3

861 42 7
                                    

Sunt in sala de clasa, privesc cum picuri de ploaie se aduna pe geam.. O liniste placuta este prezenta.. Colegi fac diferite chestii.. Uni dorm alti stau pe telefoane iar alti pleaca.. Profesorul scrie multe chesti.. Usa se tranteste si apare un hiro rosu si speriat gafain(semn ca a fugit)
-lucas... Mama.. Ta.... La spital! Simteam cum picioarele mele cedeaza.. Fug din clasa cu hiro..
-la ce spital?
-cel de langa mall!
-o.. Ok..îi zic eu gafaind.. In minim 2 minute sunt in spital...
-suntem copii femeii insarcinate... Am ramas atat de confuz.. Incat am uitat de tot... Ma trage de mana si fugim pe scari.. Ajungem la o usa iar hiro o deschide.. O vad pe mama si pe tonnesen..
-mama.. Esti.. Bine?? Spun eu gafaind intre cuvinte
-sunt bine, puiule!
-de ce nu mi ai zis ca esti însărcinată
-...
-bine.. De cat timp esti insarcinata
-are 7 luni.. Zice tonessen
-po.. Poftimm???! Stai.. Tu esti tatal..
-cam da...
-nimic ciudat*sarcastic*
-te rog,.. Nu te supara
-nu ma supar.. Tu sa fii bine.. I am spus.. O i au in brațe si o sarut pe obraz..
-lucas.. Vin-o cu mine sa ne luam o sticla de apa.. Zice hiro
-bine... Iesim si pe hol ma intalnesc cu o prietena din trecut.. Vorbim putin si ea ma strange in brate.. Pot sa jur ca aud un marait.. Ma uit pe hol si nu imi dau seama.. Dupa ce am facut schimb de numere cu alesia(prietena mea) ne am luat la revedere si ne am intors la drumul nostru.. Imi scot telefonul si incep sa glisez pe instagram... hiro imi i-a telefonul si il baga in bauzunarul său..
-de ce naiba ai facut asta??! Il intreb iritat..
-nu ai voie sa umbli pe telefon in timp ce mergi..
-exista o lege noua si nu am auzit eu?
-da! Striga el.. Ma trece un fior.. Iar el se uita la mine.. Nu îi mai zic nimic si incep sa fug spre iesire.. Intru in magazin si i au o sticla de apa si ies.. Il vad pe hiro vorbind la telefon.. Traversez strada si merg spre el
-vrei sa imi cunosti prieteni?
-aaa... Da.
-mergem la noi.. Cheamă-l si pe prietenul tau..
-bine.. Il sun pe sabin si îi spun sa ne intalnim la noi..el a acceptat si am inchis..
-ajunge in 10 minute.. Zic eu
-bine... El se opreste dintr-o data si il vad cum intra intr o masina..
-vii?
-da..zic si intru in acea masina.. Porneste motorul... Dupa 5 minute ajungem acasa (pentru ca el a condus rapid) intram in casa si mergem sa pregatim popcornul, dulciurile si bauturile...
-si..ai o iubita? Ma intreaba el
-aaa.. Nu..
-ai avut vreo una?
-nu
-macar ai avut primul sarut?.
-da..
-bravo..
-cu asfaltul..
-ce?
-NU.AM.AVUT.PRIMUL.SARUT..ai priceput?
-esti virgin.. Zice si incepe sa radaa
-wow.. Sa mor de am stiut.. *sarcasm*
-HAHAH.. Dupa ce am pregatit gustarile am mers sus la televizor.. Au ajuns si prieteni lui.. Si sabi..
-hey.. Zic 2 gemene de o data..
-bu.-buna..zic eu timid.. Dupa ce ne am salutat..
-el e ray.. Zice hiro aratand spre un baiat inalt cu parul castaniu si ochii caprui..
-ele sunt tania si tina.. Arata spre gemenele.. Amandoua sunt blonde cu ochii albastri.. Le zambesc..
-ei sunt Loren si katie.. Sunt frati..
-ok.... Dau sa ma intorc si il imping pe sabi din greseala in bratele lui ray.. Il vad cum roseste iar ray zambeste pervers..
-scu... Ze.. Zic eu
-argh! Maraie sabi iar eu rad.. Cred ca e gay..



❤️loving a werewolf❤️(boyxboy) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum