9

685 30 1
                                    

Uitema si cu al 9 lea capitol""wowow
----------------______--_-____

Lucas p.o.v

Ma trezesc in pat langa hiro care doarme.. E asa draguț.. Imi vine acel vis cu fata aia blonda...atat se ciudat-_-, fara sa imi dau seama el se trezeste.. Il vad cu zambeste la mine
-la ce te gandeai?
-nu ma gandeam la nimic...
-hmm...ce ai zice daca am merge sa mancam o înghețată?
-de ciocolata si vanilie cu capsuni?
-asa sa fie!
-yeeeeee!! Ma entuziasmez eu ca un copil mic..imi prinde fata in mainile sale si facem contact vizual, rosesc cand i simt buzele sale moi si apetisante peste ale mele.. (torc)
-awww... (hiro)..
eu zambesc si brus îmi aduc aminte de test
-hmm.. Hiro, testul..
-ah... Da. Du te la baie si dupa mergem sa mancam înghețată, bine?.. Eu dau din cap aprobator si merg spre baie~~~~~~ma uit la test de 10 minute.. Nu imi vine sa cred, o sa fac puisori? Oh..
-lucas-esti bin-.. Ce faci acolo.. Eu ascund testul dar el il vede..
-lucaaaasss... Ce ascunzi.. Zice si imi i a testul... Se uita le el si dupa la mine... Sare in sus de fericire si ma ia in brațe
-awww.. Puisori mei, zice si pune mana pe burtica..~~~suntem in parc mancam înghețată si il așteaptăm pe sabi.. Il vad venind spre mine.. Ma ia in brate iar eu i raspund îmbrățișări
-oooo.. Dar ce avem noi aici? Zice el
-puisori mei... Zice hiro
-tu-tu..
-da, el este însărcinat, iar eu sunt tatal puilor
-omfg!! Yupppyy! Zice si topaie ca un nebun.. Știam eu, va potrivit împreună!eu zambesc la auzul cuvintelor sale, urmatoarele 2 ore le am petrecut in parc, pe afara mancand dulciuri si la mine acasa uitandune la un film de groaza ales de hiro.. Eu n am fost de acord la inceput dar m au convins.. Tot filmul am stat pe hiro de frica.. După ce sa terminat, sabi a plecat iar noi am mers in bucatarie sa mancam ceva.. Era 11:30..destul de tarziu dar puilor si mie ne era foame.. Am mancat shaorma, cartofi prajiti cu oua, nuttela, jeleuri, pupaturile lui hiro😀🥰, dupa ce am terminat de mancat am mers in pat adormind in bratele sale(ca de obicei).... Am un cosmar.. Cu mine.. Aveam o burta foarte mare si aveam un copil langa mine.. Treceam strada... Hiro nu era cu mine, brusc nu il mai vad pe acel copil si incep sa plang.. Realizez ca la calcat mașina..
-lucas, dece plangi?! Striga ingrijorat hiro..
-ahh..iar cosmare
-bine, bine.. Vrei sa imi po-
-nu.. Zic si il i au in brate.. Realizez ca nu are trico si i am pus mana pe pieptul plin de muschi 😳.. Rosesc si cand vreau sa imi trag mana mi-o ia el si o pune la loc.. Are ochii închiși dar zambeste strengar.. Nu mai fac nimic si adorm..

Bun, deci c am atat si cu asta.. Maine (poate) o sa fac capitol nou!!!!)

❤️loving a werewolf❤️(boyxboy) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum