3

1.9K 93 2
                                    

"What is he like?"Dia menyoal, memecahkan keheningan.Sejak tadi ruangan itu sunyi saja dengan Delisya dan Luke diam memerhati Bella yang tidak sedarkan diri.

"Excuse me?"Bingung Luke, tidak dapat menangkap kata-kata Delisya itu.

"Rayyan.Rayyan Ashar.What is he like?"Tanyanya lagi.Matanya lansung tidak memandang ke arah Luke yang duduk di atas kerusi bersebelahan katil.

Dia yang bersandar di tepi tingkap hanya memandang ke arah pemandangan di luar melalui tingkap kaca di situ.

"You should probably ask him yourself."

"I know who you guys are.So don't try to fool me.Just tell me specifically, what does he do as a mafia?"

Luke terdiam buat beberapa ketika.Dia berasa berbelah bahagi.Rayyan tu ketua mafia, identitinya sentiasa terjaga rapi.Perlukah dia memberitahu perempuan seperti Delisya?

"He kill, more worser than us."

Pandangan Delisya beralih ke arah Luke.Wajahnya kosong tanpa reaksi. "How does he kill?"

Luke menelan air liur yang terasa kesat.Mata dipejam seketika.Terasa ngeri apabila teringatkan kembali cara Rayyan membunuh orang.

Kerja dia pun ada melibatkan membunuh juga, tapi tidak sejahat dan sekejam Rayyan.

"Trust me..you don't want to know that."

Tangan Delisya naik memeluk bahunya.Lagaknya selamba saja seolah mencabar Luke untuk memberitahunya.

Sebelah kening ternaik, "Try me."




"Argh sial!"Lelaki itu mengerang kesakitan apabila Rayyan tidak henti menyeksanya sedari tadi.

Darah sudah terpercik ke semua arah dan kawasan itu sudah berlumuran dengan darah merah.

"Bagitahu aku sekarang.Aku paling pantang bila orang tak nak buka mulut.Macam kau."Rayyan berkata dengan sinisnya.Pisau di tangan dijatuhkan ke lantai dengan sengaja.

Darah yang terpercik ke wajahya dilap dengan belakang tangan.

Tersenyum dia melihat lelaki iu masih bertahan setelah satu persatu anggota badannya putus dikerjakan olehnya.Puas hatinya.

"Kau tak akan dapat apa-apa dari aku lah sial! Sampai aku mati pun kau tak akan tahu siapa Black Widow!"Jeritnya dengan kesakitan yang terasa.Alang-alang dia sudah begini, biarlah dia mati terus.

"Ouh really?"Sinisnya lagi.Lansung tidak terkesan dengan kata-kata lelaki itu.

"Kau bunuh jelah aku! Bunuh aku sekarang!"Dia tidak tahan lagi dengan kesakitan yang dirasainya saat itu.Dia mahu mati segera.Biarlah rasa sakit itu hilang terus.Dia tidak sanggup.

"It wouldn't be fun if you die that easily."Pisau yang jatuh tadi diambil semula lalu dia menghampiri lelaki itu.

Hujung pisau itu dikenakan di rahang lelaki itu.

"Argh!"Jeritannya kedengaran lagi apabila Rayyan mengelar garisan lurus rahangnya dengan pisau itu.Sakitnya tak terkata.

Kemudian pisau itu dibuang ke meja berdekatan dengan selamba.

"Aku tak akan bunuh kau sekarang.Sebab aku tengok kau.."Dia melihat lelaki itu dari atas ke bawah. "Akan mati dalam masa beberapa jam lagi.Your hell full of pain is waiting for you."

Intan DelisyaWhere stories live. Discover now