Hoofdstuk 8

130 12 0
                                    

Woensdag ochtend 11 februari

P.o.v Jennifer

Ik maak mijn ogen open en zie dat het gordijn open is, en kijk om me heen wie dat heeft gedaan en daar zie ik mijn moeder staan.
Ik zeg goedemorgen en schud Ilse zachtjes door elkaar "Ilse Ilse word wakker ik ga pannenkoeken maken.
Ze schreeuwt YES, Ilse doe rustig zeg ik misschien is mijn vader nog niet wakker, gelijk verontschuldigt ze zich, en samen lopen we naar beneden.
Ik maak pannenkoeken met stroop en een paar suiker, zo ik zet ze op tafel en we beginnen gelijk aan te vallen.
Ik vraag aan Ilse als mee naar de stad gaat en ze zegt ja is goed.
We douchen tandenpoetsen enzo (je weet wel ochtend routine die iedereen doet)

30 min later....

Zo we zijn nu klaar en vertrekken met met de auto naar de stad.
Okay we zijn er en we gaan naar primark, Zara, bershka, en h&m.
We zijn onderweg naar huis.

In de tussentijd......

P.o.v Stacey

Ik ben al een tijdje onderweg naar Ilse en Jennifer, ik dacht laat me maar ff een bezoekje brengen.
Nou ik zie dat ze nu uit de auto gaan en verstop me snel achter de bosjes.
Ze gaan naar huis en ik bel aan.
Ik hoor dat Ilse zegt mama iemand is aan de deur kan je open maken.
Jennifer maakt open en kijkt naar beneden zodra zen mij ziet schrikt ze en schreeuwt WAT THA FUCK doe jij hier en hoe weet jij waar ik woon.
"Ik zeg" ja jij vieze trut hebt me begraven in een kuil van 3 meter, maar ik was zo slim om ervoor te zorgen dat ik in haar droom zou voorkomen + ik was naar je oude huis gegaan om je een bezoekje te doen en daar zag ik verhuisdozen dus ja toen hoorde ik ze praten en toen zeiden ze dat je hier woont.
Dus.... surprise bitch en spring op haar rug en pak mijn mes en steek haar in der arm ze flipt hem helemaal, en roept Ilse Ilse roep oma snel.
Shit ze mag me niet zien snel verstop ik me achter de bosjes maar voordat ik dat doe zeg ik als jij iets zegt zorg ik ervoor dat je hele familie doodgaat dus waag het niet.

P.o.v Ilse

Ik roep oma en even later zitten we met z'n allen op de bank, mama wat is er met je arm gebeurd ze zegt oow uuhhm nee laat maar er was niks gwn een ongelukje niks om je zorgen te maken.
Ik zie dat ze liegt maar ik ga der op in.
Ze zegt ga maar slapen het was een lange dag vandaag, ik zeg welterusten en trek mijn pyjama aan en even later komt mijn moeder, en geeft me een kus en een knuffel, ik kijk op een soort van klok (je weet wel een wekker en daarop kan je de digitale tijd zien) en het is nu 22:30, WoW zo laat is het al
Ik val in een diepe slaap, maar ik word wakker omdat iemand op het bed zit ik draai me om en zie dat het me moeder is, ik draai me weer om en slaap verder...

Zo ff snel een hoofdstukje geschreven.
P.s mijn boek is al 712 keer 👀bekeken en 32⭐️.
Bedank allemaal

StaceyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu