Chapter 2

10.7K 899 13
                                    

Zawgyi Code

Ep 2

Xiao Zhan ဟာအခန္႔သား ကုတင္ေပၚမွာထိုင္ေနၿပီး
Wang YiBo စိ္တ္ထားေပးေသာသစ္သီးမ်ားကိုစားကာ
သူသိခ်င္ေသာေမးခြန္းမ်ားကိုေမးေနသည္

" ဆိုေတာ့ကာ မင္းနဲ႔ငါနဲ႔ကေစ့စပ္ထားတာကို မင္းကင့ညီနဲ႔တြဲေနတယ္ဒါေပမ့ဲယူရင္ေတာ့ငါ့ကိုယူမယ္ အ့ဲလိုလား "

" ဒါေပါ့ဒါေပါ့ ကေလးကအရမ္းေတာ္တာပဲ "

" မင္းေမကိုသြားေတာ္လိုက္ပါလားအယုတ္မာေကာင္ရဲ႕
မင္းကညီေရာအကိုေရာမခ်န္ယူေနရေအာင္ မင္းကိုမင္း
ဘုရင္မွတ္ေနလားကြ ဘုရင္ေတြေတာင္မင္းေလာက္မဖက္ႏွာမ်ားမွာမဟုတ္ဘူး "

" မဟုတ္ဘူးေလ ကေလးရဲ႕ေယာက်ာ္းေကာင္းေယာက်ာ္းတေထာင္ဆိုတဲ့စကားကိုၾကား..ၾကား..."

" မင္းေမႀကီးေတာ္ ေယာက်ာ္းေကာင္းေမာင္းမတစ္ေထာင္ မင္းအလွည့္က်မွ ေ႐ွးစကားေတြကေဇာက္ထိုးေတြကိုျဖစ္လို႔ "

" မဟုတ္ဘူးလား...ဟီး..ကေလးကလဲကိုကၾကားဖူးနားဝရိွတာေျပာၾကည့္တာ "

" ေတာ္...တိတ္...အ့ဲဒီ့ႏြားပြဲစားလို႔းၿဖီးေနတဲ့ သြားေတြေရာပါးစပ္ေတြပါ ပိတ္ထားပိတ္မရရင္ အပ္နဲ႔သာခ်ဳပ္ထား "

" ဟုတ္က့ဲ ကေလး.."

ဆိုေတာ့ကာ အ့ဲမ်က္ႏွာ႐ူးကိုငါကလင္ေတာ္ရမွာေပါ့ဟူတ္က့ဲပါးပါးရယ္သားက ပါးပါးဆႏၵအေလ်ာက္ပါဆိုၿပီး လုပ္မယ္ထင္ေနလား ေဝးေသးေနာ္ ေဝးေသး ကိုယ္က အကုန္စားေပမ့ဲအေပၚမွာပဲေနလာတာ ဒီမ်က္ႏွာ႐ူးရယ္ ဒီေပ်ာ့ဖတ္ေနတဲ့ကိုယ္ရယ္ဆိုေသခ်ာတယ္ငါကေအာက္ကပဲေနရမွာ အ့တာေတာ့အျဖစ္မခံႏိုင္ပါေနာ္အ့ေတာ့ Uke ရရင္ရမရရင္မိန္းမပဲယူမယ္ ဒီမ်က္ႏွား ႐ူးကိုေတာ့ No ပါသားရယ္....

" ကေလး ကေလး..ကေလး.."

" ဝွက္သယ္ဖက္ခ္ လန္႔လိုက္တာျဖည္းျဖည္းေခၚၾကားတယ္ နားမပင္းဘူး မ်က္ႏွာ႐ူးတင္မကဘူးအသံကပါဆိုးတာ "

" ဟာ..ကေလးကလဲကိုယ္ေခၚေနတာကိုကေလးမွမၾကားတာ ""

"ဘာလဲအ့ဲဒီ့ေတာ့မၾကားတဲ့င့အျပစ္လား မၾကားရင္ၾကား​ေအာင္​ေခၚရမွာမင္းအလုပ္မဟုတ္ဘူးလား ဟမ္ "

Reborn Of Xiao Zhan( Completed)Where stories live. Discover now