Dupa ce ies de la baie fug la mine ik camera si imi aleg cv de îmbrăcat, azi nu e scola ptr ca nu stiu ce sa întâmplat.. Îmi caut o pereche de pantaloni scurți dar imi aduc aminte ca mama le a pus pe TOTI la palat.. Mai puțin o pereche.. Oh.nu,erau o pereche de pantaloni foarte scurți, aproape ca boxeri doar ca mai lungi umpic si foarte foarte foarte strâmți..
-k-kari
-ce e?
-ce sa faac?!?
-i ai pă"ăia
-zici ca s fata in ei
-mhhhll..ti-e frica sa nu ti dea viol?😏.. Arunc cu perinile in ea.. Pana la urma le am luat doar ca am luat un tricou negru(pantaloni erau albaștri) mai lung.. Ma încalț in papuci mei cu talpa de 9 metrim,,macar o sa fiu mai înalt, cobor in bucătărie cu kari.. Cand cobor o vad pe mama, mama lu"aron si ghiciți cine... Tobe.. Tobe.. Tobe.. Aron.. Era împăcat intr o pereche de blugi negri si un tricou alb care il face sa arate prea asa🤤🤤.. La ce pula ma gândesc?..
-pssss.!!..Nick, niick! O aud pe kari cum încearcă sa ma trezească in șoaptă..
-da?
-vino.. Sa.. Ă.. Ă.. Mancam cereale cu lapte..
-oh,scumpilor.. Va trebui sa mergeți la supermarket sa cumpătați lapte..
-nu i bai le mâncăm cu apa.. Zice ea si ma trage de acolo spre a 2 A bucătărie n.
-ce te o apucat?!? Striga ea
-e atâta de..atât de frumos
-ești îndrăgostit de el
-îndrăgostit? ÎL ADOR!!! strig eu
-handicapatule!!
-o doamne.. Ai vazut ce mușchi are?!?
-da..
-simt ca înnebunesc
-sa nu zici ca.. Ca
-ca?
-ca
-ca?
-ca...
-că o pu*ă in gura ta
-ca ti ai găsit perechea..
-te rog continua cu că.. Era mult mai bine
-o sa te însori cu el si o sa aveți puișori..awwww
-hoo nebuno, gândești prea departe