Takže asi budu pokračovat, ale jen kvůli jedné milé osobě. Jestě před začátkem chci tuhle kapču věnovat coronaviruscheck❤️. Skoro pod každou kapču mi napsala strašně hezký komentář...A je v podstatě jediná kdo tohle čte. Takže, takhle kapča je pro tebe 🥺❤️. Jinak děkuju za tolik přečtení....
Takhle to probíhalo celý týden, do té doby než to Richie přestal zvládat.
Pohled Richieho
Už jsem to nezvládal, ty posměšky urážky, pohledy...Nemohl jsem to už vydržet. Proto jsem šel hned po škole do lomu... Chtěl jsem to ukončit a proto jsem si stoupl tak abych nespadl do vody ale abych se zabil...1...2....3..."Měj se světe." A skočil jsem.Probudil jsem se v nemocnici...Nechápal jsem to, že jsem to vůbec přežil. "Dobrý den pane Toziere." Řekl doktor a usmál se. "D-d-dobrý d-d-den, c-co s-se s-stalo." Řekl jsem. "Spadl jste do lomu, a praštil se celkem hodně do hlavy. Vaše kamarádka vás našla, a zavolala záchranku." Řekl. "Čeká tu na vás nějaká parta dětí. Chcete je vydět?"Zeptal se. "A-ano." Odpověděl jsem. "Dobře." Řekl a odešel. Po chvilce přišel celý Losers klub a Eddie k tomu.
Pohled Eddieho
Hned jak jsem se dozvěděl že je Richie v nemocnici, běžel jsem tam. Už tam čekal ten jejich Losers club. "Ahoj." Řekla Bev a obejmula mě. "Ahoj." Řekl jsem a oddálil se...