P.o.v Ilse
Ik probeer te slapen maar elke x hoor ik een stem in mijn droom.
"Ilse... ik zit 3 meter onder de grond en ik heb een bijl
"Ilse... ik zit 2 meter onder de grond en ik heb een bijl
"Ilse... ik zit 1 meter onder de grond en ik heb een bijl
"Ilse ik ben aan de rand van Broadway en ik heb een bijl
"IK SCHREEUW" mama mama kom alsjeblieft, ik hoor allemaal stemmen in mijn droom en ik denk dat ze van stacey zijn,
P.o.v Jennifer
Okay dit gaat dus echt te ver, hoe kan stacey ervoor zorgen dat zij in mijn dochters dromen voorkomt.
Straks vermoord ze der nog wel.
Ik vraag aan stacey wat ze heeft gehoord in haar droom, ze zegt dat ze elke x zegt dat ze 3 meter onder grond zit met een bijl en dan 2 en dan 1 meter.
Ze is echt een echte een gekke horror.
K roep Ilse we gaan morgen naar opa&oma in Londen dat je vind je toch zo'n mooie stad.
Jaaa zegt ze daar wil ik naar toe want ik vind stacey echt gevaarlijk.
Ik denk dat we morgen vertrekken want het is al 23:00 in de nacht, Ilse je mag bij mij slapen ik wil niet dat je weer enge dingen gaat dromen.Maandag ochtend 9 februari
Het is 12:00
We pakken onze koffer in, en verkopen onze meubels en onbelangrijke spullen want mijn vaders en moeders huis is een soort van tweede huis voor ons, want wij hebben daar ook spullen.
Er kwamen net mensen langs die dit huis wilde kopen en het is verkocht, nu moet ik nog alleen papieren ondertekenen.
Yes ik ben klaar we rijden nu met de auto naar het vliegveld, we stappen in en gaan zitten... nog 7 uur te gaan(ik weet niet hoelaat maar ik schrijf maar ff iets)
We eten vliegtuig eten en ik word langzaam moe en sluit mijn ogen.
Ilse maakt me wakker en zegt dat we onze gordel moeten omdoen omdat we gaan landen.Aangekomen in London....
We roepen een taxi en vragen als ze ons willen afzetten bij Watford want daar wonen mijn moeder&vader.
Zo we zijn er en ik geef de man 50 pond, en hij rijdt weg.P.o.v Ilse
Zo we zijn aangekomen bij het huis van opa&oma het is super mooi (zie plaatje aan het begin)
Mama hoelaat is het, ze zegt 20:00
Mam ik ga slapen want ik ben super moe, mag ik weer bij je slapen.
Ja zegt ze, ik ga ook slapen
Ik zit best vol want ik had al eten gegeten.
We bellen aan en ze doen open, ik roep opa.. oma.. wat heb ik jullie gemist.
We praten nog wat 1 uur later trekken we onze pyjama.
En liggen we in bed ik ik hou van je mama, ik hoor nog ik hou ook van jou en voordat ik nog iets kan zeggen val ik al in een diepe slaap.Zo lang hoofdstuk, ik heb me boek een beetje bijgewerkt, zoals jullie zien
Mensen lezen mijn boek maar geven geen ⭐️.
Achja ik schrijf gwn verder.
JE LEEST
Stacey
HorrorHet gaat over een pop die in generaties doorgaat van overgroot oma naar oma van oma Naar mama en van mama naar kind Die pop heet stacey ze is heel eng en wilt mensen vermoorden en wilt ze killen ze is heel slecht Omdat ze van haar vader een opdracht...