small moments | 9

596 47 1
                                    

" Lisa bana yalan söylemeyi kes! "

Taehyung içini saran sinirini dizginlemeye çalıştı ama başarılı olamadı. Kızın dudağının kenarındaki yara, onun canını daha çok yakıyordu. Tişörtünün açıkta bıraktığı kolundaki morluğu görmeye tahammül edemeyerek kafasını çevirdi.

" Belli ki birisi sana saldırmış. " dedi endişeyle. " Kim yaptı? "
Kız iç çekerek doğruyu söylemeye karar verdi.

" Seni rahat bırakmamı isteyen kızlar sıkıştırdı. " Bakışlarını yere çevirdi. " Bana, seni haketmediğimi ve çirkin bir travesti olduğumu söyleyerek saldırdılar. "

Taehyung'un duyduklarını hazmetmek için zamana ihtiyacı vardı. Kendisine yaklaşan sevgilisini elini kaldırarak durdurdu. Öfkeliydi.

Kime daha çok öfkeliydi bilemedi.

Sevgilisini koruyamayan kendisine mi, ona saldıran hayranlarına mı yoksa hayatın adaletsizliğine mi öfkeliydi?

" Sakın. " dedi dişlerinin arasından. " Sakın bir daha sana dokunmalarına izin verme. "

İnanamayarak alnını ovuşturdu.

" Sana vurduklarında karşılık vermedin mi? "

Lisa bütün bu sorunlara sebep olduğu için gözlerini kaçırdı.

" Onlar senin hayranın Taehyung. " İç çekti. " Seni seven insanlara nasıl karşılık verebilirdim? "

Taehyung sinirleri bozulmuşçasına güldü. Lisa'nın iyi niyeti onu bazen çıldırtıyordu.

" Aptal mısın?! " Sinirlerine hakim olamayarak bağırınca, genç kız ürkerek geri çekildi. " Kim olursa olsun bir daha böyle bir şey yapmaya çalışırlarsa sana vurmalarına izin verme! "

Sakinleşmek için derin nefesler alıp verdi. Onu sıkıştıran kızları bulup, dava edecekti.

Lisa ürkek adımlarla yanına gitmeye çalışınca Taehyung kafasını iki yana sallayıp ondan uzaklaştı.

" Bugün seni bu halde görmesem daha iyi olur. " diye mırıldandı. " Yoksa çok kötü şeyler olacak. "

moments in love | taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin