Hoofdstuk 11

123 10 0
                                    

P.s dat meisje hierboven is Ilse

Vrijdag 13februari

P.o.v Jennifer

Ik ben net klaar met eten halen en loop naar boven, ik maak de deur open en roep Ilse ik heb pizza gehaald.
Wanneer ik in de woonkamer sta zie ik Ilse in een plasje bloed.
Ik huil en zeg dit heeft stacey zeker gedaan ik ga haar vermoorden.
Snel bel ik de ambulance op, ze vragen het adres enzo, 5 min later zijn ze er.
Ik loop naar buiten met Ilse op de brancard en, vraag naar welke kamer ze gaan hun zeggen kamer nummer 135 verdieping 1
Ze zeggen dat ik in de wachtkamer moet wachten
Half uur later...

Niemand mag nog naar binnen want ze moet nog eerst herstellen, ze heeft nog maar 10% overlevingskans.
Mijn hele ogen zijn rood van het huilen, het betekent misschien dat mijn kind dood gaat😂.
Ze roepen me en zeggen dat ik naar Ilse mag.
Ilse hoor je me vraag ik, alsjeblieft ga niet dood je bent alles voor me.
Ze zegt heel zacht ja mama ik zal het proberen maar ik voel me echt zwak, ik geef der een kus op haar hoofd en loop weg, want ze moet uitrusten want het is al 22:30.

Thuis aangekomen...

Yes ik ben thuis, het is al 23:00.
Ik ga nu slapen, poets me tanden, en trek mijn pyjama aan.
Voordat ik in slaap val hoop ik dat alles goed gaat met Ilse💤💤

P.o.v stacey

Ik ben bijna in het ziekenhuis * ik moest onder de ambulance auto hangen kuch heel leuk kuch* maar ik moet weer ergens gaan schuilen.
Het is nu 23:00 want ik moest me zo lang verstoppen buiten, nu moet ik door allemaal ramen klimmen enzo.
Zo nu weet ik precies wat die kamer nummer is 135 verdieping 1
Ik zie Ilse op haar bed, ze is te zwak denk ik, ik pak mijn zwarte doek en bind het voor haar ogen en zet een opgerolde sok in haar mond.
Snel haal ik nog die naalden en slangen van haar lichaam.
Ik gooi haar naar buiten en daarna spring ik ook *gelukkig is het niet hoog* en til d'r op of sleep haar mee voor zover het lukt want ze is best zwaar.
Ik loop nu naar een kerk ( ja jullie denken nu wtf waarom een kerk maar daar komen jullie wel achter.
Gelukkig is achter de kerk een trap die naar boven leidt.
Damm eindelijk we zijn er op, ik haal de doek voor haar ogen weg en haak sok uit d'r mond.
Haar ogen zijn gesloten dus denk ik dat ze inslaap is gevallen, dat snap ik wel want het was 30 min lopen, nou eigenlijk is moest dat doen op mijn kleine poppen benen maar daar komt verandering in.
Ik kijk op kin horloge en zie dat het 23:59 hahah mijn plan kan beginnen.
Ik roep please god give me the power i beg of you, en dan zie ik allemaal wolken boven me hangen en na 5 min ben ik in het lichaam van Ilse yes eindelijk ben ik niet meer in het poppen lichaam van mezelf alleen ik heb 1 probleempje ik kan Ilse haar ziel niet uithaar zelf halen, dus dat betekent dat er soms stem verwisselingen zijn of van een ziel shit.
Ik gooi mijn lijk snel in de prullenbak, en loop weer terug naar het ziekenhuis, snel klim ik weer naar binnen en doe die slangen en naalden weer in me, best een slecht ziekenhuis man ze keken niet eens of alles goed met Ilse ging achja beter voor mij zal ik zeggen.
Ik ga slapen ik ben tan2 moe, eindelijk hoef ik niet meer in bosjes te slapen, eindelijk hoef ik me niet meer te verstoppen voor mensen, nu zien mensen ook in dat ik gwn mooi ben, *ook al ben ik in het lichaam van Ilse* nu schrikken mensen tenminste niet meer van me.
Ja het klinkt raar maar ik heb ook gevoelens maar ik bedoel iedereen heeft ze maar laat het op een eigen manier zien.
Ik ben zo moe dat ik steeds van de wereld afga, ik wil niet slapen maar ook wel, nou laat me het maar gaan doen.
Ik sluit mijn ogen en dan wordt alles zwart.

Wtf ik heb gwn 1,07 lezers en 50 votes bedankt mensen, dat motiveert me een beetje om verder te schrijven.
Het is nu oo:52 en mijn hoofdstuk is nu pas af ik ben echt belachelijk maar ik schrijf sws nog 1/2 hoofdstuk(ken) ofso.
♥️ zo ik kan nu pas slapen GN people

StaceyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu