Yağmur her hüzünlü olduğumda benim için yağardı tıpkı şuan olduğu gibi boş sokakta nereye gidiceğim belli değil öylece yürüyorum. Düşünceler içinde keşke diyorum içimden insanların tanıdığı umursamaz bencil kız olsam ama öyle değil ne kadar çabalarsam çabalim bencil olamıyorum ve bu kendimdende nefret etmemi sağlıyor
düşüncelerimi bölen telefonumun sesiydi nerdesin nehir ? Annem herzamanki gibi hesap sormak için hazırda bekliyordu kızlarla buluşucam anne yoldayım birşey mi oldu? Birşey olmasa aramazdı çok iyi biliyorum hayır anneannenlere gidicez akşam gelmiyebiliriz dedi anneanne mi fazla sevmezdim bu yüzden sorma gereği duymamıştır diye geçirdim içimden tamam ben kızlarda kalırım dedim ve telefonu kapattım anlaşılan kızara haber vermem gerekicekti madem gece onlarda kalıcam biraz daha yalnız kalmam sorun olmazdı kızlara mesaj atıp taksiye bindim bana en iyi gelen yere gidicektim uçuruma bana beni anlatan tekyere .
acaba bir yıl daha nasıl dayanıcam 18 yasına girince herşeyi ayarladım gidicektim çünkü intikamımı almam için bu gerekliydi yok olmalıydım yıllardır tek hayalim bu beni yaşatan tek neden düşüncelerimi bölen taksicinin geldik demesiydi para verip indim dünyanın en güzel yeriydi benim için nefes aldığım tek yer taksicinin intahar ediceğimi düşünmüş olması lazımki biraz bekledi sonunda etmiyceğimi anlayınca gitti .
sonunda yanlız kalmıştım sigaramı yakıp oturdum nekadar durdum bilmiyorum ama hava bir saat sonra kararıcaktı telefonumu çıkarıp taksi aradım gelincede kızların evinden biraz önce indim yürümek istedim .
yolda yürürken bir araç yanımda durdu içinden heybetli bir adam çıktı ellili yaslkarda olmalıydı kır saçları ve mavi gözlerinin yanlarındaki kırışıklık bunu doğruluyordu adamın sesiyle kendime geldim hanımefendi oldukça kibar bir ses tonuyla bana mı seslendi diycek bir algı olustu ama düşünmeyi sonraya bırakıp cevap verdim efendim dedim buralarda kırat kafesi varmış nerde biliyormusunuz acaba o yer bi kumarhanedi sabahları kafe akşam kumarhane bu adamda kumar oynamaya gidiyor diye düşündüm evet ilerde sola dönünce görünücektir dedim teşekürler dedi mütevazi bir ses tonuyla tam cevap vericekken üzerinde dolaşan kırmızı noktayı fark etmemle nefesim kesilir gibi oldu kendime düşünmek için bile zaman vermedim ve adamın üstüne atladım bunu neden yaptım bende bilmiyorum
ikimizde yeri boyladiktan bir saniye sonra silah sesi arabanın camını parçaladı çevremizi saran adamlar yeni fark ettim adamları daha önce fark etmemiştim ayağa kalkınca arabanın arkasında iki araç daha olduğunu fark ettim birkaç adam ateş eden adamın arkasından giderken diyerleri tetikte bekliyordu yaşlı adam bana minnetle bakıp size hayatımı borçluyum küçük hanım benden ne dilerseniz dileyin dedi bana bir borcunuz yok iyiyseniz ne mutlu bana dedim adam bana gülümseyip cebinden bir kart çıkarttıp bana uzattı bu benim numaram bir isteğin olursa aramaktan çekinme dedi ve arabayla uzaklaştı
orda öylece birkaç dakika dikildim ve kartı çantama atıp kızların yanına gittim fazla geç kaldığım için biraz azar işittim sonrada uyuduk tabi buna uyumak denirse sabaha kadar olanları düşündüm.
Sabah kendi kendime uyandım diyemiycem tüm gece düşünmekten uyuyamadım beni uyandıran telefonun iğrenç sesi oldu ekrana bakmadan açtım nerdesin sen babamın sesini duymam saate bakmamı sagladı saat 10 :00 olmuştu sedalarda demekle yetindim eve gel değip telefonu cevap vermemi beklemeden kapattı yanımda uyuyan seda noldu diye sordu babam demekle yetindim ve kalkıp dün giyindiğim elbiselerimi giyindim arkadaşımda kalıcağımı bilmediğim için kıyafet almamıştım çok sevgili! Ailem son dakika haber vermişti çünkü daha fazla oyalanmadan evden çıktım azar işiticek havamda değildim .
Otobüs durağında otobüsü beklerken aklıma dünkü olay geldi hala etkisindeydim kimdi o adam belki bir mafyaydı gerçi bu birşeyi değiştirmez kimse kahpece vurulmayı hak etmez düşüncelerimle boğuşurken otobüste gelmişti daha fazla oyalanmadan otobüse binip boş bir yer aradım ama yoktu güne harika başladım !
Eve vardığımda annem ve babam oturmuş beni bekliyordu birşey olucağı kesindi yoksa yanyana oturmazlardı soran gözlerle baktım ama cevap alamayınca ben odamdayım diye mırıldandım ve odama geçip ders çalıştım biran önce okulum bitmeli ve kurtulmalıydım daha ne kadar dayanırım bilemiyorum .
...
Sabah annemin sesiyle uyandım ordan oraya koşturuyordu ve misafirler gelicek hazırlan demekle yetindi kim gelicek diye merak edip sormadım bile umrumda değildi
O olayın üzerinden bir hafta geçmişti sonrasında garip bir şekilde ailem bana çok iyi davranmaya baslamıştı duş alıp üstüme kot pantolon ve beyaz bir tişört geçirip aşşağı indim annem bu hal ne dedi bana bakıp çabuk gidip elbise giyinip süslen dedi şaşkınlıkla neden diye sordum babam akşama seni istemeye gelicekler dedi zaman durmuş gibi hissettim kendime gelince ne! Diyebildim sadece işlerim kötü bir ortak lazım ve oğlu senle evlenme şartıyla rıfat kabul etti rıfat amca babamın tanıdığıydı oğlu mert ise ayyaşın teki beni satıyormusun ben malmıyım dedim bu çok ağırdı uzun zaman sonra ilk kez gözlerim doldu varlığını unuttuğum kalbim varlığını hatırlattı ve canımı yaktı babamın sözleriylede kendini ebediyen öldürdü boşunamı büyüttüm lan ben seni git hazırlan akşama sözünü takıcaz bana zarardan başka birşey vermedin bir faydan olur en azından bu sözler üzerine anneme baktım baban haklı git hazırlan bari bir işe yararsın demesi ise göz yaşlarımı akıtmaya yetti birşey demeden koşarak odama gidip kapıyı kilitledim.Nekadar zaman geçti bilmiyorum annemin kapıya vurmasıyla kendime gelip kapıyı açtım hazırlanmadınmı sen daha diyip içeri girdi . dolaptan elbise seçmeye başladı öylece onu izliyordum hangi anne diye geçirdim içimden kelimem çoktu ama içimde sadece bu iki kelime dolanıyordu hangi anne bukadar zalim olurdu hangi anne kızına bu kötülüğü yapardı dolaptan seçtiği elbiseyi bana fırlatıp git giy bekliyorum dedi giyinip geldim birşey demeden beni hazırladı beyaz bir elbise seçti bana düyün elbisesi değil kefenimdi bu benim oysa siyah giyinmem gerekirdi ailemin hepsi ölmüştü benim için yas vardı bu gece nehir gürsoyun içinde bir yas vardı.
Annem beni hazırladıktan sonra gitti öylece bekliyordum kefenimle ölümü bumuydu kaderim içimden bu kadar değersizmiydim sizin için oysa sizin mutluluğunuz için susarken babamın adı kirlenmesin diye kimseyi sevmezken bumuydu bana biçilen hayat bir cümle kazılmıştı aklıma zarardan başka hiçbirşey vermedin ben siz zarar görmeyin diye üzülmeyin diye hergün ölürken bu hakımmıydı benim.
İlk bölüm nasıldı sizce bu adam kimdi nasıl bir etki bırakıcak nehirin hayatına ?
Nehirin nefreti ne neden gitmeyi düşünüyor ?
Nehir ne yapıcak evlenicekmi ?
Hepsinin cevabı gelicek bölümlerde sizlerle canlarım seviliyorsunuz yorum yapıp bilgilendirmeyi unutmayın 🙏♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ
Teen Fictionkoca bir aşk değildi onlarınki bi kızın nefretiydi yaşamıyışı çocuk aklıyla ölüme gidişiydi her şeyi yaşadım diyenlerin yaşamadığı anları yaşayan bir kızın uçurumda yürüyüşüydü bu sevdiklerinin ölümü değil büyüdükçe sevdiklerini yaşarken ölmüş sayan...