dva dana ranije, 15. 5.2020.
VIKTOR
Sofija mi ulazi u radnu sobu zajedno sa Kristijanom, iznerviram se jer mi zaklopi laptop. Gleda me ljuto, ja se pravim lud. Naravno. Znam o čemu se radi ali mi nije jasno čemu ovolika drama.
- ,,I jebeno dokle ćes tako?"
- ,,Šta tačno?"
- ,,Ne pravi se lud, Viktore. Od toliko devojka ti se zapeo za tu klinku."
- ,,Prvo i prvo ona nije klinka, ima 19 godina."
- ,,Barem neces u zatvor." , dobaci Kristijan. Iskuliram njegove reči. Znači oni su ljudi kojima ja najviše verujem, moj najbolji prijatelj i moja sestra. I upravo njih dvoje me najviše napadaju oko ove teme.
- ,,Osvesti se Viktore, života ti, osvesti se više." , mojasestra nastavlja lupetati.
- ,,Šta želiš Sofija? U čemu je problem?"
- ,,Još pitaš.. Sve je spalo na mene, svi poslovi. Samo o toj devojci misliš, ništa te drugo ne zanima. Rekla sam ti da će nam Todorović napraviit problem, nisi me slušao. I evo, budi spreman da ispaštamo svi. Shvati da je jebeno ista je kao i sve ostale kurve sa kojima si bio." , izdere se na mene. Izbrojao sam u sebi do tri da ne bih svoju rođenu sestru oterao u tri pičke materine i posle se kajao. Moje strpljenje prelazi granicu ali i dalje sam miran.
- ,,Slušaj me dobro, sada ti ovo govorim poslednji put. Ne možeš tako da govoriš o Miji, ne možeš nju da upoređuješ sa tamo nekim kurvetinama jer oboje znamo da nije. Ti znaš Sofija da sam ja iskren čovek, da je Mia neka jeftina devojka ja bih prvi ustao to i rekao. Ali nije i sama si svesna toga. Zato mi se i svidela verovatno." , kažem krajnje smireno a ona nasloni ruke na sto i pogleda me pravo u oci. Okej, ja sam svestan da nisam savršen brat i razumem da joj je teško zbog svega, ali ne može da vređa Miju tek tako, pogotovo sto devojka baš ništa nije uradila loše.
- ,,Svesna sam svega, ali ti nisi. Pored toliko drugih devojaka koje bi bile sa tobom ti si se zaljubio u tamo neku devojčicu."
- ,,Nije devojčica Sofija, ja nisam pedofil. Zar zaista nemaš neki drugi argument osim što non stop vrtiš u krug priču da je klinka? Stariji sam od nje svega 7 godina."
- ,,Opet on.. Poludeću.." , kaže više za sebe i pogleda u Kristijana.
- ,,Nije stvar u njenim godinama, stvar je u tome sto si opsednut tom devojkom druže." , kaže kristijan posle nekog vremena tišine.
- ,,Upravo tako. Opsednut si devojkom koja te ni ne poznaje." , nadoveže se na Kristijanove reči Sofija.
- ,,Nemojte preterivati, ja nisam psihopata."
- ,,Ja ću stvarno poludeti."
- ,,Velika sestrice imaju doktori i za to." , kažem te se zacerekam.
- ,,On se još šali.."
- ,,Ljudi, gušite me oboje više. Zašto vam toliko smeta ona? Šta želite od mene?"
- ,,Želim da izbaciš tu devojku iz glave više i da se skoncentrišeš na posao. Čoveče, ti poslednja dva meseca kao da nisi prisutan. Samo te zanima šta radi ta Mija, devojka mi se smucila a ne znam je. Zovem te i ti se ne javljaš, cim pošaljem poruku da imam novost o Miji zoveš odmah."
- ,,Sofija.. Mene se Mia možda ne seća, ali ja u životu neću zaboraviti zbog čije zasluge sam danas živ." , kažem smireno, svega sam svestan. Nisam tu psihički ova dva meseca ali prosto ne tražim joj previše osim toga da me razume. Ja nisam savršen brat, nisam savršena osoba. Potrebno mi je vreme da se vratim tamo gde sam bio pre svega ovoga. Nije ni sve u Miji, nije sve u njoj oni misle da jeste ali nije. Bio mi je potreban predah i baš tada se pojavila Mia i sada su oni sigurni da sam ovakav tenutno zbog nje.
- ,,Šta Sofija više šta? Viktore, želim da se moj brat vrati. Moj stari brat, onaj odgovorni covek koji je svoje obaveze ispunjavao na vreme."
- ,,Bla,bla..Dosadna si Sofija."
- ,,I to sve zbog neke devojke koju ne poznaješ."
- ,,Prekini Sofija, ali stvarno sada. Šta želis od mene više?"
- ,,Da budeš ono što si nekada bio."
- ,,Što se poslova tiče tu ti je Kristijan, ja odoh." , kažem dok oblačim jaknu i uzimam ključeve od auta. Krenuo sam ka vratima.
- ,,A gde?" , pita ironično Sofija.
- ,,Da se upoznam sa Mijom. Da biste vi više prestali da se hvatate na tu foru da sam opsednut devojkom koju ne znam."
- ,,Ja cu poludeti.."
- ,,Čekaj Viktore, od svih drugih zašto baš ona? Imaš puno devojka coveče, izaberi jednu i sve će ti pasti pred noge. Zbog nje si odjednom postao osoba kojaželi prestati da se bavi ilegalnim poslovima. Upropaštavas sebe i menjšs zbog obične devojke." , čujem po Kristijanovom glasu da mu se ne dopada što želim bolju budućnost za sve nas. Ne možemo doveka raditi ove ilegalne poslove kao što radimo.
- ,,Mia je sve, samo ne obična devojka."
MIA
Uzela sam svoje stvari i krenula izaci, zakasniću na fakultet a ja ne volim uopšte da kasnim. Ne znam ni kako sam se uspavala jutros. Uhvatila sam se za bravu vrata i planirala ih otvoriti kada me je moja najmlađa sestra pozvala.
- ,,Gde ćeš?""
- ,,Idem da se udam.Hoćeš sa mnom?" , kažem kroz smeh, a ona se nasmeje. Nju volim najviše od svih mojih sestara, pretpostavljam zato jer je najmlađa i najslađa ,,Idem na fakultet, gde bih ja drugo išla ludice?"
- ,,I prestpostavila sam ali sam mislila da te tata pozvao. Nema ga dva dana, brinem se."
- ,,To je tata, pojaviće se onda kada ga ne budemo očekivale."
- ,,Vidimo se onda."
- ,,Važi."
Izađem iz kuće i pogledam na sat. Dođem do svog auta i onda kada vidim ispumpanu gumu setim se da sam trebala odvesti auto automehaničaru ali eto nisam. I sada ću morati da jurim taksi. Kuckala sam poruke drugarici i ne obrativši paznju sam se sudarila sa nekim".Pala sam na pod, ništa novo za mene. Moja crna sudbina, pomislim te se sama sebi nasmejem."
- ,,Jesi li dobro?" , pruži mi ruku i ja ustanem.
- ,,Izvini, nisam pazila."
- ,,Nisam ja pazio zapravo."
- ,, Ja sam gledala u telefon."
- ,,Zato ti je i oprošteno, ja sam razmisljao o nekome i umesto da gledam kuda idem, ja sam bio u oblacima."
- ,,Nema veze."
- ,,Ja sam Viktor inače." , pruži mu ruku, a od njegovog stiska prođe jeza kroz moje telo. Sećam se ovih crnih očiju. Pre nekoliko nedelja se dogodila filmska situacija sa njim. Prolazila sam ulicom i videla upravo ovog čoveka kako leži u kanalu. Kasnije sam saznala ostatak informacija i poželela da ga više ne vidim.
- ,,Ja sam Mia. A sada moram ići." , odgovorim neotesano. Bio je zbunjen, ali iskoristilas i prešla na drugu stranu ulice videvši oca. Njega nema dva dana kod kuce i sada se šunja okolo.
YOU ARE READING
ZVER *Zavrsena*
RomancePlasila sam se i zato sam tiho pricala, ona hrabra devojka od malo pre sto je vikala na njega je nestala. Gledala sam ga u oci i imala osecaj da to nije Viktor, kao da je dosao neko drugi, osecala sam se kao da gledam zveri u oci mada on nije bio da...