimin daha cok şişmesini sağlıyordu. Sexy bir o kadar da komikti.
Taehyung'a dönüp ciddi bir ifade takındım. Kucağımi patpatladım.Sesli bir şekilde yutkundu.
Deliğini hizzaladı ve küçük ceykeyi içine aldı.Belinden ona yardım ettim
.Oda Jimin'in ve bizim inleme seslerimiz ile karışık şaplama sesleri vardı.Emin olduğum birşey vardı o da Taehyung'un çekeceği kasık ağrısıydı.
Kendi zevk noktasını bulunca çığlık attı ve hızlandı. Ben de göğüs uçlarını sıktım ve karın kaslarıma boşaldı bende içine.
Mayışmış siyah irislerini ile gözlerimin içine baktı.Kıyafetlerini giydirdim .Hepsi Chaneldandı.Onu sırtıma alıp içerideki koltuğa yatırdım
Sıra Jimindeydi.Ona daha güzel planlarım vardı.
Jimin dildonun üstünde zıpladığı için zaten genişti ve boşalmıştı. Onu yatağa geri yatırdım ve penislerimizi birbirine bastırdım.penisini elime alıp okşayıp sıkmaya başladım .Penisi en az 27cmydi.Tırnaklarımı penisine geçirdim ve onunla beraber acılı şekilde inlemeye başladım. Penisi istediğim gibi şişmeye başlamıştı. Onu ters çevirip içine girmeye başladımBirkaç dakika sonra penisi daha da çok şişmişti. Hızlıca git-gel yapmaya devam ettim ve boşalacağı zaman söylemesini istedim.
Kalçasına vurup tüm gücümle hızlandım. Kafamı eğip ona baktığımda dudaklarını kemiriyordu.
Imm a-ahh gelicem diye bağırdı.
Onu düz çevirip penisine tıkaç taktım ve içinden yavaşça çıkıp sertçe girmeye başladım. Penisi patlıycak gibiydi ama umrumda değildi. Jimin'in içine boşalıp üzerimi giyindim. Kamerayı aldım ve Taehyung'u sırtıma alıp odadan çıktım
.
.
.Uzun bir smut oldu ama olsun yorum ve Vote vermeyi unutmayın sizleri seviyorum ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE SHOT (VKOOK)
FanficTAMAMEN EĞLENCE IÇIN YAZILAN CRİNGE BIR KİTAPTIR. Ortalarına doğru Vkooklaşmaktadır! Teşekkürler 50K olduk🦋💙 M=Smut