3.BÖLÜM

36 3 0
                                    

Şamil 9  yaşında o yetim haneden kaçtı ve İstanbul karanlık sokaklarında kayboldu !
Ne yapabilir ki dokuz yaşında bir çocuk …nasıl yaşardı tek başına kar kış soğuk, eşkiya'nın serserinin olduğu  bu sokaklarda nasıl yaşayabilirdi ?
Yaşadı ve 17 yaşına kadar geldi. Güçlü bir çocuk olmuştu ama hayatın ona vereceği dersler bitmemişti.

Melek yüzlü çocuk artık şeytanın esiri olmuştu. Hayatında bir çok kız oldu, Merve,Aişe,Sevde,Melek,Şevval,Kübra ve daha'sı. Kimisinden darbe yedi kimisine de o darbe vurdu. Sahil kenarlarında sızdı yüzüne vuran dalgalarla uyandı. Özünü bulamadı özünü bir kızda buldu sandı şeyda da o da terkedip gitti şamili. Şamil yine yalnız kaldı, artık aklı kaldırmıyordu. Deli gibi sokaklarda dolanıyor,sicim gibi yağan yağmurlarda ıslanıyordu...

bir gök yüzü düşünün oraya ait olmayan bir kuş gibiydi,toprak küsmüş,gök ona ait değil....

Kanatlanıp uçmak istiyor,  kırılmış kanlı kanatları. Bir hain yürek vurmuş, öldürmemişti. Gel gelelim dünya herkese toz pembe değil ama herkese de kötü değil. Bakıyorum da herkes acı çekiyor, bu kadar acı çeken varsa bunca kötü insan nerden türedi ? İnsan yaşadığı acıyı bir başkasına yaşatır mı!

Size bir aşk hikayesi anlatmamı bekliyorsunuz başlarken öyle başladım çünkü şamil 23 yaşında bulundurdukları hastanede öldü...
Ahmet bey Balat sokaklarında Dilruba'yı ararken torbacılar tarafından bıçaklanarak öldü.
Dilruba şamili kurtarmaya çalışırken öldürülen kızdı 19 yaşında kalbine aldığı bir bıçak yarası sonucu hayatını  kaybetti...

Masadan kalkıp tekrar aynanın karşısına geçip hayali karekterlerim Şamil Dilruba ve Ahmet bey için ağladım...

ARAYIŞ "gençliğim nerede"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin