7

3.6K 87 0
                                    

                          SOFIJA

Ja cu zbog ovoga coveka zaista poludeti. Neka mi je brat po sto puta ali stvarno nije normalan.*
Kristijan- "Vidi Viktore, ja sam znao da ti prodajes drogu ali nisam znao da je i ti koristis."
   
                      VIKTOR

Krenem se smejati na ovo sto je Kristijan rekao. Da je ovo rekla neka nebitna osoba vec bi imala svoje mesto u groblju ali to je Kristijan, sta cu moram da mu oprostim.

Viktor- "Prvo, ne prodajem je vise. Drugo nikada je nisam koristio."

Sofija- "Ne izgleda tako."

Promumla. Najvise to mrzim kod ljudi, ako imas nesto reci uzmes lepo budes jasan i glasan a ne da peicas sebi u bradu.

Viktor- "Dosta vise Sofija. Nemam vise zelje da te ubedjujem uopste. Ne zelim vise cuti kako mi pricas o Mii lose i slicno. Ja sam glavni i ukoliko ti se ne dopada kako ja ovo radim sve, vrata su ti tamo."

Jasno pokazem na stranu gde se nalaze vrata. Neka mi je sestra ali ne moze tako da se ponasa.

Kristijan- "Lakse Viktore."

Viktor- "Sta lakse Kristijane? Samo me napada kao da je luda. Kao da sam joj neprijatelj a ne brat."

Rekao sam im i izasao.

*SLEDECEG DANA*

                             MIA

Obukla sam se i planirala izaci iz sobe. Odlucila sam da danas vidim sta rade moje sestre a onda odem na predavanja, ne zelim da mnogo propustam. Izasla sam iz sobe bas kada i Viktor. Za divno cudo, nije mi rekao ni rec. Plasi me ovo njegovo ponasanje. Da li se on zaista drzi naseg dogovora? On je sisao niz stepenice pre mene i otisao u kuhinju. Izasla sam iz kuce i videla Sofiju i nekog kako se ljube iza kuce. Onda sam videla da izlazi i Viktor iz kuce i pokazala Sofiji da se skloni.Sa mojih usana se jasno moglo procitati "Ide ludak".

                           SOFIJA

Sofija- "Prodji iza. Ide Viktor"

Kristijan ne tako i uradio.Jel to mene spasla Mia? Prisla sam njoj i Viktoru.

Viktor- "Sto ne krenes?"

Mia- "Ne cekam tebe sigurno."

Viktor- "Ako hoces odvescu te ja."

Mia- "Pre bih skocila u Dunav."

Viktor- *Neko drugi?"

Mia- "Neka."

Mia je krenula a ja sam je sustigla.

Sofija- "Ja cu.Okej?"

Samo je klimnula glavom i jedan od momaka je otisao po moj auto. Viktor se cudio ovoj situaciji jer sam ja do sada uvek napadala Miu.

Mia- "Jel si sigurna?"

Nije ni cudo sto me pita. Stalno sam je napadala.

Sofija-"Ne brini."

Ubrzo su i moj auto doteralei, nas dve smo sele i krenule. Mia je prva pocela da prica.

Mia- *Ako ovo radis jer sam te spasla od onog ludaka, ne moras."

Sofija- "Bila sam nepravedna prema tebi."

Mia- "Eto."

Sofija- "Izvini zbog toga. Gde ti je kuca?"

Ukljucila je navigaciju.

Mia- "Ma nista to nije. Nego,zasto se krijete od njega?"

Sofija- "Kristijan je njegov najbolji drug i ne znam, Kristijan uglavnom zeli da niko ne zna. Smucamo se kao neki klinci."

Mia- "Verovatno bi vikao na tebe da sazna."

Kada smo skrenule za njenu ulicu, dva auta su nam preprecila put i krenula da pucaju na MOJ omiljeni auto.

Sofija- "Ruke im se osusile da Bog da."

Mia- "Ko je to?"

Bila je vidno uznemirena a ja sam podigla pogled i videla dobro poznatu osobu.

Sofija- "Neka bratova kurva."

Mia- "Kako?"

Sofija- "Ma neka Ana. Evo ti,zovi mog brata."

Pruzam joj telefon.

Mia- *Ja bih pre skocila u Dunav nego zvala tvog brata sestrice."

ZVER *Zavrsena*Where stories live. Discover now