Sorgu

69 7 6
                                    

20 Eylül 2018

Kaostan beslendiğim doğrudur.Düzensiz,alelacele çekilmiş kırmızı şeritlerin gerisinde duran insanların yuhlamaları , ıslıkları, alkışları, kulaklarımı sağır edecek derecede kopan gürültüler sanki ruhumu besliyor,önümdeki görünmez engelleri kaldırıyordu. Dört bir yanımı saran polislerden dolayı etrafımı çok göremesem de insanlar sanki hayatları boyunca sakladığı tüm coşkuyu bugün, gün yüzüne çıkarıyormuş gibiydiler.Bu öfkeli bir coşku da olabilirdi, doğru işlerin karşılığı olan bir kutlamanın coşkusu da olabilirdi.Yorgunluğumun üstüne bir de bileğimi sıkan kelepçenin acısı göz kapaklarımı iyice düşürüyor ve beni bayılmanın eşiğine getiriyordu. İnsanların sesleri artık uğultu gibi gelmeye başlamıştı. Ta ki sorgu odasına sürüklenene kadar.

Oturduğum sandalyenin rahatsızlığı yetmiyormuş gibi bir de küf kokulu,daracık odada nefes alacak delik arar gibiydim. Odada yalnız bırakılmıştım. Hatta sandalyeye fırlatılmıştım. 12 saattir yapmadığım çişim bir anda belirtilerini göstererek idrar kesemi patlatacak hale gelmeye başlamıştı.Sandalyade rahatsızca kıpırdandım. Odada 5 dakika yalnız kaldıktan sonra kapının kulbunun hareket ettiğini gördüm.Uzun boylu, yan profilden sakallarının biraz fazla olduğunu seçebildiğim orta yaşlı bir adamdı. Bir arkadaşıyla konuşuyor ama kapının dışında olduğu için ne konuştuklarını anlayamıyordum.

Adamın "Tamam Salih görüşürüz.Şu orospunun hakkından geleyim. Uğrayacağım sana." Dediğini duydum. Kapıyı kapattı ve yavaş adımlarla gömleğinin kollarını katlayarak önüme geçti.Aramızda engel olarak sadece masa vardı. Beni şuracıkta gebertmek istese aptal masa bile buna engel olamazdı.Ellerini masaya sert bir şekilde vurdu. Bunu beklediğimden dolayı bu ani hareketine karşılık hiçbir tepki göstermedim. O anda göz göze geldik.Gözlerinden alev çıkıyor gibiydi.Keskin çene hatlarıyla yakışıklı olduğunu düşündüğüm adama ifadesiz bir şekilde baktım.

Adam çok sakin fakat sakinliğinin altında yatan, benim yerimde başkası olsa korkacağı tondan "Amacınız ne lan sizin?"dedi. Bu aptalca soruya karşılık yüzüne aynı ifadeyle bakmaya devam ettim.

Cevap vermek için henüz erkendi. Daha da kızdırmalıydım onu. Karşımdaki insan, istediği cevabı alamadığında girdiği anlamsız tripleri izlemek hoşuma gidiyordu. Adam, gülümseyerek kafasını yana çevirdi.Bu gülümseme mutlu bir gülümsemeden çok uzaktı. Sonra tekrar yüzüme odaklandı. Meydan okurcasına ben de ona baktım.

"Tekrar soruyorum."dedi. Anlaşılan aptalca sorusunuyineleyecekti. "Amacınız ne?" Yine bakmaya devam ettim gözlerinin içine.

"Şöyle sorayım o zaman..." söyleyeceği şeyi merak etmiş gibi kafamı bir santim adama yaklaştırarak sormasını bekler gibi bir tavır aldım. "Suç ortakların kim?" dedi, burada birazduraksadı ve devam etti "Ve neredeler?" Gülerek kafamı aşağı çevirdim. Sonra tekrar yüzüne baktım. O anda tamamen ifadesizlikle çıkan sesimle "Sanane lan orospu çocuğu." Dedim.

Benim bile beklemediğim bir çeviklikle sağ yanağıma birtokat yedim. Kafam yana doğru savrulmuştu. Ağzıma kanın metalik tadı geliyordu.O anda hayatımda hiç olmadığı kadar kahkahalar atmaya başladım. Kahkahalarım öylesine güçlüydü ki sanki küçücük odanın duvarlarına çarpıp tekrar kulaklarıma doluşuyorlardı. Sakin ol koca oğlan daha yeni başlıyoruz. O anda öyle bir sinirlendi ki masayı tek bir hareketiyle yana savurdu.

Artık aramızda engel kalmamıştı."Seni gebertirim lan anladın mı beni!" dedi ve beni şaşırtmayacakbir hareket yapıp bedenimi yere savurarak kasıklarımı tekmelemeye başladı. Kahkahalarım aniden kesilerek yerini kasıklarıma geçen tekmelerin acısına bıraktı.Ne ağlıyordum ne bağırıyordum. Gözümden yaş bile gelmiyordu.Çok isterdim ağlamayı biraz olsun içimdeki acıyı dindirmeyi ama başaramadım.Yeterince tekmeledikten sonra başını eğdi ve gözlerimin içine baktı. "Bu işin arkasındayım." Dedi ve kapıyı açık bırakarak hızlı adımlarla uzaklaştı. Çıkarken "Derhal nezarethaneye atın bunu."Dediğini az çok seçebildim. O anda hatırladığım iki polisin beni kollarımdan tutup nezarethaneye attığıydı.

SELAM ARKADAŞLARR İLK BÖLÜMÜ TAMAMLADIM BİRAZ DEĞİŞİK BİR KURGU OLDU ASLINDA OKUNMA OLURSA 2.BÖLÜM GELECEK SEVGİLERLEE.

Kanlı OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin