- Isa gyere - kiabáltam fel az emeletre mire pár perc múlva egy szőke fej bukkant fel a konyhában.
- Itt vagyok anya! - felelte mosolyogva a kislányom.Gyönyörű barna szemei és szőke haja volt, leginkább az apjára hasonlított a személyisége, ha akarták sem tudták volna letagadni egymást. Nos igen három év és egy csodás esküvő után most itt vagyunk. A két éves kislányomat tartva a kezemben. Tommal rengeteg mindenen mentünk keresztül és sikerült egy olyan életet felépítenünk amire mindig is vágytunk, közösen. Emlékszem mikor kiderült hogy terhes vagyok Tom mennyire boldog volt, az elején még rá tudtam venni hogy hadd csináljam a dolgaimat de az utolsó hónapban még egy reggelit sem csinálhattam, elmondása szerint ,,Nem történhet semmi, tökéletes lesz minden! Meg sem mozdulhatsz! Csak pihenj, most ez a dolgod!" . Na igen...tényleg nem csinálhattam semmit.
- Megjöttem! - hallottam ahogy Tom az előszobából kiabál. Egyébként Tom házában maradtunk, bőven elég volt hármunknak, és a kis jövevénynek is elég lesz...- Sziasztok - lépett be mosolyogva a konyhába - Szia bébiborsó - kapta fel Isat majd mosolyogva megpörgette a folyamatosan nevető kislányt. Mikor letette felém közeledett és egy apró csókot lehelt ajkaimra.
- Fujj - nevetett fel a kislányom mire én játékosan kinyújtottam a nyelvem.
- Milyen volt a forgatás - kérdeztem Tomot.
- Remek - felelte mosolyogva majd mind a hárman a nappaliba indultunk.
Tom szemszögéből
Három csodálatos évvel később most itt voltunk, Ariana, Isa és én. Soha nem gondoltam volna hogy valaha is eljutok idáig, mikor Ariana újra betoppant az életembe mindent megváltoztatott, az addigi terveim teljesen megváltoztak...már nem csak egy csodás színészi karrierre és rajongókra, ez mind háttérbe szorult. Már csak a szőke bohókás lány számított, a kék szemei, a nevetése...mindene. És ennyi harc után végre itt vagyunk, minden akadályt legyőzve...boldogan.
A mellettem ülő csodálatos nőre néztem aki mosolyogva hallgatta a kislányunk szóáradatát arról hogy mi történt a bölcsibe. Ariana állítja hogy rám hasonlít de ebben bizos rá ütött, mindketten rengeteget tudnak beszélni. A karrierem egyébként remekül halad, rengeteg film felkérés és ezzel Ariana is így van, most egy kis időre kivonta magát a forgalomból de már előre rengeteg felkeresése van.Már este tíz felé járt az idő mikor Isabella végre elaludt. Elképesztő mennyit pörög. Soha nem fárad el, velünk ellentétben.
- Végre elaludt - huppant le mellém Ariana fáradtan.
- Soha nem fárad el - nevettem fel.
- Az biztos - sóhajtott fáradtan - Figyelj - szólt halkan mire én felé fordultam - Beszélnünk kell - folytatta, én pedig kíváncsian néztem rá. Ő felállt majd egy kis dobozt vett elő amit aztán a kezembe nyomott. A doboz csomagolása világos kék volt egy sötét kék masnival díszítve. Ariana idegesen dobolt ujjaival a combján míg én lassan kinyitottam a kis csomagot. Mikor megláttam a tartalmát mérhetetlen boldogságot éreztem, egy kis kék baba ruha és egy pozitív terhességi teszt mellett egy ultrahang képet tartalmazott a doboz. Ariana már elpityeredett és láttam rajta hogy izgul hogy mit fogok szólni, mindig ezt csinálja, néha még mindig kételkedik hogy elég jó e nekem, pedig ez nem is kérdés. Mosolyogva tettem arrébb a dobozt majd a mellettem ülő rázkódó lányt magamhoz húzva csókoltam meg.
- Szeretlek - suttogtam ajkaira.
- Én is...Amíg az univerzum össze nem omlik - felelte mosolyogva. Én óvatosan a hasára tettem a kezem mire ő még jobban sírni kezdett a meghatódottságtól.
Olvassátok el! Fontos!!:
És igeeeen! Itt az utolsó rész! Komolyan az utolsó két rész felettébb nyálas lett😅 De imádtam írni...és most vége, majdnem egy éve írom a történetet és minden pillanatát imádtam. Fantasztikus érzés olvasgatni a kommenteket hogy ennyire szeretitek a történetet,és nagyon köszönöm nektek❤️ ❤️ köszönök mindent❤️❤️❤️Az esetleges helyesírási hibákért bocsánat!
YOU ARE READING
Barátok? //Tom Holland (befejezett)
Romance,,Emlékszem kis korunkban még homok várat építettünk miközben azon veszekedtünk hogy kié legyen a kék kislapát. Most pedig itt tartunk 19 és 21 éves érett fejjel egymást ölelve a boldogságtól, hogy újra láthatjuk egymást." Ariana White és Tom Hollan...