Pohled Eddieho
Po tom co odjel to šlo se mnou z kopce...Už to je rok co na měj pořád myslím. Celá parta těch jeho Loserů mě nesnáší, teda až na Bev...Ta mě nikdy neopustila.Ráno jsem vstal, hodil na sebe triko a kalhoty. Vyšel jsem z domu a šel do školy. Cestou jsem potkal Bev.
"Ahoj" řekla s úsměvem. "Čau" Řekl jsem mírně smutně. "Dneska sedíš se mnou." Řekla a chytla mě kolem ramen. "Dobře...Dneska má přijít do školy ta nová holka."
"Jaká?" Zeptala se. "No, prej má bejt z Hawkins."..."Aha, hele ale ram bydlí i Richie." Řekla a pokrčila rameny."No nic už pojď zase nestíháme."Ve třídě...Pohled Sadie
Dnes jsem poprví v nový škole. Po tom co jsem vešla do třídy jsem si sedla do zadu a čuměla do země. Po chvíli ke mě někdo přišel ... "Ahoj já jsem Eddie." Řekl malý kluk a podal mi ruku. "Ahoj" Řekla jsem a potřásla mu rukou. "Ty jsi tu nová že?" Zeptal se. "Jop." Řekla jsem a trochu znervózněla..."Můžu si přisednout?" Zeptal se s úsměvem. "Ehhh, j-jo." Vykoktala jsem že sebe.
Sadie co je s tebou? Nikdy jindy si nekoktala...Zpamatuj se...Proč se se mnou chce ten kluk bavit?..Tohle nedopadne dobře ...Zamyslela jsem se..."V pohodě?" Zeptal se. "J-jo, určitě." Řekla jsem a pousmála se.
Pohled Eddieho
Byla tak hezká...Milá...Roztomilá...Na Richieho jsem už skoro zapoměl...Alohaaa...Tak možná tohle nebude Reddie ale Saddie 😂...No nic ještě se uvidí co z toho bude... Omlouvám se za chyby. Tak se mějte mí malý Loseři. 🎈🎈🎈