24

328 18 2
                                    

Sunt in camera ascunsa din buncăr cu Aron si Kira..nu îmi vine sa cred ca vom muri.. Ma pun in genunchi si încep sa plang, dintr-o data de face o gaura in tavan si ploaia q făcut contact cu noi.. O vad pe Kira cum cade jos inconștienta
-nu! Nu!! Nuu!!.. Moare și Aron iar eu am rămas singurul care a ramas.. S-sunt imun la ploaie?.. Vad o lumina si ma trezesc brusc din pat..
-ce ai Visat?.. Ma întreabă Aron cu o cana de cafea in mana.. De fericire ca a fost doar un coșmar i sar in brate si il strang tare
-ar fi mult mai plăcut dacă ai avea coșmare mai des.. Zice el. Îmi dau ochii peste cap. Deci? Ce ai visat?
-a-ți murit! Eram intr-o camera din buncăr  doar ca diferita. Parca nimeni sau nimic nu o puteau distruge  Eram cu tine si cu Kira, dintr-o data a picat tavanul si ne a plouat pe toți.. Voi doi a-ți murit dar eu nu.. Aron rămâne uimit..
-nu doar ca ești imun la ploaie, o poți controla si poți avea viziuni cu ce se va întâmpla. Camera aia e camera de siguranță.. Doar eu știu de ea..si tu
-o pot controla?!!?
-oh da!! Si chiar azi vom face un test..

Mergem in laborator si îmi pune o cana cu apa (h2o facts)
-acum ce? Zic eu 0_0
-concentrează te pe apa din cana.. Imaginează-ți ca ai o seringă si ca golești cana cu seriga..îmi imaginez asta si ma concentrez pe cana.. Simt o durere groaznica in cap si îmi pica sânge din nas...
-ah.. Aron! Zic eu leșinând.

Aron pov

-nu mi vine sa cred!! A reușit!!! Cu încetișorul va controla intreaga furtună de afara.. Il privesc si îmi zboară privirea spre buzele sale moi si rozali.. Mhm...ce am musca din ele.. ARON! trezește-te la realitate! Ma anunță rick.. Ah rick?.. Este lupul meu inferior. Il duc pe nick in pat si il acopăr cu o plapuma groasa pentru că are febra..

❤️loving a werewolf❤️(boyxboy) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum