Watermelon'un yan kitabına hoş geldiniz eheuheuhe
Bu kitap Taehyung'un Lisa'dan neden ayrıldığını anlayabilmeniz için Watermelon'da hep Lisa'nın bakış açısını görüyoruz ve geçmişte neler oldu bilmiyoruz
Burada ikisinin ilişkisinin bitmesine sebep olan küçük 'an'ları görücez o yüzden bölüm uzunlukları hep bu kadar olacak
Watermelon'u okumadan gelenler de rahatlıkla anlayabilir kitabı
iyi okumalarr :))
" Geciktiğim için cidden çok üzgünüm Tae. "
Lisa mahçup bir ifadeyle kafasını eğince, Taehyung gülümsemişti.
Gecikmesi önemli değildi çünkü kendisi onu ömür boyu bile bekleyebilirdi. Yine de meraklanmadan edememişti. Yüzüne bakılırsa yine fazladan çalışmıştı.
" Neden geciktin? "
Sarı saçlarını tam da sevdiği gibi özensizce tepeden toplamış, yüzüne neredeyse yok denecek kadar az makyaj yapmıştı. Onun bu kadar özensizken bile mükemmel gözükmesine hayranlık duyuyordu. Sanki Tanrı 'al sana güzel bir hediye' demiş de onu karşısına çıkartmıştı.
Lisa büyük gözleriyle sevgilisine bakarken, onun kalbini nasıl çarptırdığının farkında değildi.
" Albümün Japonca versiyonunda bir sorun çıktı. " diye mırıldandı genç kız, pek keyifli görünmüyordu. " Benim partımı baştan kaydetmemiz gerekti. "
Taehyung, onun yorgun görünmesinden hiç hoşlanmadığı için bu duruma canı sıkılmıştı. Sevgilisinin YG'de olmasını hiç sevmiyordu.
" Keşke fazladan çalıştırmasalar. " dedi Taehyung içindeki buruklukla. " Böyle yoruluyor olmandan nefret ediyorum. "
Genç kız yorgun olmasına rağmen daha fazla endişelendirmemek adına tebessüm etti.
" Sorun değil, en iyisini yapmak için çok çalışmalıyım. "
Taehyung anlayışla kafasını salladı, kendisi de idol olduğundan onun neden bu kadar çalıştığını anlayabiliyordu.
" O zamaan, gel buraya da biraz keyfin yerine gelsin. "
Kollarını iki yana açıp, Lisa'nın ona doğru koşmasını bekledi.
" Hımm..." Lisa keyifle kollarını sevgilisinin beline sardı. " İşte şimdi bütün yorgunluğum uçtu gitti. "
İkisi de birbirlerini bütün gün görmemiş olmanın verdiği özlemle sıkıca sarıldı.
Yalnızca tek bir gün görüşmezlerse bile özlüyorken, aylarca ayrı kalacaklarından habersizlerdi.
Buraya kadar gelmişken oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn
teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moments in love | taelice
FanfictionTaehyung ve Lisa'nın ilişkisini bitiren küçük anlar.