P.o.v Ilse
Wie heeft de tv nou aangedaan want dat heb ik niet gedaan ik denk eigenlijk dat stacey dat heeft gedaan, maar ze zat wel op de bank.
Na het eten loop ik met mama en met stacey in me hand naar boven.
Ik trek ff snel mijn pyjama aan en ga in bed liggen, mama zegt welterusten en ik zeg dat ook.
Zo laat me maar slapen en maak me ogen dicht maar ik voel dat er iemand naar me kijkt snel maak ik me ogen open maar niemand kijkt raar zeg ik tegen mezelf en val in slaap.P.o.v Jennifer
Het is zondag 8 februari
Ik word wakker en maak gelijk Ilse wakker.
Ze neemt stacey mee en samen lopen we naar beneden.
Ze gaat op de bank zitten.
Ik maak een broodje ei met bacon, ik voel dat iemand aan me pyjama jurk trekt ik draai me in een ruk om en zie stacey staan.
Ze zegt ik wil spelletje spelen met jou.
Ik vraag welk spelletje ze zegt "verstoppertje" nee dat gaan we niet doen ik moet zo werken dan doen we dat wel vanavond.
"Stacey" zegt okay en ze loopt weer terug naar de bank waar Ilse op zit.
Maar hoe kan stacey lopen dat is wel heel vreemd, heeft ze wel batterijen ik denk het wel.
Achja ik zal later wel kijken ik ga zometeen werken en daarna gaan we verstoppertje spelen wat ik eigenlijk super eng vindt en dan ga ik kijken of stacey wel echt batterijen vindt.P.o.v stacey (voor het eerst)
Zo dus we gaan vanavond verstoppertje spelen.
Dan kan ik mijn plannetje uitvoeren hahahah...
Dan kan ik ze eindelijk killen want ik haat het als mensen lief voor me doen en behandelen alsof ik elk moment kan doodgaan enzo, maar wat ze niet weten is dat zij vandaag doodgaan..
JE LEEST
Stacey
TerrorHet gaat over een pop die in generaties doorgaat van overgroot oma naar oma van oma Naar mama en van mama naar kind Die pop heet stacey ze is heel eng en wilt mensen vermoorden en wilt ze killen ze is heel slecht Omdat ze van haar vader een opdracht...